Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is wel lekker zo op z'n tijd. Een van het weinig ijs wat ik daarwerkelijk mág. Chocolate Brownie (ofzo) ![]()
|
![]() |
Ik eet zelf meestal B&J's Half Baked. Dat is een combinatie van CHocolate Fudge Brownie en Cookie Dough ofzowiets.. dus heerlijk chocoladeijs met flinke stukken brownie en stukjes ongebakken chocolatechipkoekjesdeeg.. echt zooo ontzettend lekker
Het is duur ja, maar je betaalt natuurlijk niet alleen voor het ijs. Je betaalt sowieso voor de naam en voor zover ik weet wordt Ben & Jerry's ijs niet in Nederland/Europa gemaakt, dus geimporteerd uit Amerika. Daar betaal je ook voor. Bovendien zullen de productiekosten erg hoog zijn en maken ze het ijs en de ingredienten alleen van A-kwaliteit grondstoffen. De chocola etc die ze erin stoppen maken ze ook allemaal zelf.. Dus ja, het is erg duur, maar ik denk dat je zeker wel waar voor je geld krijgt..
||
Citaat:
Neemt niet weg dat Chunky Monkey erg goed te eten is, de andere smaken vind ik wat minder... Vooral als je ze met die van Haagendasz vergelijkt, dat ijs is pas echt goed...
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 11:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die neem ik ook altijd. Ik heb nog nooit andere smaken geproeft, omdat ik gewoon bijna altijd cookie dough neem, dan weetik tenminste dat ikdie lekker vind en het dus niet zonde is van mn geld ![]() maar al die andere smaken lijken me allemaal ook lekker, tis wel duur ja. maar het is wel luchtarm ijs zeg maar, heel compact, dus je hebt ook echt een halve liter aan ijs, dat merk je ook wel als je het eet, zo vol. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ow ik vergeet Phishy (ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() mijn favo's: ![]() ![]() I'm addicted ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ben & Jerry's is totally flippy cool!
![]() Ik heb alleen in amerika B&J ijs op.. Daar had ik de smaak Rocky Road geproeft en ehm.. Cherry chunky ofzo? Rocky Road is verschillende soorten chocoladeijs door elkaar met stukjes chocola en caramel -----> JAMMIE ![]() ![]() Cherry Chunky (k dacht dat het zo heette) is gewoon kersenijs wat ik persoonlijk heerlijk vind met stukjes hele kers ![]() *smult*
|
jaaaa...errug lekker en duur valt wel mee hoor...5,25voor een halve liter perfect heerlijk ijs!...caramel chewchew en cookie dough
![]()
||
Citaat:
Voor de mensen die erin geinteresseerd zijn: Klik hier voor de website van B&J!
|
Lekker, alhoewel ik beter ijs heb gehad.
Ik was trouwens zes jaar geleden naar de B&J fabriek geweest in Waterbury, Vermont (ongeveer anderhalf uur rijden van waar ik woon) waar ze alles maken. Best wel leuk om te zien en ze geven je ook nog gratis ijs daar ![]()
||
Citaat:
![]() Ow die B&J site maakt me vet hongerig! En ik vergat One Sweet Swirled op mijn favorietenlijstje te zetten! Ik wil deze(van de .nl site); ![]() Chocoladeroomijs & vanilleroomijs gemixt met Chocolate Fudge Brownies en brokken ongebakken koekjesdeeg ![]() Honing-vanilleroomijs met gechocolateerde honingsnoepjes En deze (van de .com site); ![]() Chocolate Chocolate Cookie Ice Cream New in 2003! - Chocolate ice cream with chocolate cream filled chocolate sandwich cookies & a ribbon of fudge. ![]() Makin' Whoopie Pie™ Ice Cream - Chocolate Ice Cream with a Classic Whoopie Pie Mixture of Marshmallow & Devil's Food Cookies ![]() Peanut Butter Me Up™ Ice Cream - A Peanut Butter Core Surrounded by Chocolate & Peanut Butter Ice Creams with Fudge Chips (jongens, PINDAKAASIJS!!! *kwijl*) ![]() Phish Food® Frozen Yogurt - Chocolate Frozen Yogurt with Gooey Marshmallow, a Caramel Swirl & Fudge Fish Ooooow........................ ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben eigenlijk erg blij dat het zo duur is... Anders zou ik echt verslaafd zijn en 15 kilo zwaarder ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou niet van banaan . Maar Phish Food is toch wel de beste . Chocolade ijs , met chocoladevisjes en slierten marsmellow dacht ik .
![]() ![]() Nadeel is , je kan de soorten die ik dus lekker vind , bijna nergens kopen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ben & jerry's Chocolate fudge brownie Maboq | 7 | 15-09-2016 20:54 | |
Muziek |
North Sea Jazz 2005 LeRatLuciano | 52 | 01-05-2005 19:58 | |