Advertentie | |
|
![]() |
|
moet die persoon nog leven?
anders wat filosofen uit Griekenland, en ook vooral Torquamada, want ik ben benieuwd of de inquisitie nou voortkwam uit oprecht geloof en anders gewoon met een klasgenoot. ik ben benieuwd hoe de wereld er uitziet vanuit iemand vlak naast me. van bush boeit me dat niet zo (dat die nog niet genoemd is)
||
Citaat:
![]() en als je moet werken, uh, haha, dan stoor je je vast aan mijn collega's ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Karl Marx
![]() Josef Stalin ![]() Lenin ![]() che guevarra ![]() Adolf Hitler ![]() Plato ![]() Nijntje ![]() Kenshin ![]() Shin Shan ![]() Spongebob Squarepants (of Patrick) ![]() God ![]() Allah ![]() Buddha ![]() Thor ![]() Odin ![]() Shiva ![]() Zeus ![]() Damn, en dan met al die kennis een boek schrijven ![]() hmm of doe maar gewoon Fidel Castro ![]()
||
Citaat:
![]() Dat kan ik dus ook als ik jou ben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() oke ![]() en ga je dan de hele dag met jou praten? ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik hou niet van huiswerk maken, en zou dat ook niet doen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Met welke forummer zou jij een dagje willen ruilen? Sponstanietje | 127 | 01-05-2004 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |