Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt aan iedereen ergenissen.. niemand is perfect.. dus het is waarschijnlijk wel goed affentoe even de lucht te klaren.. of hoe je het ook wil noemen.. alles eruit gooien en dan weer 'goed maken'
|
Verwijderd
|
Ik heb mn vriend alleen maar meer weten te waarderen door onenigheid. We hebben in 9 maanden maar 1 keer echt ruzie gehad, en dat was op vakantie. De andere keren voel ik me kut, of zijn er dingen die ik niet leuk vind aan hem, en dan moet ik het ff aan hem kwijt, dan zegt hij dat hij eraan zal denken. En dan ben ik weer de verliefde puber
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als er geen sleur is en niet de minste aanleiding tot ruzie, en dat gaat tijden goed, dan ga ik echt geen stennis schoppen omdat het niet ongezond zou zijn. Ruzie zoeken omdat ruzie om verdachte redenen af en toe zou moeten, dát is pas ongezond.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel dat wanneer je af en toe geen ruzie maakt, je zo maar over je heen laat lopen wanneer je het er eigenlijk totaal niet mee eens bent, krijg je later in de relatie problemen. (ik noem maar een voorbeeld) Onnodig ruzie zoeken is natuurlijk niet de bedoeling, dat zal ik ook nooit doen. Maar als je even iets verder doordenkt dan je neus lang is. Nou, je snapt me nu hopelijk wel? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Aaaah! I give up..
Natuurlijk ga je niet zomaar ruzie zoeken! Maar voor mij persoonlijk hoeft het ook niet altijd zo slijmerig en vet dik gezellig superlief knuffelig en blablabla.. Hoe zal ik het dan noemen? Een meningsverschil! Een heftige discussie.. Die leiden soms tot ruzie, maar dat hóeft niet. En het is niet erg als het tot ruzie leidt. Dat hóórt erbij. Da's gezond. Punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb nu in een paar maanden tijd geen ruzie gehad met m'n vriend. Nu zie ik hem ook maar 1x per week, maar ik heb hem wel een maand lang toch 18 uur per dag gezien...
Het is gewoon niet altijd nodig ruzie te maken... Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat en andersom ook, maar dan hoef je niet meteen ruzie te maken, zoiets kan je ook accepteren en begrijpen. Ook als er dingen zijn die ik vervelend vind, zeg ik die, leg ik ze uit op zo'n manier dat er geen ruzie komt... Het komt vast nog wel eens ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |