Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
leeuk topique
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 18:53. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() maar niet alles waarin ik rond loop hoeft mooi te zijn nog 1 ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 19:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een geweldige tas! <333 |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je 't zelf getekend? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Bij de lokale kopieerzaak waar ze toevallig het drukken met 1 machine erbij hebben genomen omdat dat nog niet in de buurt was kan t ook wel een beetje mindere kwaliteit zijn.
Waar ik bovenstaande heb laten drukken is een best grote kopieerzaak waar ze daarnaast ook bijna alles kunnen bedrukken. Verder heb ik een mannetje dat zo'n apparaat thuis heeft staan nadeel is dat het iets wasgevoeliger is dan het bij een drukwinkel te laten doen(hoewel dat ook tot 30 graden is, liever handwas). Hij heeft hoorde ik net ook sinds kort zeefdruk.....maar of de kosten daarvan tegen 1 shirt opwegen(is volgens mij nogal duur).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb te weinig inspiratie voor zulke dingen, of ik bedenk wat en dan ben ik te lui om het te gaan doen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hee das vet stoerr! ![]() Ik wil ook nog een petje/ shirtje met de text 'rich bich' of 'liposuckme' maarja, ik kan nergens zo'n petje vinden ![]() Hm, maar ik maak trouwens zelf rokjes. De meeste koop ik wel, maar als ik een broek heb of bijv een ouwe langere rok die ik nix meer aan vind, ga ik zelf een ontwerpje maken hoe het beetje moet worden en maak ik het samen met me mammie. We zijn nu bezig met bruine jeansbroek met paar applicatie bloemen te verbouwen naar een kort rokje, met aande zijkant een deel dat langer is. |
![]() |
|
|