Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. En er zijn genoeg mensen van 13/14 die hier posten, alleen die worden inderdaad vaak niet serieus genomen, alleen maar om hun leeftijd. |
![]() |
|
HMz ik denk dat een groot aantal mensen dat hier drie jaar geleden kwam nu nog steeds post. Daarnaast blijven heel veel jongere scholieren niet zo lang, of ze komen pas later terug. Ze worden idd vaak afgezeken maar ik weet niet of dat de reden is.
Ik vind het op zich niet erg dat het forum vergrijsd aangezien ik fijn mee vergrijs ![]()
|
Ik ben al 1,5 jaar geen scholier meer, dus het zal me echt aan mijn reet roesten wat hier post.
En liever leeftijdsgenoten hier dan zeikende 11-jarige die een dictee hebben verknalt..
|
Ik vergrijs fijn mee hier
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik was toevallig vorige week weer hier gekomen om even iets te vragen... en toen dacht ik.. laat ik eens kijken Maarja ik vond Actualiteit en Nieuws nu Nieuws en Achtergronden altijd geweldig vanwege de discussies... Maar dat is nu echt slappe hap geworden geloof ik. Maarja misschien komt 't ook wel omdat ik er nu volledig uit lig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
dat jongere mensen hier worden 'afgezeken' lijkt me een beetje overdreven.. mss omdat sommige, let wel sommige, niet tegen een stootje kunnen
![]() ik ben veertien, maar de reden waarom het niet in m'n profiel staat, is gewoon omdat ik geen zin had om te veel van me zelf te tonen hier.. onzinnig eigelijk, maar angst om afgezeken te worden, dat niet hoor ![]() dan overschatten die o zo stoere, 'oude' leden hier zich toch enorm ![]() |
![]() |
|
toen ik hier kwam was ik 13 ofzo, maar omdat ik toen ook wel wist dat niemand me dan serieus zou nemen zette ik of m'n leeftijd niet neer, of telde ik een paar jaar bij m'n leeftijd op. Volgens mij heeft hier m'n leeftijd hier bijna 3 jaar op 15 gestaan
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beleidsplan Balkenende IV Clemenzia | 59 | 21-06-2007 15:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie ga je stemmen? #2 Mark Almighty | 500 | 27-10-2006 20:26 | |