Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat ook iets belgisch ja. Ik zie je graag. Moet je het accent er even bijdenken
![]() Maar ik zeg het af en toe tegen een hele goede vriend van me, mijn vriendinnen maak ik het wel duidelijk doordat ik ze af en toe een dikke knuffel geef, evenals mijn katten, maar daar zeg ik ook wel eens tegen dat ik van ze houdt ![]() Ik was het gewend om tegen mijn moeder en zusje te zeggen, maar toen ik een vriend kreeg zei ik het niet zo snel. NIet omdat ik dat niet wilde, maar omdat hij het ook nog neit had gezegd en ik wist dat die woorden voor hem misschien meer zouden betekenen. Na een half jaar heb ik het geloof ik voor de eerste keer gezegd toen ik opeens zo'n heel sterk gevoel kreeg. Hij heeft me laten inzien dat die woorden veel meer inhouden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Houden van... ik heb nu 2 maanden een relatie, en het floepte er per ongeluk een keer uit... maar, voordat ik het serieus ga zeggen en het meen, duurt nog wel even hoor. Houden van gaat niet op tijd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verschil tussen "ik zie je graag" en "ik hou van je"? (vlaams) moondancer | 10 | 08-03-2018 07:34 | |
Liefde & Relatie |
Houden van je Ex, en nu?????? Arthur@95 | 20 | 25-02-2014 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Het is nu goed Warsocket | 10 | 05-02-2006 11:07 | |
Liefde & Relatie |
je ex Al Murphy | 15 | 05-10-2005 13:15 |