Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 16:14
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik wil geen groot verhaal plaatsen, want ik kan wel 20 pagina`s gaan schrijven maar wat schieten we ermee op als ik het ook in het kort kan uitleggen..

Ik ben helemaal in de wolken door een meisje die ik enorm mooi en lief vind. Het probleem is alleen dat ze al lange tijd een vriendje heeft.. We hebben al een paar leuke dingen tesamen gedaan, want haar vriendje houdt daar niet zo van en zij wel.. Ze vind hem (haar vriendje) heel lief, maar erg stil en niet echt actief en intiem.. Dit vind ze bij mij wel.. Ze heeft ook al gezegd dat ze de vlinders voor me heeft, maar het probleem is nu haar vriendje.. Ze vind het erg moeilijk om het na al die tijd uit te maken en begrijp d`r. En eigenlijk vind ik het ook lullig voor dat gastje maar mijn verliefdheid overstemt mijn verstand dus daar kan ik niks aan doen.. We wilden elkaar bieden al kussen, al weten we beiden dat dit niet de juiste manier om het zo te laten gaan terwijl ze nog een vriendje heeft.. Dus nu zit zij te dubben maar ik ook.. We kennen elkaar nog niet lang, maar we kunnen zo goed met elkaar praten.. Zij weet niet wat ze moet doen, want ze is zo gehecht aan d`r vriendje en als ze ut uitmaakt wil die waarschijnlijk geen contact waar ze bang voor is en ik voel me er onzeker door worden en verwacht elk moment een smsje van "sjorry je bent niet door de keuring gekomen, ik blijf bij mijn vriendje" op zich niet erg maar ik kan er niet van slapen,leren en verspil er enorm veel geld aan.. Nu wil ik dit laatste stukje wat ik tegen jullie verteld heb ook tegen haar vertellen, maar wat vinden jullie eigenlijk dat ik moet doen?! Afwachten of?!

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 16:33
miekmuis
miekmuis is offline
Aankomen met een argument dat je enorm veel geld aan d'r
verspilt lijkt me nou niet een erg goed idee

Maar je mag haar best vertellen dat jij momenteel een beetje stil staat met je leven omdat je wacht op haar keuze en dat je dus graag zou zien dat ze die keuze binnen niet al te lange tijd echt definitief neemt.
Oud 02-01-2004, 16:46
Balance
Balance is offline
Ten eerste denk ik dat het weinig zin heeft om alvast met d'r te zoenen. Je maakt de problemen alleen maar groter, want zij zal dat aan d'r vriend moeten vertellen en hij zal zeker weten geen contact meer willen wanneer het daardoor uit gaat. En dat is nou juist waar zij zo bang voor is.
Ik zou d'r wel vertellen dat jij duidelijkheid wil, dat jij zou willen dat ze toch d'r gedachten eens op een rijtje gaat zetten, omdat jij het op deze manier niet meer weet. Je moet weten of je d'r moet vergeten of dat d'r een kans inzit dat 't iets wordt.

En wat betreft dat meisje: als ik haar was zou ik het uitmaken met die vriend. Wat heeft het nou voor zin als je verliefd bent op een ander om bij je vorige vriend te blijven?
Als je echt zoveel om die jongen geeft, dan gun je hem ook eerlijkheid.
Oud 02-01-2004, 16:50
Spray rebel
Spray rebel is offline
Dat met dat et zoveel geld kostte had ik natuurlijk niet tegen haar gezegd, dat was niet zo verstandig geweest, maar dat wilde ik jullie vertellen, maar afijn, mensen het is misschien een beetje toevallig en ik hoop niet dat zij dit ook leest "ik geef enorm veel om haar" maar ze heeft het dus uitgemaakt, waarschijnlijk voor mij.. Ze had me dus gsmst dat ze vandaag niet meer zin had om iets te gaan doen en daarom dus.. Ze is dus verdrietig.. Dat snap ik wel, maar hoe kan ik hier het best op in gaan!? Haar gelijk smsje of tot morgen wachten en ik haar weer op het werk zie en dan persoonlijk met d`r praten, zodat ze nu even tot zichzelf kan komen, of?!

'een superflieft jongetje'
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:04
Verwijderd
ik zou een sms sturen met wat troostende woorden maar toch beetje algemeen houden. en dan morgen even een goed persoonlijk gesprek met haar hebben. dan zal wel duidelijk worden hoe de steel in de vork zit. succes ermee !
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vol op d'r bek pakken en kijken wat er gebeurt!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 18:36
Spray rebel
Spray rebel is offline
Hahahahah lol .. Maar wel een goeie.. .. Ik heb haar al gebeld.. Ze smste me dat ze met me wilde praten.. Dus ja toen moest ik wel.. Hahah.. Ik heb maar 2,5 minuut met haar gepraat veel wist ik niet te zeggen, zij moest huilen en eerlijk gezegd was ik nou juist blij, want ik zou dan een kans maken.. Maar ik vind het wel sonde voor d`r dus het gesprek liep niet zo vlot, maar volgens mij vond ze het wel leuk dat ik d`r belde.. Morgen zien we elkaar weer dus dan zullen we het er denk ik nog wel over hebben..

Eeej mensen sowieso al bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten