Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf herken ik ook wel wat Shiningstars zegt, maar ik ga mezelf er niet om veranderen. Ik ben gewoon wie ik ben. Ik denk dat het belangrijker is om jezelf te blijven. Dan straal je dat ook uit en ga jezelf vooral niet minder voelen dan je vriendin. Als je dat wel doet, ga je dat uitstralen en dat moet juist niet. Succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar voor mij is het toch net zo belangrijk dat er nu jongens uberhaubt geinteresseerd zijn, en dan vooral die ene jongen natuurlijk ![]() Feit blijft nou eenmaal dat men eerst selecteert op uiterlijk, waar uitstraling ook een deel van uit maakt. Dat laatste kun je veranderen, maar zelf weet ik niet hoe. Gelukkig zijn er een heleboel aardige mensen hier die met serieuze tips aankomen over hoe je dit wel kunt bereiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik hoop van harte dat je gelijk hebt ![]()
|
Dat herken ik inderdaad.
Ik vind sowieso dat je iemand niet ECHT leuk kunt vinden als je zijn of haar innerlijk niet kent. Natuurlijk zie je eerst de buitenkant maar voordat er 'dat' is, ken je elkaar toch eerst beter. Dat vind ik iig, anders is het ook niet echt vanaf het begin. Jij bent bang dat je de jongen kwijtraak zodra ze je vriendin zien, en ik vind dat als dat zo zou zijn dat het over het algemeen toch de jongen is die fout is, dan is hij het niet waard. Daarnaast denk ik dat je je er niet zo druk om moet maken, ik denk op het moment haast niet aan de liefde (naja, net had ik even een breakdown) en juist dan ben je volledig jezelf bij anderen en voel je je op je gemak en denk je dus niet de hele tijd "owjee straks vind ie me te dik" (of wat jij dan denkt) En juist dan valt een jongen op je, ben ik van overtuigd. Hmm of dit een veel toevoegende post is betwijfel ik maar goed.. ![]()
|
Die onzekerheid zuigt zeker...
Als ik een bepaald meisje leuk vindt, heb ik altijd de onzekerheid dat ze toch andere jongens leuk vindt...Dus dan geef ik het al weer snel op... Tips? Ik probeer mijzelf goed te kleden en te verzorgen. Als ik in gesprek raak, gewoon lekker plezier hebben en proberen met elkaar te lachen...Voor de rest...nee, heb niet echt tips... Die onzekerheid zal denk nooit weggaan. Probeer er mee te leven, al heb ik daar zelf nog steeds moeite mee! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom is het niet van belang of een jongen je wel of niet wil leren kennen...? Ik vind dat juist het belangrijkst...wat moet je nou met een jongen die je niet goed kent...? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Onzekerheid is gewoon zo klote
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 10:45. |
![]() |
|
![]() |
en dan kan je het zo'n jongen ook nog niet echt kwalijk nemen.
![]() Daarmee bedoel ik, ze is je vriendin. Dus zelf vind je haar ook aardig. Als ze dan ook nogeens knapper is, ja... dan is het eigenlijk gewoon logisch sorry....hier wordt je ook niet vrolijker van natuurlijk, maar zo denk ik erover zegmaar
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb wel een beetje hetzelfde ja. hoewel t wel een beetje mijn eigen schuld is misschien omdat ik toch nooit laat merken wanneer ik iemand leuk vindt.
maar het komt er op neer dat bijna alle jongen mijn vriendinnen leuker vinden. type: mooie, slanke en spontane meisjes. tja, daar wordt je idd onzeker van !! maarja niets aan te doen. voor mij dan.
|
Ik herken het ook wel. Een vriendin van mij is niet superknap, maar ze is wel een mooi meisje. Vaak vinden mijn vriendjes haar ook knap en dat maakt mij onzeker. Het voordeel is dat die vriendin niet hetzelfde is al ik
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zorg er dus voor dat je naar jezelf gaat kijken. Maak je even niet druk om jongens, en of ze jou of je vriendinnen leuker vinden. Wat maakt JOU blij? Wat vind JIJ leuk? Pas als je van jezelf houd, kunnen andere mensen van je houden, en kun jij van andere mensen houden. Ik hoop dat dit een beetje nuttige reply was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |