Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2003, 12:59
someone
someone is offline
ik heb nu al een paar dagen last van steken\kramp helemaal onder in mn buik.. tis ook een beetje hard enzow..
tis net dat stukje onder je slipje.. doet af en toe dus echt vet zeer.
iemand een idee wat het kan zijn??
Oud 24-12-2003, 13:00
Balance
Balance is offline
Ben je ongesteld of moet je dat binnenkort worden?
Oud 24-12-2003, 13:01
someone
someone is offline
nee ben het net geweest, ongeveer een week geleden alweer...
Oud 24-12-2003, 13:08
Auntie M
Auntie M is offline
toch kan het een samentrekking van je baarmoederwand zijn. Je zegt dat je buik hard aanvoelt, hoe staat het met je ontlasting? Heb je nog gepoept de laatste tijd? Last van winderigheid? dat soort dingen moet je je ff afvragen.
Als het erg vervelend en lastig wordt, naar de dokter....
Oud 24-12-2003, 13:28
someone
someone is offline
nee heb geen last van winderigheid (naja af en toe is he) en nee met mn poepen is ook niks mis...
Oud 24-12-2003, 15:26
G.T.C.
G.T.C. is offline
is het alleen hard of echt een bult(je)?
Oud 24-12-2003, 17:03
someone
someone is offline
ja gewoon hard... weet nie voelt best wel raar normaal ist een beetje zacht, kan je in drukke enzow.. nu dus nie
Oud 24-12-2003, 23:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
sja...voor ons is het lastig te zeggen natuurlijk.
IS het alleen dat je die krampen hebt als klachten of zijn er nog meer onregelmatigheden waar je normaal nooit last van hebt?
Veel vaker plassen bijvoorbeeld.

Je zou best wel is ergens een inwendige ontsteking kunnen hebben.
Hou het even rustig in de gaten. Niet te veel gekke dingen doe de komende tijd. Ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken en dat het vanzelf wel weer weg zal gaan.

als je nou over 1 tot 2 weken nog steeds last hebt zou ik wel maar even zo snel mogelijk langs de huisarts gaan.
Oud 24-12-2003, 23:54
G.T.C.
G.T.C. is offline
trouwens.....dit weet ik zelf ook niet helemaal. Maar zou het een blinde darm ontsteking kunnen zijn??

Ik weet niet precies wat en vooral waar je dat zou moeten voelen.
Ik weet wel dat als je koorts begind te krijgen dat je dan heel snel naar de huisarts moet omdat je er anders te laat bij bent.

Zoals ik al zei weet ik niet precies wat en waar je dat zou moeten voelen dus misschien kan een andere forummer hier wat over zeggen
Maar het is sowieso wel een goed advies dat zodra je andere klachten erbij krijgt dat je dan wel direct naar de huisarts gaat.
Oud 25-12-2003, 09:03
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-12-2003 @ 00:50:
als je nou over 1 tot 2 weken nog steeds last hebt zou ik wel maar even zo snel mogelijk langs de huisarts gaan.
Ik zou wel wat eerder gaan, een buikpijn van een week is
al vrij lang imho. (wel lastig met de feestdagen ed... )
Oud 25-12-2003, 12:01
someone
someone is offline
het word al wat minder geloof ik.. naja ben ook nog niet zo heel lang wakker dan..

heb nu gewoon af en toe ineens een hele erge steek/kramp in mn buik (duurt maar even) en dan is het weer over.

Ik moet straks nog eten dus kijk even of het dan wel weer erger word. (weet maar nooit)
Oud 25-12-2003, 12:32
eriktush
eriktush is offline
heb zelf bilnde darm onsteking gehad en weet hoe het voetleen stekend pijn aan de rechter kant je navel en op die plaats moet je dan ook een harde plek voelen net zoals jij beschrijft. en als je er opdrukt doet het heel veel pijn een soort van mes steek ik zou er mee naar de dokter gaan.
als je te lang wacht kan het alleen maar erger worden en zal het ook andere delen van je buik infecteren. mar ik ben geen dokter dit is mij toende tijd gezegd ik heb er vrij lang mee rond gelopen en toen is de onsteking alleen maar erger geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:27
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
eriktush schreef op 25-12-2003 @ 13:32:
heb zelf bilnde darm onsteking gehad en weet hoe het voetleen stekend pijn aan de rechter kant je navel en op die plaats moet je dan ook een harde plek voelen net zoals jij beschrijft. en als je er opdrukt doet het heel veel pijn een soort van mes steek ik zou er mee naar de dokter gaan.
als je te lang wacht kan het alleen maar erger worden en zal het ook andere delen van je buik infecteren. mar ik ben geen dokter dit is mij toende tijd gezegd ik heb er vrij lang mee rond gelopen en toen is de onsteking alleen maar erger geworden.
hmm, dan was dat idee van die blinde darm ontsteking dus toch zo gek nog niet.
Maar als je een blinde darm ontsteking hebt moet je er toch juist heel snel bij zijn?!!? Ik dacht namelijk dat zodra je die verhoogde temperatuur hebt dat je echt binnen 24 uur geopereerd moet worden omdat het anders heel slecht met je kan aflopen....
Oud 25-12-2003, 17:32
someone
someone is offline
zo erg zal het toch wel niet zijn....

k heb gewoon af en toe hele erge steken, vanmiddag wel weer erger geworden dan het vanmorgen was.. naja kijk wel even als het te lang duurt ga ik er wel mee heen ja!
Oud 25-12-2003, 20:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mensen.

Met alle respect, lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Als dit een blindedarmontsteking was, zou ze er niet al dagen last van hebben.
En dan zou het ook niet wat minder worden, nu.

Wat het wel is?
Geen idee. Heb je enig idee hoeveel organen daar zitten?
Om te weten wat het is, moet je goed onderzocht worden, en dat moet een arts doen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 25-12-2003 @ 21:38:
Mensen.

Met alle respect, lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

omg.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
someone schreef op 25-12-2003 @ 18:32:
zo erg zal het toch wel niet zijn....

k heb gewoon af en toe hele erge steken, vanmiddag wel weer erger geworden dan het vanmorgen was.. naja kijk wel even als het te lang duurt ga ik er wel mee heen ja!
Zitten ze aan een bepaalde kant (meer)? Of gewoon helemaal in je onderbuik? 't Lijkt me sterk dat het een blindedarm ontsteking is. Het lijkt inderdaad meer op kramp en dat kan door vanalles veroorzaakt worden. (eten, stress, etc)

Sorry Fleet, ik deed het toch
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 09:44
Verwijderd
Ik had een spastische darm, deed ook ontzettend pijn, steken en een harde buik.. Bij mij was het over heel mn buik, zo rond mn navel etc. Dus dat kan ook nog..T kan van alles zijn...Maar zou wel naar de dokter gaan als k jou was
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 25-12-2003 @ 21:38:
Als dit een blindedarmontsteking was, zou ze er niet al dagen last van hebben.
Een blindedarm kan ook geirriteerd raken, dus zonder dat je meteen een acute ontsteking hebt..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 18:55
ratonita7
ratonita7 is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 26-12-2003 @ 10:44:
Ik had een spastische darm, deed ook ontzettend pijn, steken en een harde buik.. Bij mij was het over heel mn buik, zo rond mn navel etc. Dus dat kan ook nog..T kan van alles zijn...Maar zou wel naar de dokter gaan als k jou was
Heb ik ook af en toe last van maar ga gewoon eens naar de dokter, dan ben je zeker dat het geen blindedarmontsteking is. Want als het dat wel is, kan hij springen en dat is heel gevaarlijk.
Oud 27-12-2003, 17:08
someone
someone is offline
springen???
Oud 27-12-2003, 21:57
Auntie M
Auntie M is offline
Je blindedarm kan zo ernstig gaan ontsteken en vollopen met pus en zo dattie springt. Het pus loop dan door je hele buik heen en je bent nog verder van huis.
Toen ik voor mijn hernia in het ziekenhuis lag lag er een vrouw naast me die zoiets had gehad, ik was met een weekje weg, zij lag er al 2 of 3 weken of zo.

Regels voor berichten