mja meschien velen van jullie dit niet als een probleem maar ik dus wel..
nou het zit zo:
Vorige week zaterdag (20 april) had ik dus een "echte date" met hem!!! -Ik heb hem leren kennen via de chat, maar toen kwamen we er na een tijdje achter dat we bij elkaar op school zaten, dus we zagen elkaar regelmatig op school, na een tijdje bleek hij mijn beste vriendin leuk te vinden!

en ze kregen wat met elkaar, waar ik dus helemaal kapot van was, want ik vond hem leuk, nou is het ondertussen allang over tussen die 2, maar in die tijd zijn hij en ik "BESTE MAATJES" geworden

! hij vertelde me alles wat hem dwars zat en ik vertelde hem alles wat mij dwars zat (ondertussen was ik al niet meer geinteresseerd in hem naja niet geinteresseerd, in geinteresseerd in een relatie met hem, maatjes wel)- Nou, onze date dus.. we zaten te ouwehoeren gewoon geintjes maken enzo, totdat hij vroeg: "Waarom heb je mij naar jou toe laten komen?" ik zei: "Gewoon om te geinen" hij zegt: "Nou er is vast wel meer aan de hand, ik ken jou toch" en ik moest dus een hint geven.. ik zoende hem!

en hij zoende terug! Maar... hij heeft een vriendin..

naja gister was hij weer hier gewoon in 1x (heel wazig) en hebben we weer gezoend!!!
ik ben echt verliefd op hem geworden.. maar kan ik dit nou wel doen?
als hij het uitmaakt met zijn vriendin, iets met mij beginnen?
wat zouden jullie doen??
plzzz I need your help!!!!!!!