Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een helemaal rond tasje is ook sjiek met iets moois erop van kraaltjes of lint.
je kunt gewoon 2 stukjes stof op elkaar naaien en vervolgens er een stuk stevig ijzerdraaid erin vastzetten als beugel. 'tussenwandjes' opvullen met een klein beetje stof, eventueel nog 'handvat' eraan maken en there you go edit: zo'n portomonneebeugel hebben ze bij de meeste fourniturenzaakjes wel, volgens mij kosten die zeker niet meer dan 5 euro en in goeie winkeltjes hebben ze allerlei verschillende, waarvan sommige ook heel sierlijk zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 van ringen, (van ijzerdraad) stuk stof eraan, en daar die 2 ringen aan bevestigen, zodat je een soort 'hangmatje' krijgt, die naai je aan de zijkanten dicht op de bovenkant na, dan heb je zo een open tasje/zakje en je kunt er dan natuurlijk pailletjes etc opnaaien of wat dan ook, en om die ijzeren ringen een lint heenbinden of niet
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog een vraagje voor evt een enveloptasje/etuitje moet je daarvoor een stuk versteviging in aanbrengen.. Dun karton oid?
|
Kheb een enveloptasje gemaakt.
kadoverpakking van de Hunkemoller! Ondergrond rood, met daarover heen zwartdoorschijnende stof.. nu dus bordeaux geworden. Voor de voorkant *waar 't klepje zit*: Parfumdoosjes/proefmonstertjes in hoekjes gesneden overelkaar heen geplakt etc. Ziet er gaaf uit, heel grafisch. Kleurstellingen van Dior-Addict en Gucci-Rush. Hengsel/handvat gaan allemaal parels worden.. Nou moet ik nog de achterkant, en de onderkant van de voorkant... 't mag/ moet over the top. Dus nog suggesties? Heb van alles liggen, tule, kant, glansstof, noem maar op, bakken met parels etc
||
Citaat:
![]() Parels, ik adoreer parels, dus dat zal wel moeten ghehe.. Tja goud.. maar kben een beetje idee loos ... mensjes?
|
als ik het topic bekijk is de foto klein, als ik wil antwoorden opeens groot
![]() is dit trouwens alleen de voorkant, of ook de achterkant ? (oh god wat klink ik dom :/) misschien is geplooid tule leuk om er aan de onderant (rondom de hele onderkant) 'uit te laten steken' of alleen zwart, of zwart EN een kleur die terugkomt in de knipsels (dus over elkaar, met de zwarte tule aan de buitenkant) het hengsel, parels zouden leuk zijn inderdaad, maar dan wel in 1 kleur, anders lijk je meer op een wandelende kerstboom en dat is in 2004 not done ![]() je hebt van die kanten linten/bandjes die je in het midden moet vast stikken zeg maar (zodat er aan beide kanten van het stiksel kant plooit, bandjes zijn meestal heel dun) zoiets is ook leuk als bandje, kunt het desnoods verstevigen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel tassen heb jij wel niet?!?! G.T.C. | 72 | 02-03-2019 18:33 | |
Lifestyle |
Enquete tassen licatono | 4 | 24-12-2013 11:06 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
sieraden/kleding/tassen maken Verwijderd | 37 | 16-01-2008 19:39 | |