Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ligt eraan wat ik tot m'n beschikking heb. Meestal gewoon m'n t-shirt, maar thuis doe ik 'm nog wel eens onder de kraan met wat afwasmiddel
|
Verwijderd
|
t eerste de beste T-shirt, wie het aan heeft is onbelangrijk
![]() schone theedoek brillenzakdoek van mn paps *die hij altijd bij zich heeft* geen brillenbaden, speciale doekjes, of wat voor zooi dan ook. soms als ik in de stad loop en hij is heel smerig, dan laat ik mn bril goedzetten bij de opticien en dan maken ze em ook altijd schoon. Lui hè? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan zou ik lekker met mn vieze bril blijven rondlopen totdat mn moeder zich eraan stoort en hem schoon gaat maken ![]()
|
Van die speciale doekjes. Ik heb mijn halve leven een bril gehad en ik heb niet gemerkt dat dat slecht voor de glazen was....
Ik heb nu lenzen dus ik hoef mijn bril gelukkig nooit meer schoon te maken.... ![]()
|
Verwijderd
|
Iets van dun katoen, dus een brillendoekje of zakdoek of t-shirtje ofzo. Of met een papieren tissue uit zo'n doos. En ik adem er altijd eerst op
![]() Zo lang iets niet al te ruw is, is 't niet slecht voor je glazen. Met tissues uit een pakje moet je oppassen want het schijnt dat daar soms stukjes hout tussen zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De opticien vertelde me dat je het niet met van die speciale brillendoekjes moet doen en ook niet met keukenpapier ed, niet met dingen van papier iig, omdat dat vaak ruw is en dus soms krasjes achter laat. En vaak laat het ook stukjes papier achter.
Zij zeiden dat je een bril het beste gewoon met water en met een theedoek of t-shirt schoon kon maken. Daar houd ik me nu dus maar aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey ik zat vanmorgen met precies dezelfde vraag! Ik heb net een paar weken een bril en ik word echt niet goed van die vieze glazen. Dat brillendoekje dat ik gekregen heb, werkt echt niet.
Nou had ik wel een tip van m'n moeder: onder de lauwe kraan houden en dan voorzichtig droogwrijven. |
![]() |
|
Ik gebruik altijd dat doekje dat in je brillenkoker zit, dat je erbij krijgt als je je bril koopt. Of gewoon mijn t-shirt of zo
![]() En als hij heel smerig is gebruik ik van dat maffe spul dat je bij je bril krijgt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Brillenmode *oma* | 124 | 11-12-2006 22:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde lenzen: opbouwen? Anika | 54 | 08-05-2006 17:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Lenzen] Klopt het dat.. Verwijderd | 66 | 02-03-2006 15:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Bril - Lenzen] Ervaaringen met het gevoel van hoe het zit MrOizo | 63 | 20-11-2005 14:16 | |
Lifestyle |
lenzen of bril?! here I am | 89 | 04-08-2003 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
bril of lenzen? CoveredEyes | 53 | 27-06-2003 18:27 |