Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, mijn kat heeft een beetje ee.... overgezonde eetlust... Hij krijgt om 5 uur eten, en om half 4 begint hij met om me heen te lopen, vlak voor me te gaan staan zodat ik over hem struikel, en in mijn benen te klimmen, hij vind dat ik een beetje op moet schieten...
maar verder issie wel lief hoor... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ghehehe kan ie geen donor worden
|
![]() |
Onze kat is tegenwoordig heel aanhankelijk en lief, dat vind ik allemaal best, maar als je 'm aait begint ie je hele arm af te likken of als je blote benen hebt je benen. Als je je hand dan wegtrekt pakt ie 'm weer en bijt erin. Heel vervelend
Ook springt ie midden in de nacht bovenop je en loop daarna weer blij weg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wij hebben 2 katten die: zo schichtig zijn als de pest, 1 keer te hard je voet neerzetten en ze schrikken van de *stamp* en vliegen alle kanten op, ze zijn lui, de oodste had last van midlife-crisis en piste/scheet'kotste alles onder... ze scherpen de nagels aan uitstekende ledematen... en last but not least, ze pikken je eten van tafel.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
das gewoon gek in de kop, doen ze als ze zich vervelen, daarom hebben wij ook 2 katten... kunnen ze elkaar vervelen (s'avonds laat) lig half in slaap) *hoop kabaal beneden* *katunk katunk* *katunk katunk* (kattenluik naar trap) *bonkbonkbonkbonk* (katten de trap op) hoop geblaas, gegrom en gesnauw, waarna het even stiller wordt (zijn ze aan het matten) dan gaat het weer van voren af aan ![]() |
![]() |
|
Onze hond denkt soms dat ie een kat is ofzooi
![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet zelf doen maar ga naar de dierenarts |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
coming in hot *jump* BOMBS AWAY! |
![]() |
|
![]() |
Mijn kat kan nooit genieten als je hem aait. Hij is altijd bang. Hij durft zelfs niet te krabben. En voor de rest zit hij altijd om eten te bietsen. Hij slaapt zelfs naast de etensbakken en hij komt nooit buiten. Oh ja , en als hij een muis ziet, zelfs op een halve meter afstand. Hij doet niets, het kan hem echt nks schelen. En hij biets eten bij alle buren en eet de rijstbak van de vogeltjes leeg. Zelfs schapenvoer vreet ie op.
En hij is ontzettend dom..... Zo dat was het. ![]()
|
![]() |
onze kat wil altijd naar buiten alstie binnen is en als hij buiten is wil hij altijd naar binnen... en als hij dan zijn zin niet krijgt gaatie keihard miauwen...
ja daar heb je kattenluikjes voor dat weet ik ook maar dat wil mn vader niet want dan kan hij gewoon met zn vieze baggerpoten naar binnen en dan wordt de hele kamer smerig... |
![]() |
|
mijn knijntje Whisky vindt het blijkbaar boeiend om rondjes rond mijn hoofd te lopen
![]() en op de een of andere manier heeft ie het voor elkaar gekregen de helft van zijn hok op te eten ![]() en hij is veel te kieskeurig....hij eet iedere x drie dingetjes uit zijn voerbak op en dan lust ie het niet meer.... mja verder istie wel lief hoor ![]()
|
dattie (de kat) altijd precies gaat liggen waar ik net wil gaan zitten
en 's nachts gaat ie altijd aan mn slaapkamerdeur zitten krabben ![]() En het eerste dat hij 's ochtends doet als ik uit bed kom, is de hele tijd rondjes om me heen draaien en kopjes geven en voor mn voeten lopen enzo verder is tie wel lievig hoor ![]() |
![]() |
|
Als ik 's nachts slaap en de kat kan de kamer binnen komt ie me steeds vergezellen.Ma dan kruipt ie op mijn hoge kleedklast en dan durft ie dr niet meer aaf
![]() dan moek steeds opstaan da's niet fijn! Maar meestal gaat de deur dicht ![]() Verder zijn alle diertjes sgatjes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |