Advertentie | |
|
![]() |
|
Euroclix werkt voor geen meter, je moet super veel mailtjes lezen en het enige wat je dan hebt is een paar cent. Je kan pas bij heel veel geld uit laten keren.
En referals: dan zadel je dus andere mensen op met die zooi. niet doen ![]() Het enige waarmee ik wél geld heb verdient is http://panel.intomartgfk.nl maar ik weet niet of dat als reclame geld dus of ik die link wel mag plaatsen.
||
Citaat:
Ja, dat klopt. Euroclix overigens niet. Je krijgt daar alleen een eenmalig bedrag (€1) als je iemand aanmeld.
|
piramide was geloof ik dat jij iets kocht, en dat dan weer doorverkocht aan mensen, en die verkochten het dan ook weer door en daar krijg jij geld van. zoiets toch? dat is geldhalen e.d. niet, daar krijg je gewoon een bepaald percentage van wat iemand die door jou lid is geworden verdiend. Je verkoopt niets door.
Perfectly legal ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
O ja, nog een keer, iig even ontopic ![]() Het is leuk voor erbij, maar wil je geld verdienen: zoek een baan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat zijn bonnen waarmee je dan kan betalen in internet winkels zoals vanleest enzo.. |
![]() |
|
![]() |
Het is allemaal vrij simpel en 100% legaal.
Zelf ben ik ook bij een van de grotere bedrijven werkzaam geweest en ken eigenlijk de eigenaren van alle andere bedrijven. Veel mensen vragen zich af hoe je zomaar met klikken geld kan verdienen. Simpel, stel iemand verkoopt producten en maakt per verkoop 15,- winst. De kosten voor iemand die de link in zo'n mailtje klikt zijn meestal rond de 10 cent. Dat betekent dan 1 op de 150 mensen zo'n product moet bestellen. En aangezien de adverteerder op interesses kan selecteren is dit zeker haalbaar. Het bedrijf (het spaarprogramma zoals bijv. euroclix) betaalt aan de leden 5 cent per klik en besteed de andere 5 cent aan bijv. de referals en deels winst, alhoewel de bedrijven in het begin alleen maar betalen en dus op den duur er pas winst gemaakt zal worden. Mocht je aan sommige van deze "spaarprogramma's" mee willen doen kan je me even mailen en dan kan ik je wel een lijstje sturen.. want reclame maken mag niet op een forum ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|