Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2003, 21:04
yliek
yliek is offline
Een paar weken geleden beeindigde ik een 'relatie' die volgens mij geen relatie was. (maar goed dat terzijde)
Deze jongen zei dat ie alles voor me over had en nu spreek ik em en heeft ie opeens verkering. Eigenlijk voel ik me nu best aan d e kant geschoven. Terwijl ik helemaal niks met hem wil. Wat moet ik doen en wat moet ik tegen hem zeggen?Herkent iemand zich hierin?
Oud 26-12-2003, 21:13
Last Resort
Last Resort is offline
Dat is het leuke van liefde, het is voor een groot deel ontzettend overdreven en eigelijk flauwekul. Als iemand zegt dat je alles voor em bent hoeft dat lang niet altijd zo te zijn, maar meer een manier om indruk op je te maken zodat je ook iets met hem wil. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij met een ander meisje heeft nadat het uit is.
Oud 26-12-2003, 21:21
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik maakte het uit, hij 'zou op me wachten' en binnen twee dagen had hij een nieuwe vriendin. Ik realiseer me nu dat hij me niet waard was en is. En ik heb ondertussen ook al een flinke tijd (bijna 2 jaar) een nieuwe vriend, die me wel waard is.

Ik denk dat het niet gek is dat je je aan de kant geschoven voelt, ook al wil je niks met hem hebben. Waarom zou je iets moeten doen of iets tegen hem moeten zeggen?

Hoe lang heeft hij al weer verkering? Op zich is het wel logisch dat hij als het uit is en jij echt niks meer met hem wilt, dat hij dan verder gaat. Het leven gaat door.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:37
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Sorry maar get over it..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 11:18
hansjuh
hansjuh is offline
Das wel vreemd als hij alles voor je over had... Maar jij hebt het toch uitgemaakt? dan hoef je je toch niet aan de kant geschoven te voelen? of heb je het gevoel dat hij er niet helemaal voor ging met jouw? hoe dan ook je hebt iets beeindigd wat volgens jou niet echt een relatie was; en hij zit er blijkbaar ook niet echt meer mee. dan zou ik er niet al te lang bij blijven stilstaan!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 11:19
Slettelina *
Slettelina * is offline
Jij hebt het toch uitgemaakt? Dan mag ie doenw at ie wil.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 11:36
yliek
yliek is offline
Bedankt voor jullie reacties, vooral Leonoor was behulpzaam
Het is eigenlijk op niks uitgelopen omdat ik tijdens een ruzie zei wat ik dacht. Die vriendin van hem is gewoon heel erg vlug.
Maar ik ben niet boos meer...ik ben gewoon meteen een goede vriend verloren dat vond ik erg. Maar na een nachtje slapen kan ik overal tegen
Reageren

Regels voor berichten