Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nog een vraagje... dat progje doet alleen .bmp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij moet trouwens hier is kijken. je moet je wel even aanmelden maar dan krijg je de mooiste achtergronden en ze worden per dag ververst. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoeft niet per dag, kan ook per kwartier, half uur, uur, 4 uur, dag of week. Je kan webshots ook gebruiken als screensaver, dan gebruikt hij de plaatjes daarvoor.
|
Heb het programmaatje Panorama geinstalleerd. Alleen nu gaat mijn monitor niet na 5 minuten uit zoals ik ingesteld heb in energiebeheer. Ook worden de wallpapers gecenteerd in het beeld.Ik wil ze gespreid hebben als er gewisseld wordt van wallpaper, maar krijg dat niet blijvend bij schermbeveiling ingesteld. Hoe kan het wel???
||
Citaat:
|
Ik heb het programma Parorama weer gedeinstalleerd, maar de monitor gaat nog steeds niet uit na 15 minuten. In energiebeheer staat het wel goed ingesteld.
OS is Win98SE.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Software & Hardware |
[site/webdesign] Extra ding (bewegend) bij je muis krijgen als je op een website komt Verwijderd | 4 | 26-11-2002 19:54 | |
Software & Hardware |
[HTML] Omlijning in verschillende kleuren. Sister Bliz | 25 | 09-08-2002 23:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |