Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 21:19
goodfella
goodfella is offline
ik zit bij zelda nu al vast dus HELP!!!!,

ik ben op dragons island, waar dat vogel/post volk woont. Nu sta ik in de 'tempel voor de kerker' waar ik 2 grijze en 1 groen beeld zie. Er komt een tekentje in beeld met 00 sleutels. Moet iik een sleutel hebben ofzo????????? of moet ik die beelden wakkerschudden?

HELP HELP, dit is mn eerste zelda game en het is erg frustrerend
Oud 07-10-2003, 10:11
Verwijderd
Je kan dacht ik die beelden opzij schuiven zodat er een doorgang ontstaat. Dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:32
Big Boi
Big Boi is offline
Http://www.gamefaqs.com ?
Oud 07-10-2003, 18:04
goodfella
goodfella is offline
Super link danku!!!
Oud 08-10-2003, 12:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Je kan de grijze beelden opzijschuiven, de groene niet.
Het rechtse beeld naar voren, en dan het middelste beeld naar rechts.
Oud 09-10-2003, 14:27
©ha0$
©ha0$ is offline
Damn! Dat is de 1e tempel! Zit je daar vast? Nou ja, boeiend, idd, gamefaqs is goed... maare, ff 1 vraagje: wanneer heb je hem gekocht?
Oud 09-10-2003, 19:19
iRoy
iRoy is offline
lol ik zat al vast voor die eerste kerker =P Wist niet hoe ik dat meissie de heuvel op kon gooien
Oud 09-10-2003, 19:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Sparks schreef op 09-10-2003 @ 20:19:
lol ik zat al vast voor die eerste kerker =P Wist niet hoe ik dat meissie de heuvel op kon gooien
De wind met de windwaker de goede kant op laten blazen, op de verhoging gaan staan met Medli, en dan gooien.
Oud 09-10-2003, 19:56
reuffneck32
reuffneck32 is offline
WIST is verleden tijd
nah...ik vind he tniet echt moeilijk spel als je al vaker zelda heb gespeelt...beetje bekende puzzels
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 11:15
goodfella
goodfella is offline
ik heb alleen ocarina of time gespeeld, maar daar zat ik ook al metteen vast. Ja achteraf is het een beetje dom om hier vast te zitten maarja. Ik heb zelda bij de cube gekregen, intertoys...
Oud 11-10-2003, 23:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 09-10-2003 @ 20:56:
WIST is verleden tijd
nah...ik vind he tniet echt moeilijk spel als je al vaker zelda heb gespeelt...beetje bekende puzzels
Sorry, niet goed gelezen...
Oud 19-12-2003, 19:56
Isa
Isa is offline
kheb het spel vandaag gekocht... en ze eggen er niet bij dat er geen memoery card included zit bij die gamecube-zelda pack E149,-
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:10
reuffneck32
reuffneck32 is offline
ze zeggen er ook niet bij dat ie er wel bij zit
bij een auto staat er toch ook niet bij dat er een skelter bij zit?, word je dan ook boos als ie er niet bij zit?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 08:24
Verwijderd
nee maar toen ik 'm kocht verwachtte ik ook dat er een memory card bij zou zitten. Zonder memory card is dat pack niet compleet; je kan Zelda zo niet uitspelen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:26
Isa
Isa is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 19-12-2003 @ 21:10:
ze zeggen er ook niet bij dat ie er wel bij zit
bij een auto staat er toch ook niet bij dat er een skelter bij zit?, word je dan ook boos als ie er niet bij zit?
je nickname spreekt boekdelen, wat is dat voor een stupid vergelijking, je kan zelda niet echt spelen zonder het te saven je kan wel autorijden zonder skelter...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:46
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-12-2003 @ 14:26:
je nickname spreekt boekdelen, wat is dat voor een stupid vergelijking, je kan zelda niet echt spelen zonder het te saven je kan wel autorijden zonder skelter...
Idd, maar als je toch wilt vergelijken met een auto, dan moet je eigenlijk zeggen:

Als je een auto koopt en er staat niet bij of er wel of geen benzine voor de hele levensduur van de auto bij zit, ben je dan ook boos?

Want een beetje benzine zit er wel bij, dus je kunt wel éven spelen..

hmm. Ik snap niet waarom ik dit post, ik ben niet stoned ofzo
Oud 20-12-2003, 13:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Isa schreef op 19-12-2003 @ 20:56:
kheb het spel vandaag gekocht... en ze eggen er niet bij dat er geen memoery card included zit bij die gamecube-zelda pack E149,-
Is idd bout.
Een tip: als je een memorycard gaat kopen neem dan een onofficiele dubbeldikke. Die dikke zijn 2X zo duur maar er kan 8X zoveel op als een gewone. De onofficiele zijn uiteraard goedkoper als die van Nintendo.
Oud 20-12-2003, 13:59
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-12-2003 @ 14:26:
om het anders te zeggen, als "X" er niet bij zit, en het staat niet op de doos dat het er niet bij staat, word je dan ook boos?
als je een opwarmmagnictroneten koop, staat er toch ook niet op dat er geen magnictron bij zit?, en zonder kan je het niet echt eten
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 22:10
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 20-12-2003 @ 14:59:
om het anders te zeggen, als "X" er niet bij zit, en het staat niet op de doos dat het er niet bij staat, word je dan ook boos?
als je een opwarmmagnictroneten koop, staat er toch ook niet op dat er geen magnictron bij zit?, en zonder kan je het niet echt eten
Huh?

Nou kan ik het niet meer volgen.... waar heb je het nou weer over???
Oud 23-12-2003, 22:11
reuffneck32
reuffneck32 is offline
dat ik het onzin vin dat het stom is dat het er niet op staat dat er geen mempack bij zit
maar lama hangen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten