![]() |
|
Verwijderd
|
Het is een Ibanez gio, zwart wit.
Alles doet het nog en hij ziet er nog gaaf uit. De reden dat ik hem wegdoe is omdat ik een nieuwer exemplaar wil kopen. €100 Omgeving Rotterdam. Voor nadere informatie suusjuhhhhh@hotmail.com of pm me maar. Fotoos zijn onderweg xxx suusjuhh Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 18:57. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
naast mini krasjes op de krasplaat is hij ook niet beschadigd. ik hoor wel wie er intresse heeft. suusjuhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/ geen lelijke gitaar trouwens, jammer alleen van die witte plaat heb al teveel gitaren anders zou het wel intressant zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Die wil ik wel van je hebben voor 100 eurootjes joh !!
maar volgens mij was iemand me al voor.. zo niet, dan moet je me maar even mailen op ik@iskwijtgeraakt.nl ik woon in rotterdam
|
![]() |
130 euro lijkt me een heel redelijk bod voor deze gitaar.. ik denk dat als je m op marktplaats zet dat je er genoeg gekken zijn die er 200 euro voor betalen ! Je kunt ook even langs een muziekwinkel lopen, daar kopen ze vaak ook nog gitaren in tegen zeer aannemelijke prijzen..
Suusje.. sorry dat je niks meer van me gehoord hebt, maar ik red t echt niet met mn geld deze maand, dus ik deed eigenlijk een bod in de hoop dat er mensen overheen zouden gaan. Gewoon om de veiling te starten zeg maar =)
|