Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2001, 20:01
flurry
flurry is offline
Belabberd! BELABBERD! Nog een keer, en nu goed. De stem dendert door mijn hoofd. Fuck you ass, flikker op. Vol ergernis sla ik de pianoklep dicht. BAM! Een vinger ertussen. Dit soort dingen kunnen dus alleen mij overkomen. Weet je hoe vaak per dag ik wel niet ‘fuck’denk de laatste tijd? Zo-veel! Fuck ee.. Hier, zie je? Alweer..

Lieve zus,

Ik hoorde het net…
Wat verschrikkelijk kut moet dit voor je zijn. Ik weet nog dat ik toen met je-weet-wel ook zo iets dergelijks had meegemaakt, en toen… Shit, ik begin ook altijd over mezelf op dit soort momenten. Nog eens..

Als een zomeravond, zo warm was het vandaag, en het is godverdomme al Oktober.. Is er ook zo’n rijmpje op Oktober? ‘April doet wat ‘ie wil’, en ‘Maart roert zijn staart’.. Oktober..
Oktober is een prachtige tijd. Een tijd met zoveel kleuren om je heen, met harde wind en hoosbuien, een tijd waarin je het liefste binnen zit, met een warme kop thee of chocolademelk bij de open haard, naar buiten kijkt naar al dat rood en groen spartelend en draaiend en schipper-mag-ik-overwaaiend in de lucht. Een tijd van liefde wil ik haast zeggen, maar bij nader inzien is dat absoluut niet zo. Het zou zo moeten zijn, vind ik, maar niets is minder onwaar dan dat. Ik heb zo’n liedje geleerd op school hier: ‘pak al je zorgen in je plunjezak en fluit, fluit, fluit..’. Zullen we dat eens gaan doen met z’n tweeen? Maar nee, ik weet nu al dat ík het niet voor elkaar krijg, hoe zou jij dat op dit moment dan ooit moeten kunnen? Ik ben me ook een rare..
Oud 15-10-2001, 20:13
The one who I am
The one who I am is offline
ik vinnum egt vlot lezen.. heel goed geschreven.. wel lekker vaag verhaal verder.. heeft eigenlijk wel iets.. kan je zelf je fantasie gebruiken.. tis eigenlijk veel beter dan zo'n voorgekauwt verhaal waar alles al vast staat...
echt heel mooi!

xxA
Oud 15-10-2001, 21:15
OsoNke
OsoNke is offline
jah... mooi...

X
Oud 16-10-2001, 12:54
stroopwafel
stroopwafel is offline
is idd lekker vaag, maar het lijkt weinig met elkaar te maken te hebben.. en daardoor wordt het wel een beetje minder naar mijn mening mis. zie ik het fout, nou volg ik mezelf ook niet meer
------------------
I love friezen!~ ho sognato di te ~ik denk tenminste na voordat ik iets stoms zeg~cover the light~

[Dit bericht is aangepast door stroopwafel (16-10-2001).]
Oud 16-10-2001, 20:22
metzondernix
metzondernix is offline
zooooooooooooo! hoe herkenbaar! wauzers nog aan toe! superrr! Mijn zus zit nu in rome ...
En al mijn grootouders zijn gestorven in oktober. Nou ja. Anyway. Het blijft een mooie maand. Daar doet niemand iets aan.
Van fluit fluit fluit.
Oud 17-10-2001, 09:03
ekki
ekki is offline
vaag

ik snap er niets van. dat zal ook wel de bedoeling zijn... ?

achja, wel grappig op zich.
Oud 17-10-2001, 12:14
flurry
flurry is offline
tis wel de bedoeling dat je 'm een beetje snapt.. hij is vaag, maar gedeeltelijk toch wel duidelijk toch? ofnie?
Oud 17-10-2001, 12:51
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
flurry schreef:
tis wel de bedoeling dat je 'm een beetje snapt.. hij is vaag, maar gedeeltelijk toch wel duidelijk toch? ofnie?
hij is heel vaag zeg maar en ik denk dat uitleg wel zou werken, al heb ik wel een beetje een idee
Oud 17-10-2001, 19:34
flurry
flurry is offline
juist, en werk dat een beetje uit totdat je een mooie eigen interpretatie krijgt..

naja, voor degene die het echt wil weten.. het gaat niet zo goed met m'n zus, en ik wou haar een brief schrijven, maar niet zo'n standaard o-wat-erg-voor-je brief, maar iets anders.. een beetje persoonlijker, en dit was een idee..
Reageren

Regels voor berichten