![]() |
|
Niet alle meiden zijn bi!
Maar meiden hebben er over het algemeen idd minder problemen mee om met andere meiden te vrijen dan jongens met jongens. Het hoeft niet zo te zijn dat een meisje dan gelijk bi is!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dus fantaseert over iets, of iets zou willen (in dit geval dus lesbiene-sex (:confsed: ) dat je meteen bi bent ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat niet alleen meisjes, iedereen "sexueel" bi is! Ik geloof niet dat alle meisjes bisexueel zijn.......ik denk niet dat je dat kunt opdelen in een percentage! Maar PUUR lust heeft volgens mij niks te maken met je seksuele geaardheid.......aan de andere kant is het natuurlijk veel lekkerder om te vrijen met iemand waarvan je denkt WOW! Waar je verliefd op bent bedoel ik dan! Je moet het gewoon zien als LUST en LIEFDE.......allebei lekker (liefde overruled wel hoor....) en de combinatie is NOG LEKKERDER!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
k weet niet hoor maar k heb wel sterk t idee dat de meeste meiden er wel nieuwsgierig naar zijn
![]() |
![]() |
|
Ik denk wel dat veel meisjes zich aangetrokken voelen tot meisjes, en ik zie niet in wat daar mis mee is. Ik denk niet dat iedereen bi is, denk dat dat te maken heeft met vrouwelijke kanten. Wat ik wel weet is dat heel veel meisjes zich ervoor schamen en dat vind ik jammer
![]()
|
Verwijderd
|
Nouw jah.. ik denk dat een heleboel meisjes wel seksueel bi zijn zeg maar, maar dan niet verliefd zouden kunnen worden op een meisje.. Of meisjes die alleen zoenden bi zijn, dus weleens met meisjes zoenen, maar niet verder zouden willen..
Met meisjes die ECHT bi zijn, dus owk echt verliefd kunnen worden op een meisje, en er een relatie mee zouden kunnen hebben valt het volgens mij wel mee. Dat zijn dr geloof ik niet zo veel.. |
![]() |
|
meisjes zijn inderdaad closer met elkaar, jongens vinden dat vaak een vies idee.... en jah hier zijn inderdaad veel meisjes bi of sexueel bi of wat dan oowk... maar het forum is wel vaker geen goede vergelijking met de hele maatschappij... ik ben trouwens zelf wel uhm beetje sexueel bi denk ik... of alleen maar nieuwsgierig naar hoe het is kan oowk...
|
Mja, ik kan alleen zeggen van velen, inclusief me ex, dat de nieuwsgierigheid naar het zelfde geslacht erg groot is. Het probleem om er maar 1 te vinden is alleen soms wat groter
![]() Mja helaas is het nu uit tussen haar en mij, maar ik had graag ook zelf deze ervaring op willen doen, met een 2e dame wel te verstaan. 2 mannen staat mij persoonlijk niet erg aan. |
![]() |
|
Bi betekent dat je verliefd kan worden op mannelijk als op vrouwelijk geslacht. Eens sex hebben met iemand van hetzelfde geslacht wil daarom niet zeggen dat je bi bent hé! Het is gewoon een spannende gedachte om eens dingen te doen met iemand van mijn geslacht maar ik zou niet kunnen verliefd worden op een meisje.
|
![]() |
hiervoor ga ik geflamed worden maar goed
imho is iedereen tot op zekere mate seksueel bi (ook jongens ja) is het alleen een kwestie van hoeveel. en volgens mij is het tegenwoordig in om bi te zijn, omdat het weer anders zijn is, en anders zijn is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou, ik ben closer met mijn vrienden (van het mannelijk geslacht) dan met mijn vriendinne hoor.. ![]() /Ontopic: en ik denk niet dat ik bi ben..zeker niet greetz, passoagirl
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
De Kantine |
Hoe zijn die Saaiers die jij gemeet hebt? #1017 Verwijderd | 500 | 22-06-2010 18:51 | |
Seksualiteit |
Homo, Bi ??? GiovsGio | 331 | 04-05-2007 18:31 | |
Seksualiteit |
meisje met meisje elssie | 47 | 12-05-2004 21:34 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
Waarom vinden jongens bi-meisjes interessant? Nadia Durnen | 74 | 16-02-2003 11:53 |