Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 03:08
Verwijderd
Oke wat ben jij, ben jij de hufter die wel de meisjes krijgt of ben je de hofdame die aan de kant staat (maar waar ze wel goede gesprekken mee kan voeren... de ' goede vriend' )

Heb jij dat instinct om te playen/versieren en maakt het jou niets uit? Of denk je (teveel) na over het leven, versier je eigenlijk (bijna) niet. Volgens mij kan je (als je jong bent) beter de hufter zijn, dan heb je het ten minste vaker leuk.

Ik ben dus een echte 'hofdame' , de goede vriend waar meisjes wel goede gesprekken mee voeren, die ze wel willen koppelen aan vriendinnen ('omdat je ze aardig bent') maar waar ze zelf niets mee willen....

En dat is verdomd hard als je daar achter komt, persoonlijk doe ik of het me niks uitmaakt... maar het voelt van binnen behoorlijk klote. Niet dat ik een player wil zijn ofzo... maar dat echt IEDER meisje je alleen maar ziet als aardig en verder niks is toch wel klote.

p.s: ik weet dat dit meer over mij gaat dan dat het een algemene topic is maar verplaats/sluit hem niet s.v.p.. als hij weg moet delete hem dan maar helemaal...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 03:17
Verwijderd
En als je nou wel veel vriendinnetjes 'hebt gehad', maar je respecteert ze, en behandelt ze conform de huidige liefdesmaatstaven?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-12-2003 @ 04:17:
En als je nou wel veel vriendinnetjes 'hebt gehad', maar je respecteert ze, en behandelt ze conform de huidige liefdesmaatstaven?
Dan ben je denk ik wel een hofdame... maar het is meer hoe andere jou zien dan hoe jij jezelf ziet...

Was echt uit frustatie dat ik deze topic opende. Het allerergste is (na een nacht wakker liggen) dat ik nu besef dat 'ze' me het zo ontzettend makkelijk heeft gemaakt, zo ontzettend veel iniatief toonde... en ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik denk dat het een gebrek aan zelfvertrouwen is ofzo... het gewoon niet kunnen indenken dat iemand je echt leuk kan vinden. Het is gewoon zo ontzettend lomp geweest... echt ik zie dat soort dingen op dat moment echt niet.... en nu is het 10 uur later en zijn gewoon al mijn kansen verkloot

Ach je bent een loser in de liefde of je bent het niet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 11:42
Verwijderd
Ik ben een hufterige hofdame. Eerst doe ik alsof ik het luisterende oor ben waar ze al tijden op wachten, dan win ik hun vertrouwen, en dan sla ik toe.

Maar even serieus, ik sluit me voor wat betreft mezelf helemaal aan bij Alex' stukje. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 11:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-12-2003 @ 04:08:
Ik ben dus een echte 'hofdame' , de goede vriend waar meisjes wel goede gesprekken mee voeren, die ze wel willen koppelen aan vriendinnen ('omdat je ze aardig bent') maar waar ze zelf niets mee willen....
Arme jij.

Aangezien dergelijk zelfmedelijden alleen maar averechts werkt zou ik dat hele Hufter/Hofdame (wie heeft je dat verteld, je oma?) maar fijn laten voor wat het is en aan jezelf gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 11:56
Verwijderd
Tuurlijk werkt dat averechts. Je kunt jezelf een positieve levenshouding aanleren, assertief zijn, zelfvertrouwen en levenslust uitstralen. Maar je karakter kun je niet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 12:07
hajo
hajo is offline
ach, ik was waarschijnlijk altijd een hofdame tot het moment dat er een hele lading dames op de proppen kwam met de mededeling te willen zoenen. Toen dacht ik heel even dat ik een hufter was geworden, was niks aan. Ik besloot me weer terug te trekken in het hofdames kasteeltje, en daar liep ik mijn vriendin tegen het lijf.

Ik denk dat je beter op jonge leeftijd een hofdame kunt zijn, want die zijn tenminste respectvol, en dat mijn beste vrienden is toch wel één van de betere karaktertrekken.
Oud 25-12-2003, 12:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2003 @ 12:56:
Tuurlijk werkt dat averechts. Je kunt jezelf een positieve levenshouding aanleren, assertief zijn, zelfvertrouwen en levenslust uitstralen. Maar je karakter kun je niet veranderen.
Beetje een fatalistische insteek, volgens mij kan dat namelijk wel. Wij mensen zijn gezegend met het vermogen te denken voordat we (re)ageren, en vooral wat betreft vrouwen is het erg verstandig na te denken over wat zij van je verwacht.

Maar welke karaktereigenschappen zijn volgens jou een echte blokkade dan?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 13:00
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik ben een soort van 'hofdame'. Maar als ik het idee heb dat er meer is namens mijn kant zal ik dit wel duidelijk maken. Niet dat dat al vaak effect heeft gehad, maar toch.
Daarnaast weet ik ook van mezelf dat ik in de meeste gevallen gewoon beter kan omgaan met meiden dan met jongens. Gewoon omdat ik me er lekker op m'n gemak voel en ach, als het niks word das dan jammer. Daar lig ik dan wel vaak een hele tijd van in de kreukels, want het is nooit fijn om afgewezen te worden, maar het is niet zo dat ik daarom niet meer met ze omga. Die keer dat er iemand initiatief naar mij toe nam heb ik t ook wel gewoon laten gebeuren. Maar dat was ook omdat ik haar erg leuk vond/vind en gewoon goed met haar kan opschieten.
Maar misschien had je wel het idee dat zij het net niet helemaal was en dat je daarom besloot niets te ondernemen. Dat vind ik erg getuigen van respect, je gaat nl niks aan als je je er niet lekker bij voelt.
Oud 25-12-2003, 13:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-12-2003 @ 04:08:
Heb jij dat instinct om te playen/versieren en maakt het jou niets uit? Of denk je (teveel) na over het leven, versier je eigenlijk (bijna) niet. Volgens mij kan je (als je jong bent) beter de hufter zijn, dan heb je het ten minste vaker leuk.
het lijkt me persoonlijk dat je meer hebt aan goede vrienden dan aan een paar sletjes die wel even met je willen en kort daarop de volgende jongen zoeken die met een scooter klaar staat.
maar goed, gezien de frustratie in dit/deze topic zit je niet op dit soort praat te wachten
Oud 25-12-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-12-2003 @ 14:05:
het lijkt me persoonlijk dat je meer hebt aan goede vrienden dan aan een paar sletjes die wel even met je willen en kort daarop de volgende jongen zoeken die met een scooter klaar staat.
maar goed, gezien de frustratie in dit/deze topic zit je niet op dit soort praat te wachten
Tja goede vrienden heb ik genoeg. Maar soms wil je dat iemand je gewoon op een andere manier ziet staan..

En ik zit idd niet op dit soort praat te wachtten (maar wel bedankt voor je post)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 14:20
juno
juno is offline
Wij vrouwen, wij worden graag versierd door een stelletje hufters, of liever gezegd, daar tuinen we een paar keer in, en dan hebben we genoeg van ze en gaan we voor de serieuze relatie met een hofdame. (Dat mag overigens ook best een bekeerde hufter zijn hoor, die zijn leven gebeterd heeft, maar om zo iemand helemaal te vertrouwen is zo makkelijk nog niet, als er een hele rits meiden voor je zit).
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-12-2003 @ 13:08:
Beetje een fatalistische insteek, volgens mij kan dat namelijk wel. Wij mensen zijn gezegend met het vermogen te denken voordat we (re)ageren, en vooral wat betreft vrouwen is het erg verstandig na te denken over wat zij van je verwacht.
Maar daarmee kun je je karakter niet veranderen. Dat heeft naar mijn mening weinig met fatalisme te maken, maar alles met realisme. Stel dat je een IQ hebt van 80, dan kun je toch ook niet ineens besluiten om slim te gaan doen en te gaan studeren, puur op wilskracht? Sommige eigenschappen van mensen kun je niet veranderen, hoe hard je je best ook doet. Je kunt je wel anders gedragen, maar karakter is iets dat zich niet laat onderdrukken of veranderen. Je karakter is gewoon biologisch.

Citaat:
Maar welke karaktereigenschappen zijn volgens jou een echte blokkade dan?
Ik zou niet willen spreken van een echte blokkade, maar mijn ervaring is dat veel dames toch op zoek zijn naar iemand waar wat scherpe randjes aanzitten. Het grote-broertype, kortgezegd, is niet populair omdat het niet spannend is. Ik merk gewoon bij mezelf dat ik bepaalde gedragingen of handelingen niet wil doen omdat ze simpelweg niet in mijn karakter liggen, en hoe ik mijn best ook doe, die dingen kan ik niet veranderen, om bovenstaande redenen. Ik kan ook niet ineens besluiten dat ik zo slim ben dat ik alleen maar tienen haal, dat werkt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:00
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-12-2003 @ 13:08:
Wij mensen zijn gezegend met het vermogen te denken voordat we (re)ageren, en vooral wat betreft vrouwen is het erg verstandig na te denken over wat zij van je verwacht.

Dat riekt meer naar opportunisme en het bespelen van mensen....zeggen wat ze horen willen omdat dat succes heeft, ongeacht of het waar is of niet.

Maar goed, in het algemeen heb je gelijk. Het menselijk leervermogen zorgt ervoor dat wij zo prettig mogelijk met elkaar leren omgaan. Het hangt af van je intenties en de mate waarin je een en ander meent, of je een hufter bent of gewoon sociaal.

Maar je karakter ligt vast. Iemand die verlegen is, kan dat best een beetje afleren en wat meer zelfvertrouwen aankweken, en zo minder last hebben van die sociale handicap, maar zal nooit een feestbeest worden die zich in een groep onbekenden als een vis in het water voelt.

Een egoist kan knarsetandend eerlijk leren delen, maar zal nooit een altruist worden en het hemd van zijn lijf geven omdat hij zich daar nu eenmaal prettig bijvoelt.

De rationalist kan meer begrip krijgen voor de gevoelens van anderen, en accepteren dat zij irrationeel handelen omdat dat beter voelt, maar zal dat zelf nooit kunnen.

hoe je met mensen omgaat, dus, de buitenkant, kun je veranderen, maar je karakter zit van binnen en dat wordt in de eerste paar jaren van je leven onherstelbaar gevormd/is aangeboren. ( De hele nature vs nurture discussie zullen we maar vermijden)

Ontopic: TS, wees blij met de fatsoenlijke mens die je bent. Je bent nu misschien niet spannend genoeg, maar je bent wel beter in staat om later iemand heel gelukkig te maken, als die trut daar eindelijk klaar voor is. En ach, er zijn ook meer dan genoeg meisjes die niet de slettebak die versierd wil worden uithangt. Die kom je alleen in de disco niet tegen. Je zoekt verkeerd!

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:09
Verwijderd
Ik heb me voorgenomen om eens wat meer aan mezelf te denken voortaan, denk niet dat dit gaat lukken maar toch.

Het is toch wel typisch dat de meeste meisjes voor de 'hufters' gaan, maar de eerlijkheid en het sociaal zijn van de 'hofdames' zeggen meer te waarderen... zal wel met instict te maken hebben.... of dat ze het leuk vinden om versierd te worden en die aandacht te krijgen.. dat krijgen ze niet van een gewone vriend.

Ik voel me echt slecht over het hele hufter/hofdame gebeuren, als ik gewoon net iets meer hufter zou zijn dan zou gisteren goed zijn verlopen... maar nee ik ben gvd alleen die lul die haar als vriend naar huis toe brengt. (sterker nog... ik heb een half uur gewacht voordat zij klaar was met die jongen) iets meer hufterkwaliteiten en ik zou mijn kansen eerder die avond hebben benut...

Echt waar soms voel je jezelf echt zo ontzettend lomp.... waarom zie je die (overduidelijke) hints niet. *diepe zucht*

Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:54
juno
juno is offline
Je hoeft niet te playen, maar laten merken dat jij haar wel leuk vindt zou al helpen. Natuurlijk doet zij niks als ze denkt dat jij haar ook echt alleen maar als vriend bekijkt. Hufterig doen zal echt niet je kansen vergroten, ze gaat je er niet leuk door vinden, maar ze krijgt wel al die aandacht van zo'n knul. Nou, dan doe jij dat voortaan ook maar eens he.

Succes, met het zijn van een aardige hufter/een assertievere hofdame
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Alex, ik herken een hele hoop in jouw verhaal. Ik ben ook een 'hofdame'; meisjes zien mij ook altijd alleen maar als 'de goede vriend, de aardige knul, de grote broer' etc.
En áls er zich dan inderdaad een kans voordoet, verknal ik het. Eén keer heeft een leuke meid interesse in mij getoond en toen heb ik het verprutst. Ze ging daarna een relatie aan met m'n beste vriend en ik bleef en ben nog steeds de 'hofdame'.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 25-12-2003 @ 19:21:
Ze ging daarna een relatie aan met m'n beste vriend en ik bleef en ben nog steeds de 'hofdame'.
Mwah hier is het de broer van een van mijn beste vrienden...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-12-2003 @ 19:43:
Mwah hier is het de broer van een van mijn beste vrienden...
Maar het blijft klote, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:39
Verwijderd
AA-meeting organiseren?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2003 @ 21:39:
AA-meeting organiseren?
Och, waarom ook niet?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:01
Orion16
Orion16 is offline
Ja, misschien meer de hofdame, ik ben gewoon veels te lief.. (al heb ik verder geen vriendinnen eigenlijk) En lelijk vind ik mezelf ook niet, zo ben ik ook nooit genoemd.
Wat moeten die meisjes toch met een klootzak?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 25-12-2003 @ 22:01:
Wat moeten die meisjes toch met een klootzak?
Gebruik je fantasie n beetje
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:24
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MarkB schreef op 25-12-2003 @ 22:16:
Gebruik je fantasie n beetje
Ja misschien toch wel.. maar uiteindelijk hebben ze d'r zoveel verdiet van, en dan toch weer doen hè..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 23:14
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2003 @ 21:39:
AA-meeting organiseren?
Meeting snap ik wel, maar waar staat dat AA voor? Annonieme Alcoholisten misschien?
Oud 26-12-2003, 12:17
Arox
Arox is offline
Dan kom ik ook wel naar die meeting toe.

Ik ben ook een hofdame, ze vinden me aardig, lief, eigenlijk alles behalve leuk genoeg om wat mee te beginnen En dan komen ze later altijd weer bij me uithuilen als ze weer met een hufter zijn geweest. En ik vang ze gewoon weer op.

Het is zelfs een keer gebeurd, dat mijn toenmalige vriendin in mijn gezicht tegen mij zei dat ze me als gewone vriend miste.
Oud 26-12-2003, 16:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Arox schreef op 26-12-2003 @ 13:17:
Het is zelfs een keer gebeurd, dat mijn toenmalige vriendin in mijn gezicht tegen mij zei dat ze me als gewone vriend miste.
Ow? Dus je hébt al ooit een vriendin gehad?
Nou, dan sta je vér voor op mij, maat.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 18:15
Verwijderd
Tja nu we toch een praatgroep hebben? Wat vinden jullie het ergste?

Ik dat ze je gewoon niet als boyfriend-material zien en als iemand vraagt of jullie wat hebben dat ze zoiets heeft van "met hem? nee dat is meer mijn broer" damn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 18:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-12-2003 @ 17:09:
Het is toch wel typisch dat de meeste meisjes voor de 'hufters' gaan, maar de eerlijkheid en het sociaal zijn van de 'hofdames' zeggen meer te waarderen... zal wel met instict te maken hebben.... of dat ze het leuk vinden om versierd te worden en die aandacht te krijgen.. dat krijgen ze niet van een gewone vriend.
op een of andere manier zie ik dat heel vaak geschreven staan op dit forum, maar in mijn omgeving zie ik eigenlijk voornamelijk meisjes die voor 'de lievere jongen' gaan, dan voor zo'n bad guy.
bovendien, áls meisjes een relatie aangaan met zo'n hufter, dan duren die relaties maar super kort en zijn ze vaak van weinig betekenis. Daarentegen de relaties met 'hofdames'; die duren langer en daar gaat men ook serieus voor.
Het lijkt van de buitenkant wel heel mooi: het ene meisje na het andere als player zijnde. Maar volgens mij is d'r niks aan om nooit een relatie te hebben die ook écht wat inhoudt.
Oud 26-12-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-12-2003 @ 19:24:
op een of andere manier zie ik dat heel vaak geschreven staan op dit forum, maar in mijn omgeving zie ik eigenlijk voornamelijk meisjes die voor 'de lievere jongen' gaan, dan voor zo'n bad guy.
bovendien, áls meisjes een relatie aangaan met zo'n hufter, dan duren die relaties maar super kort en zijn ze vaak van weinig betekenis. Daarentegen de relaties met 'hofdames'; die duren langer en daar gaat men ook serieus voor.
Het lijkt van de buitenkant wel heel mooi: het ene meisje na het andere als player zijnde. Maar volgens mij is d'r niks aan om nooit een relatie te hebben die ook écht wat inhoudt.
Mwah als je eenmaal een relatie hebt dan duren die bij de 'hofdames' denk ik wel langer. Maar voordat je die relatie krijgt....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:32
Arox
Arox is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-12-2003 @ 19:24:

Mijn langste relatie is 2 maanden, ik ken genoeg hufters die langere relaties hebben gehad
Oud 26-12-2003, 21:53
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alex schreef op 26-12-2003 @ 19:15:
Tja nu we toch een praatgroep hebben? Wat vinden jullie het ergste?

Ik dat ze je gewoon niet als boyfriend-material zien en als iemand vraagt of jullie wat hebben dat ze zoiets heeft van "met hem? nee dat is meer mijn broer" damn
Uhm: Als je zegt dat je haar heel erg leuk vindt en zij vervolgens antwoord met:"Nou T. ik vind je een heel erg leuk, aardige, gezellige enz. jongen, maar ik voel niet voor jou wat jij voor mij voelt"
Oud 26-12-2003, 22:22
Verwijderd
Ik ben bang lomp over te komen als ik echt op meiden op stap. Als een of andere goedkope player. Dus blijf ik aan de kant staan al werkt dat ook niet en ik verwacht ook niet dat de meiden op me af stappen.
Over een paar jaar stopt het gedoe vast wel.. komt vanzelf.. maak ik me niet zoveel zorgen om.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 23:24
Arox
Arox is offline
Ik zit ook met het feit dat ik geen boy-friendmaterial ben voor ze.
Oud 26-12-2003, 23:26
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik ben meestal de hofdame, maar als ik wil soms ook een hufter...! Maar dat hufter zijn, valt de laatste tijd gigantisch mee!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Hufter zijn moet je oefenen

Ik ben alleen nog niet zo ver.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 01:22
Verwijderd
Vandaag weer gemerkt. Een 'hufter' (tevens een goede vriend van mij) doet iets en ik moet het aanhoren.. vervolgens los ik het op voor dat meisje en ik krijg niet eens bedankt te horen ofzo...

Soms heb ik echt iet van ' waar doe ik het allemaal voor'

Echt waar soms voel je je gewoon zo'n loser hierdoor.... of je aan de zijkant van het leven staat... en alleen maar staat te kijken....

Vandaag hoorde ik het een van mijn beste vriendinnen (the object of my affection) weer zeggen (ging niet over mij) maar over het algemeen.... over dat als je te lang vrienden bent je elkaar niet meer op 'die' manier kan zien. Tja ik zie niet in waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 01:36
Kadaver
Kadaver is offline
Alex, heel herkenbaar. Tot mijn 18e altijd een keurige hofdame geweest, toen ik ging studeren ging er een wereld voor me open en was ik eigenlijk een puber die alles ging ontdekken . Ik had dus ook een aantal vaardigheden aangeleerd die passen bij een klassieke hufter (bijv humor, arrogant/zelfverzekerd overkomen, vlotte babbel, perfect hints aanvoelen van vrouwen...oftewel werken aan sociale status) Er ontstond dan een opwaartse spiraal. Door je gedrag trek je aantrekkelijke meisjes aan, en als je die geregeld had kreeg je meer status binnen je vriendenkring etc...

Maar dat was vroeger. Nu echter combineer ik het meer. Ik ben nu veel meer een hofdame. Ik gebruik 'huftervaardigheden' om in contact te komen met vrouwen. Al ben ik deze keer veel meer selectief. Het gaat me er niet meer om om veel te scoren, daar ben ik nu veel te oud voor. Een slimme mooie meid en een goed gesprek, daar gaat het nu om.

Huftervaardigheden zorgen voor het contact, als het contact er eenmaal is dan zullen ze merken dat ze met een hofdame te maken hebben

Dit zijn mijn ervaringen, ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik begrijp in ieder geval wel hoe je je voelt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 06:43
Verwijderd
Volgens mij ben ik meer een hofnar... Ik laat ze lachen...meer niet...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 11:52
Arox
Arox is offline
Citaat:
RockRoach schreef op 27-12-2003 @ 07:43:
Volgens mij ben ik meer een hofnar... Ik laat ze lachen...meer niet...

En Alex, ik heb soms precies datzelfde idee, het aan de kant staan en het leven voorbij zien gaan. Ik zeg wel eens tegen mezelf van: oke nu is het genoeg NO MORE. Maar dan komt een uurtje later weer een vriendin langs en jahoor begint alles weer van voren. Het zit er echt in bij mij
Oud 28-12-2003, 14:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Alex en Arox: met jullie kan ik tenminste práten, jongens!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:37
Verwijderd
Ik ken het ook.. en het hufter zijn kan ik wel een beetje spelen maar het zit niet echt in me. Maar het werkt in ieder geval wel enigszins door te doen alsof. Vroeg of laat kom je er als man wel achter dat vrouwen helemaal geen hofdame willen, ook al zeggen ze het nog zo vaak.. en om er dan later een stabiele relatie met inkomen enzo mee te beginnen vind ik dan ook weer niks, wel de lasten en niet de lusten. Dan zou ik zoiets hebben van 'flikker dan ook maar op'. Maarja dat zeg ik nu..

Overigens heb ik wel zelfvertrouwen en vind ik mezelf ook echt niet lelijk in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 19:53
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 27-12-2003 @ 02:36:
Alex, heel herkenbaar. Tot mijn 18e altijd een keurige hofdame geweest, toen ik ging studeren ging er een wereld voor me open en was ik eigenlijk een puber die alles ging ontdekken . Ik had dus ook een aantal vaardigheden aangeleerd die passen bij een klassieke hufter (bijv humor, arrogant/zelfverzekerd overkomen, vlotte babbel, perfect hints aanvoelen van vrouwen...oftewel werken aan sociale status) Er ontstond dan een opwaartse spiraal. Door je gedrag trek je aantrekkelijke meisjes aan, en als je die geregeld had kreeg je meer status binnen je vriendenkring etc...

Maar dat was vroeger. Nu echter combineer ik het meer. Ik ben nu veel meer een hofdame. Ik gebruik 'huftervaardigheden' om in contact te komen met vrouwen. Al ben ik deze keer veel meer selectief. Het gaat me er niet meer om om veel te scoren, daar ben ik nu veel te oud voor. Een slimme mooie meid en een goed gesprek, daar gaat het nu om.

Huftervaardigheden zorgen voor het contact, als het contact er eenmaal is dan zullen ze merken dat ze met een hofdame te maken hebben

Dit zijn mijn ervaringen, ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik begrijp in ieder geval wel hoe je je voelt
Hmm...Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren! Ik gebruik ook mijn huftercapiciteiten...maar ben in mijn hart een hofdame!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 20:20
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 28-12-2003 @ 20:53:
Ik gebruik ook mijn huftercapiciteiten...maar ben in mijn hart een hofdame!
Player
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 20:28
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 28-12-2003 @ 21:20:
Player
Tssssss....! Ik vertoon helemaal geen playergedrag!

Ok..soms..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 21:07
In_stilte
In_stilte is offline
Jah ik ken het ook, maar dan dus omgedraaid.

Mensen vinden mij wel leuk een lieve vriendin, maar niet het meisje om een relatie mee aan te gaan. "ik wil niet een goede maat verliezen"

Heel irritant en dan zien hoe een goede vriend, die je eigenlijk wel leuk vind wordt verneukt door een meisje dat bitchie doet. Ze had diezelfde dag nog met een andere jongen (ookal een redelijk goede vriend) gezoend !

2 mensen verliefd op een bitch, mjah jongens kunnen ook raar zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 23:53
michieldewit
michieldewit is offline
Ik merk zelf dat ik gemakkelijker een vriendin van een vrouw dan haar vriend wordt. Om een of andere reden schijn ik een soort betrouwbaarheid uit te stralen die vrouwen stimuleert hun hele hebben en houwen bij me uit te storten (inclusief details over prille relaties met andere mannen), maar die elke andere (lees romantische / erotische) omgang met vrouwen behoorlijk bemoeilijkt.

In zekere zin accepteer ik de situatie wel, maar ik ben niet van plan het zo te houden. Als een betrouwbaar persoon overkomen is leuk voor een psycholoog, maar niet voor een jongeman van 22. Was dus maar van plan wat meer van mijn innerlijke ondeugden te gaan publiceren. Kennelijk wordt betrouwbaarheid als onaantrekkelijk ervaren (quote van een leuke vriendin: "Het is heel gek, maar ik kan me helemaal niet voorstellen seks met jou te hebben"), dus tijd voor een beetje macho en een beetje hofmakerij.
Oud 30-12-2003, 21:23
michieldewit
michieldewit is offline
Nou kom op zeg, verder niemand meer?
Oud 30-12-2003, 21:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
michieldewit schreef op 30-12-2003 @ 22:23:
Nou kom op zeg, verder niemand meer?
Ik wens het ook zo min mogelijk mensen toe.
*neemt nog een biertje om het door te spoelen*
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:06
Daevrem
Daevrem is offline
Hofdame? Een man die een hofdame is? Beetje loze term dat hofdame. Ik vind de term 'Intellectual whore' veel beter. Die geeft precies aan waar het om gaat, het type relatie, wat de een wil en verwacht en wat de ander wil en verwacht. Want daar gaat deze topic meer over dan over versierattitude.

Naja, ik draai het om, ik heb een vrouw die mijn intellectual whore' is. Maar vergelijkingen tussen mij en de gemiddelde vrouw houden daarme op.

Citaat:
Eerst doe ik alsof ik het luisterende oor ben waar ze al tijden op wachten, dan win ik hun vertrouwen, en dan sla ik toe.
Kan dat ook al? Nou ja, misschien kan het maar niet bij de gemiddelde vrouw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten