Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik indertijd op de TU Eindhoven gesprekken had met een studentenpsychologe zei ze eens tegen me: "Je kunt met nare ervaringen twee dingen doen: je kunt ze wegstoppen of je kunt er met anderen over praten." Uit jouw reply blijkt wel dat jij geneigd bent om voor het laatste te kiezen, en ik juich dat van harte toe. Jij bent met een sterfgeval geconfronteerd geweest en moet die confrontatie kunnen verwerken. Om dat te kunnen heb je de eerste belangrijke stap gezet: je wilt er met anderen over praten om zo een begin met het verwerkingsproces te kunnen maken. Ik wil je, mede namens alle andere forumbezoekers hier, veel sterkte toewensen met het verwerken hiervan. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verwerken problemen rondom examens Daantje_0705 | 18 | 10-04-2005 19:16 | |
Algemene schoolzaken |
enquete verwerken in Excel Summergirl_x | 8 | 29-11-2004 18:24 | |
Psychologie |
ziekenhuis gezeur en verwerking onzeker&anoniem | 6 | 11-06-2004 17:39 | |
Psychologie |
verwerken van opgekropte gevoelens synclinorium | 15 | 16-01-2004 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verwerken aapje | 2 | 13-01-2004 12:08 | |
Psychologie |
Hoelang heb je nodig voordat je iets verwerkt heb? hester | 30 | 03-06-2003 20:08 |