Advertentie | |
|
![]() |
|
Er moet zeker nog een andere videokaart in wil je een beetje leuk spellen spelen op die laptop. Een leuk kaartje kost ook 100-150 euro. 350 euro zou betekenen dat je voor 500 euro totaal een leuke laptop hebt.
Snow ![]()
||
Citaat:
denk eerst ff na voordat je post en post niet op dingen waar je geen flikker van af weet, en 400 euro voor zo´n laptop is niet duur hoor , ga maar is op marktplaats of op de tweakers.net V&B kijken..... snow ![]()
||
Citaat:
Snow ![]()
||
Citaat:
2,9 cm hoog, 31 cm breed, 24 cm lang. lengte x breede is trouwens ook ongeveer de opp van het scherm
||
Citaat:
ik hoor wel vanje ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ken iemand (en die is behoorlijk expert op computergebied) en heeft la 3 van die dingen weg kunnen gooien omdat ze niets meer deden van de ene op de andere dag.
Compaq Armanda is gewoon een prutserie (volgens hem). Zelf heb ik in het begin van dit jaar me pols gebroken (12 weken gips). En ik kreeg ook zon ding van hem. Ik deed er al mijn huiswerk op en nam hem mee naar school want i kon niet schrijven. Start ik hem op thuis omdat ik even aan me huiswerk wou, doet ie niets meer? Achteraf nagevraagd enzow en toen zei die jongen dat hij der ook al 3 heeft weg kunnen gooien, vandaar.... |
Advertentie |
|
|
|