Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik wil niet dood aangetroffen worden in allemaal kleine stukjes of als een zombie ofzo. Liever gewoon zoals ik er levend uit zou zien
|
![]() |
Het interesseerd mij niet hoe ik gevonden zou worden, als ik maar geen pijn gehad heb.....en het liefst dat ik afscheid heb kunnen nemen van de mensen waar ik om geef...daarna is er toch alleen maar een lichaam over.....wat maakt dat nou weer uit....en alsof je er dan nog iets van merkt dat je naakt bent of in stukjes gehakt of weet ik veel wat
|
![]() |
||
Citaat:
En als je in stukjes gehakt bent kunnen je organen niet meer gebruikt worden voor andere mensen (ik neem aan dat je er niets op tegen hebt als die gebruikt worden).
|
Vaag topic..
Je hebt weinig invloed op waar je dood gevonden wordt, als dat mag gebeuren. Wat zou het je dan nog kunnen schelen, je bent toch dood. De gedachte nu is niet fijn, en dat is het ook niet voor je familie enz, maar je kan er toch uiteindelijk niets aan doen. Maar goed, ga hier niet over nadenken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En voor degene die zeggen met je mond open.......als je pijn hebt op het moment dat je dood gaat of je mond niet meer dicht krijgt........boeie.........sorry hoor maar denk eens na! Misschien klinkt het best hard wat ik zeg.....maar mijn mama is ook niet echt op een fijne manier gestorven en toen de arts haar dood moest vast stellen lag ze er niet bepaald charmant bij...maar wat maakt dta nou uit......het kon ons ook echt niet schelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Lifestyle |
Foute partypics! Teun | 72 | 18-03-2004 18:46 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Psychologie |
Herinnerd Minimaal | 1 | 03-03-2002 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |