Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 20:17
Zazoo
Zazoo is offline
Ik zag vanmiddag een kuiken op de weg lopen/rollen. Hij werd bijna overreden. Ik heb hem mee naar huis genomen. Wat moet ik hem te eten geven en hoe geef ik het? Wanneer kan ik hem vrijlaten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 07:51
Frida
Frida is offline
Misschien in de buurt op een (kinder) boerderij een keer gaan vragen wet het beste voor het diertje is...

Die man/vrouw daar weet vast ook wanneer het juiste moment er is om deze vrij te laten.Misschien mag het diertjes wel op de boerderij blijven,

[edit]Vind het wel een hele mooie actie van je [/edit]
Oud 27-04-2002, 11:01
D@mien
D@mien is offline
als dr geen kinderboerderij in de buurt is, dan helpen veel vogelverenigingen je vast ook wel....

Maar geef jezelf niet de schuld ervan als ie et niet haalt, want jij bent geen eend...en wie weet hoe verzwakt ie al is...
Oud 27-04-2002, 17:08
annetjes
annetjes is offline
Hey,
Het beste is om hem/haar naar een dierenkliniek te brengen. Zij kunnen er het best voor zorgen. Als je hem/haar per se zelf verzorgen moet je toch naar een dierenkliniek om testen te laten doen (misschien is hij/zij ziek) en dan kan je meteen je vragen stellen. Je hebt om hem/haar te verzorgen in ieder geval een hok nodig met een lamp die warm is en er vlak boven hangt.
Succes
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 00:01
Zazoo
Zazoo is offline
Hij is gisterenavond dood gegaan. Hij kon zijn kop niet meer omhoog houden, en is een uur later overleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten