Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja dat wil mijn vriend altijd zand erover en het gewoon vergeten en doorgaan alsof er niets gebeurt is.
Dat kan ik echt niet hoor ik wil eerst alles uitgesproken is voor dat ik kan zeggen het is weer goed want als ik het gewoon maar vergeet en we krijgen nog een keer onenigeheid dan stapeld het zich op bij mij en als we dan een keer goed ruzie hebben haal ik dat erbij en dat wil ik niet. Ik wil gewoon alles uitgesproken hebben vinnik veel beter anders blijf ik eraan denken.
|
Verwijderd
|
tsjah.. ik ben zo'n doordrammertje die dr dan weer 10x over moet beginnen.. en hij kan dan niet veel meer doen dan sorry zeggen.. Kmoet altijd het waarom van iets weten en dan leg ik me dr maar bij neer.. Maar als ik het nniet begrijp blijft het een issue. Gelukkig is er nog nooit ECHT iets voorgekomen.. Kheb me wel es ergens bij neer moeten leggen en das wel gelukt maar heel moeilijk. Als het echt niet uit te praten valt zul je het toch moeten proberen.. desnoods probeer je het nog 10x tot je het gevoel hebt dat je het kunt laten rusten
|
![]() |
|
![]() |
Jah, heb dit 1x meegemaakt! Je moet je er dan op een gegeven moment maar gewoon bij neerleggen, want je komt er toch niet uit... Maar das soms wel frustrerend zeg! Ik praat veel liever uren over het probleem zodat we uiteindelijk met een oplossing kunnen komen ofzo... Maar goed, kan blijkbaar niet altijd!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, maar ik heb gewoon moeite met het me daarbij neerleggen. Het blijft me gewoon dwars zitten en het verstoort de harmonie die tot de onenigheid zo heerlijk overheerste ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt eraan waarover het gaat.
Als het gaat over welke kleur mooier is voor een auto, rood of blauw.. Weet ik het ![]() Maar als het echt invloed heeft op de relatie (of al invloed heeft gehad) dan moet ik het toch echt wel uitpraten. Dingen zoals visies op bepaalde dingen, en normen en waarden.. gevoel enzo... Dat moet echt wel besproken worden en kan ik echt niet snel wegstoppen.. Denk ook niet dat zoiets goed weg te stoppen is, want vaak komen dat soort dingen heel vaak terug.. Dan sloopt het je alleen maar als je er niet over praat... En ik kan persoonlijk toch niet mijn gevoel wegstoppen, dus dan zou ik me alleen maar kut voelen ![]() nahja.. kweenie, ligt er dus aan wat.. en in welke situatie... Maar als jij er heel erg mee zit, vind ik wel dat je dat moet kunnen uitleggen/vertellen. En dat je er over moet kunnen praten... Succes! |
![]() |
|
regelmatig last van... MIjn vriend en ik willen graag allebij gelijk hebben, en dat botst wel. We gaan dan net zo lang door met discuseren tot een gelijk heeft en de ander erbij neer legt. Dat gebeurt opzich wel snel... We geven onze fouten wel snel toe. Maar ook als we iets moeten maken ofzo willen we het allebei doen want we zijn er zeker van dat we het beter kunnen dan de ander. Maar we hebben er nooit ruzie over, een discussie op zijn tijd is wel goed
|
![]() |
Hadden we het hier laatst niet over?!
![]() ![]() Mjah, heb er zelf ook 'last' van. Mijn ex kapte de discussie altijd af als we het niet eens leken te worden, zoo irritant is dat!! ![]() Iets soortgelijks heb ik ook wel eens met een vriendin van me. Dan hebben we een meningsverschil en dan zegt zij op een gegeven moment: "laat ook maar" en wil ze het er niet meer over hebben.. en dan loop ik maar rond met mijn *wroegingen* ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan je misschien uitleggen waarom precies? Waarom vertrouw je hem niet? Is het alleen door wat mensen zeggen, of door zijn gedrag jegens jou? Heeft ie ooit bepaalde dingen gezegd? Zijn reputatie, wat bedoel je daarmee? Kijk iemand die eerst een gigantische player is geweest, of iemand die bij zijn ex vreemd is gegaan ofzo, die kan veranderd zijn. Ik weet natuurlijk bij jou niet wat het is.. Maar je moet vooral op je gevoel afgaan, en niet op wat anderen zeggen.. Want hoe hij ook was, of is volgens anderen, hij kan zijn veranderd. Misschien houdt ie wel veel meer van jou dan van zijn exen.. En dan moet je het niet uit gaan maken ofzo omdat anderen dingen zeggen... En daarbij: verhalen worden negen van de tien keer zwaar overdreven... IK zou met HEM gaan praten en niet meer alles aannemen van anderen.. Praten moet toch kunnen? Begin er gewoon over. Als ie van je houdt zal ie je helpen om van de twijfels af te komen ![]() Succes meis ![]() |
![]() |
|
Zoiets had ik laatst ook nog. Ging over topless en in string op strand lopen, ik zei dat ik dat liever niet had als ze dat deed omdat ik dat privé vindt, maarja, kwam dus ook een behoorlijke discussie van.
Ow en we hebben ook altijd discussies waarbij we allebij gelijk willen hebben, echt leuk is dat. (En soms strontvervelend!) |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er erg weinig last van....eigenlijk helemaal niet....maar het is misschien handig om af en toe je vrind gelijk te geven en af en toe gelijk krijgen is ook iets dat je absoluut mag vereisen......dus eigenlijk is er nnix aan de hand.
KIZZZ
|
![]() |
jaah dat hadde wij wel eens
"zand er over en klaar" majah toen kwam de volgende ruzie en toen gingen we er weer die dingen bij haluh... hahah was best irri majah drom is et ook uit ![]() je kan et volgens mij beter gewoon uitpratuh hoor ![]()
|
als je onenigheid ergens over hebt moet je dat samen oplossen, maar niet alle problemen zijn op te lossen ,soms kan je het beter vergeten... mijn vriend bijvoorbeeld heeft er een hekel om problemen uit te praten, ik praat ze liever uit... dus hebben we een middenweg afgesproken, soms praten, soms niet....
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach, als het over iets stoms gaat, dan praten we het meestal wel uit en dan komen we meestal wel tot een compromis, maar als het over politiek gaat dan kunnen we uren doorgaan, dus daarover praten we niet of proberen we niet over te praten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |