Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Veel Marshall versterkers hebben zelf al een distortion pedaal.
||
Citaat:
![]() de Boss TMT 2 Metal Zone ![]() en k heb ook nog een of ander los distortion scheur pedaal die ik daar dan weer aanvast heb gekoppeld ![]()
||
Citaat:
|
ik heb dus laatst bij twee shows beter gelet op wat die gitaristen hebben, en soms was het gewoon 6 pedaaltjes aan elkaar gekoppeld ofzo.
hoe hebben jullie eigenlijk die kennis verkregen over wat goed spul is en wat niet? ik heb echt geen idee gewoon wat ik zou moeten kopen als ik een nieuwe wil hebben.
|
pedaaltjes heb ik geen en hoef ik ook geen, al die gekke effectjes is niks voor mij. gewoon een goede versterker waar een vet geluid uit moet komen
alhoewel ik trouwens wel in de oefenruimte een pedaaltje van osiris gebruik, maar dat is dan omdat ik daar over de PA/zangversterker speel omdat de 2de gitaarversterker al een hele tijd in reperatie is. |
![]() |
||
Citaat:
zelf heb ik verschillende boss pedaaltjes maar als je een amp hebt met top is dat niet echt heel relaxt
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik pitch shifters
![]() ![]() Your Kung Fu is strong. I love the smell of burning picks in the morning. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar jij speeld dus op een 2203 of 2204? |
![]() |
|
Yepz, maar op een gegeven moment moet je je gitaarvolume bijna halfdicht draaien, wil je op bandvolume clean blijven. We hebben hem nu ingesteld op een leuke scheur, geen highgain metal, maar iets voor een beetje solo's door cleane stukjes (waarvoor die jcm800 zorgt). tis nu wel te doen, we laten gewoon de zanger met zun gitaar door die SLX spelen. Met onze eigen spullen is het wat handiger, we hebben allebei meerkanaals spul, zodat je altijd tussen een clean en scheur kan schakelen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mij lijken die combootjes (Flextone III) ideaal voor alleen thuis mee te spelen en wat te recorden, en die HD147 is ideaal als je een wat krapper budget hebt maar als je toch een hoop vette amps gebruiken, aangezien een echte Uberschall of Triple Recto alleen al het dubbele van zo'n line6 kost
![]() |
![]() |
|
![]() |
Gewoon voor gaan Blokkie
![]() Weet je nog die clip die ik poste waarbij ik zei dat ik het met een buizenbak had opgenomen ( terwijl ik het met een v-amp2 had opgenomen ) Iedereen dacht dat het ook daadwerkelijk een buizenbak was ![]() En zelfs de zogenaamde '' echte '' kenners zeiden ook nog zoja man je tone is nu echt vooruit gegaan door die buizenbak LOL ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|