Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 17:17
mercurius
mercurius is offline
Mijn psychologe komt altijd te laat voor een afspraak. Ik heb het idee dat dat altijd alleen bij mij gebeurt, en de laatste tijd krijg ik het idee dat ze me eigenijk helemaal niet meer wil spreken. Ze maakt de tijd zo kort mogelijk en volgensmij doet ze dat alleen bij mij. Twwe weken terug kwam ze een half uur te laat, waardoor we nog maar een kwatier konde praten. toen heeft ze wel haar exuces aangeboden. Ze zei dat ze deze keer wel op tijd zou zijn, maar nu was ze alweer een half uur te laat! Aan de ene kant begrijp ik het wel want ze zal het ongetwijfeld heel erg druk hebben en ze zal af en toe wel eens wat rust willen nemen, maar dan moet ze dat ook tegen me zeggen en me niet elke keer zolang laten wachten. Er gaat bijna altijd wel 10 minuten over de afspraaktijd heen. Toch kan ik haar niet missen, ik praat al zolang met haar en ik zal niet meer aan iemand anders kunnen wennen. Wat vinden jullie?

Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 17:46
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ik weet het niet.
als ik jou was zou ik het gewoon tegen haar zeggen...
vraag haar gewoon of ze je niet meer wil spreken omdat j daar sterk het idee van hebt omdat ze zo vaak te laat is en dat jullie steeds maar zo kort kunnen praten...
ze zal je ongetwijfeld een goeie rede vertellen.. ik weet bijna cker dat ze je wel wil spreken, vooral omdat je zegt dat je haar al zo lang spreekt...

succes
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 12:09
*Soull*
*Soull* is offline
wat een slechte psychologe zeg!!! Dit verpest jullie hele vertrouwens relatie die er zou moeten zijn. Ook heeft ze geen begrip voor je. Je kunt het nog een tijdje zo aankijken. Wat je kunt doen is eerlijk tegen haar zeggen dat je het heel erg vervelend vind dat ze iedere keer te laat komt. Psychologes zijn er in getraind op het ontvangen van feed-back, dus waarschijnlijk zal ze het absoluut niet erg vinden dat je het zegt. Wat je ook nog altijd kunt doen is een andere psychologe aanvragen, maar dat zou ik pas doen als al het andere niet werkt.

big kiss
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 14:45
Missy_shy
Missy_shy is offline
Er wat van zeggen dat je het niet leuk vindt en dat je het gevoel hebt dat ze jouw in de steek laat (of hoe je je dan ook psies voelt)
zal erg moeilijk zijn maar wel belangrijk...

anders een andere zoeken maar dat is denk ik weer klote om overnieuw te beginnen
Oud 28-04-2002, 19:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm je kunt het d'r beter ff uitleggen denk ik wat je ervan vindt... misschien dat ze het zelf niet eens door heeft? het is niet echt leuk als je steeds met iemand moet praten die altijd te laat komt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten