Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kheb er nog nooit van gehoord..
Ik gebruik van die stoffen zwarte dempers. Je hoort niet veel meer, maar tis 't enige wat k kan doen als ik in hetzelfde huis als mn ouders wil drummen ![]() Gaasvellen zijn te irritant om steed weer erop en af te halen... Jah, en verder wist ik niet dat er zoiets bestond wat je over je vellen kon doen.. K heb 't ook nog nooit bij Feedback gezien, maar als je het vindt mag je het me wel ff laten weten ![]() |
![]() |
|
je kan idd gaasvellen (mesh heads) gebruiken, het benaderd het speelgevoel van een normaal vel redelijk goed. deze vellen gebruik je dan ipv je normale vellen, anders moet je toch je oplossing zoeken bij den rubberen schijven.
||
Citaat:
En het eerste wat de nieuwe buren aan me vroegen was: ''Zat jij net te drummen?'' ![]() Maar ik ga wel ff kijken of ik iets kan vinden en dan laat ik het je wel weten... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat vragen over drumsets. Glupa | 33 | 27-05-2007 21:21 | |
Muziek |
Waar begint de drummer? mangoie | 13 | 21-07-2006 00:29 | |
Muziek |
Leren drummen schoenzool | 52 | 12-01-2006 14:25 | |
Muziek |
welke band heb je voor het laatst live gezien? Verwijderd | 400 | 09-01-2005 21:51 | |
Muziek |
vraagje over drummen Hippetitus | 11 | 05-08-2004 15:02 | |
Muziek |
Drumstel Ik2010 | 22 | 08-01-2004 11:33 |