Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 20:57
Perunda
Perunda is offline
Heya!

Door m'n vader ben ik aan het licht gekomen dat je geld kan verdienen door emails te lezen en wat sites te bezoeken. 'k heb wat zitten opzoeken op het net en daar ben ik het één en ander tegen gekomen.

Ik zit echter wel met een paar vraagjes.

Wat zijn de zogezegde 'referrals'?
Krijg je niet teveel spam van andere bedrijven in je inbox, zou het maw interessant zijn een nieuw emailadres aan te maken.
En vooral is het betrouwbaar?

Ik denk dat Euroclix.nl wel de moeite lijkt.

Heeft iemand daar ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 21:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Doe maar gewoon niet.

Onderbouwing:
Veelste veel clicken voordatje ook maar iets van geld ziet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:21
ssjpan
ssjpan is offline
Ja idd duurt heel lang voor je beetje geld hebt. Bij moneymiljonair gaat nog wel snel, krijg je 1.25 als je iemand aanmeld.
referrals zijn mensen die via jou ook lid worden van die site, je krijgt dan meestal een paar procent van wat zij verdienen.
Surfrace is iig niet betrouwbaar..
Oud 26-12-2003, 01:58
Tiño
Tiño is offline
ik zou er niet aan beginnen, ga gewoon echt ergens werken ofzo, via internet weet je het maar nooit, je hoort zelden iets positiefs iigeval...
Oud 26-12-2003, 09:58
Balance
Balance is offline
Euroclix werkt voor geen meter, je moet super veel mailtjes lezen en het enige wat je dan hebt is een paar cent. Je kan pas bij heel veel geld uit laten keren.
En referals: dan zadel je dus andere mensen op met die zooi. niet doen

Het enige waarmee ik wél geld heb verdient is http://panel.intomartgfk.nl
maar ik weet niet of dat als reclame geld dus of ik die link wel mag plaatsen.
Oud 26-12-2003, 15:19
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Zoek een baan, daar heb je meer zekerheid en krijg je meer geld voor minder tijd en moeite.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 15:38
Konijn
Konijn is offline
Inderdaad, ik verdien ook geld met het geven van opinies en het beoordelen van website's en dergelijke, maar dat is echt niet veel hoor!
Oud 26-12-2003, 17:56
Verwijderd
Bij euroclix krijg je vooral veel geld als je andere lid maakt of als je ingaat op speciale acties.

Ze betalen iig wel uit, dat weet ik zeker want ik heb er gewerkt (echt daar op kantoor)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:47
Go
Go is offline
Met een beetje geluk ontvang je iedere dag een mailtje met daarin een link waarop je moet klikken voordat je betaald krijgt. Je moet dan vaak iets van 20 seconden wachten voordat het bedrag (€0.01!) wordt bijgeschreven in je saldo. Met veel geluk zit er eens een link tussen die je €0.02 oplevert.

'Referrals' houdt in dat je een bepaald percentage krijgt van de door jouw aangebrachte leden (vaak met banners of een persoonlijke link die je moet verspreiden). Als je een eigen goed bezochte site hebt kan het nog wel wat opleveren, maar echt in de papieren zal het niet lopen.

Als je je wel aanmeldt doe dat dan direct bij al die 'betaalde links' bedrijven. Maar ook dan levert het weinig op.

Conclusie: wil je echt wat geld verdienen dan kan je veel beter een echt baantje zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
geldhalen verdiend redelijk. Je krijgt er maar 0,01 cent per mail, maar je krijgr geloof ik iets van 3 euro als je een nieuw lid aanmeld.
Oud 27-12-2003, 00:56
miro
miro is offline
Ik doe mee met euroclix, ach ja, elke dag ongeveer een mailtje waar je dan op "ja"moet klikken, niet echt irritant vind ik. Heb nu bijna een tientje bij elkaar T irriteert me niet, en tja als je dr maar lang genoeg aan meedoed kun je dr een leuk centje mee verdienen.

Als je meedoet aan onderzoeken ed. kun je meer verdienen. Hoewel die clix er bij mij op een vreemde wijze nooit bijgeschreven worden....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:56
miro
miro is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 26-12-2003 @ 22:49:
geldhalen verdiend redelijk. Je krijgt er maar 0,01 cent per mail, maar je krijgr geloof ik iets van 3 euro als je een nieuw lid aanmeld.
Dat werkte bij mij dus niet
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 15:59
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
miro schreef op 27-12-2003 @ 01:56:
Dat werkte bij mij dus niet
vreemd, bij mij wel
Oud 27-12-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 27-12-2003 @ 01:56:
Ik doe mee met euroclix, ach ja, elke dag ongeveer een mailtje waar je dan op "ja"moet klikken, niet echt irritant vind ik. Heb nu bijna een tientje bij elkaar T irriteert me niet, en tja als je dr maar lang genoeg aan meedoed kun je dr een leuk centje mee verdienen.

Als je meedoet aan onderzoeken ed. kun je meer verdienen. Hoewel die clix er bij mij op een vreemde wijze nooit bijgeschreven worden....
mailen naar de ledenservice helpt altijd.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:13
never mind
never mind is offline
ach, ik heb al 30 euro verdient met euroclix en er komt binnenkort nog 10 euro aan. Gaat niet snel, maar is wel een leuk extraatje.
pm even als je ook lid wil worden.
Oud 27-12-2003, 17:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
het is nog eens illegaal ook, sommige systemen hebben een pyramidespel-idee erachter.

correct me if I'm wrong.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 19:39
never mind
never mind is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-12-2003 @ 18:52:
het is nog eens illegaal ook, sommige systemen hebben een pyramidespel-idee erachter.

correct me if I'm wrong.
Pyramide-systeem als in 'je krijgt geld van de mensen die jij aangemeld hebt en de mensen die aangemeld zijn door de mensen die jij aangemeld hebt'?

Ja, dat klopt.

Euroclix overigens niet. Je krijgt daar alleen een eenmalig bedrag (€1) als je iemand aanmeld.
Oud 27-12-2003, 20:48
SuperSanne
SuperSanne is offline
piramide was geloof ik dat jij iets kocht, en dat dan weer doorverkocht aan mensen, en die verkochten het dan ook weer door en daar krijg jij geld van. zoiets toch? dat is geldhalen e.d. niet, daar krijg je gewoon een bepaald percentage van wat iemand die door jou lid is geworden verdiend. Je verkoopt niets door.
Perfectly legal
Oud 27-12-2003, 21:04
ekki
ekki is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-12-2003 @ 10:58:
Het enige waarmee ik wél geld heb verdient is http://panel.intomartgfk.nl
maar ik weet niet of dat als reclame geld dus of ik die link wel mag plaatsen.
hmm, ik heb al zo'n 60 euro.
Oud 27-12-2003, 21:20
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Alex schreef op 26-12-2003 @ 18:56:
Bij euroclix krijg je vooral veel geld als je andere lid maakt of als je ingaat op speciale acties.(
Ik doe ook mee maar die acties zijn meestal niet voor mij bestemd. Van die tijdschriften en donaties. Geld uitgeven om het te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 21:40
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 27-12-2003 @ 21:48:
daar krijg je gewoon een bepaald percentage van wat iemand die door jou lid is geworden verdiend.
Dat is dus precies wat het pyramide systeem inhoudt.. De top van de pyramide ben jij, dan een laag mensen die jij aanmeldt, en weer een grotere laag van de mensen die zij aanmelden etc. het is juist een pyramide systeem doordat jij een percentage krijgt van wat zij verdienen, en zij verdienen weer door nog meer nieuwe mensen aan te melden.

O ja, nog een keer, iig even ontopic :
Het is leuk voor erbij, maar wil je geld verdienen: zoek een baan!
Oud 30-12-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 26-12-2003 @ 16:38:
Inderdaad, ik verdien ook geld met het geven van opinies en het beoordelen van website's en dergelijke, maar dat is echt niet veel hoor!
ja ik ook wel ns bij www.opinieland.nl verdien je soms 3,50 voor het invullen van een vragenlijst..
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 11:18
oldschool_bob
oldschool_bob is offline
bij dat intomart wordt je betaald in vvv iris cheques of www bonnen. wat zijn dan www bonnen?
Oud 01-01-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
oldschool_bob schreef op 01-01-2004 @ 12:18:
bij dat intomart wordt je betaald in vvv iris cheques of www bonnen. wat zijn dan www bonnen?
www.wwwbon.nl

dat zijn bonnen waarmee je dan kan betalen in internet winkels zoals vanleest enzo..
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 13:50
tewanneman
tewanneman is offline
Het is allemaal vrij simpel en 100% legaal.

Zelf ben ik ook bij een van de grotere bedrijven werkzaam geweest en ken eigenlijk de eigenaren van alle andere bedrijven.

Veel mensen vragen zich af hoe je zomaar met klikken geld kan verdienen. Simpel, stel iemand verkoopt producten en maakt per verkoop 15,- winst.
De kosten voor iemand die de link in zo'n mailtje klikt zijn meestal rond de 10 cent. Dat betekent dan 1 op de 150 mensen zo'n product moet bestellen. En aangezien de adverteerder op interesses kan selecteren is dit zeker haalbaar. Het bedrijf (het spaarprogramma zoals bijv. euroclix) betaalt aan de leden 5 cent per klik en besteed de andere 5 cent aan bijv. de referals en deels winst, alhoewel de bedrijven in het begin alleen maar betalen en dus op den duur er pas winst gemaakt zal worden.

Mocht je aan sommige van deze "spaarprogramma's" mee willen doen kan je me even mailen en dan kan ik je wel een lijstje sturen.. want reclame maken mag niet op een forum
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten