Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Had ik inderdaad wel gelezen, maar toch: eindresultaat mag toch ook wel in deeltjes worden gepresenteerd? Je zou er wel lezers door winnen. Toch?
||
Citaat:
![]() Maar toch vind ik nummer 3 het mooist, die eenvoud en oprechtheid weten me echt te raken. Die is echt precies goed.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben denk ik partijdig, omdat ik veel meer houd van Nederlandse teksten dan Engelse. In het Engels komt het me altijd zo snel clichématig over. Dan haak ik gauw af. Maar ik heb ze gelezen. En ik vond de drie Nederlandse stukjes er met kop en schouders bovenuit steken. Wellicht alleen al omdat je niet hebt hoeven rijmen.
||
Citaat:
![]() ![]() Totdat de laatste traan mijn wangen streelt en de enorme leegte wordt gevuld Deze regels vind ik de allermooiste ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Nanowrimo fizzle-fluffy | 37 | 03-11-2015 15:03 | |
De Kantine |
10 Things I Hate About Saai: #654 Verwijderd | 500 | 17-07-2009 23:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
muziek uit 10 things I hate about you zzz | 17 | 09-03-2004 15:08 | |
Verhalen & Gedichten |
10 things i hate about you c4c054 | 5 | 16-01-2004 15:40 | |
Verhalen & Gedichten |
no. 10 Cinamon | 1 | 23-12-2003 12:39 |