![]() |
|
En je kan ook gewoon iets als: "Oeps, ja, dat is zo, stomme fout van me. Ik had inderdaad op erowid moeten kijken voor ik mijn kinderachtige reactie gaf," zeggen nadat je dingen als dit zegt! Een beetje beleefdheid en fatsoen is heus niet moeilijk, hoor!
Boeiend, je kan slotjes zetten, met jou een stuk of dertig andere mensen. Je hoeft dan niet perse zo aarschend te gaan doen, deadlock jongen! Heus wel dat je het allemaal stoer vindt en dat je het nog nieuw vindt, maar dit? Je kan meer dingen dan slotjes zetten, je kan ook 'reacties verwijderen'! Dan wis je in een chattend topic het gechat, stuur je diegenen waarvan je reply's hebt gewist een pm, van "LUL, ZIT EENS NIET ZO TE CHATTEN, JE BEZORGT MIJ WERK, HOOP STRONT DIE JE BENT!" (of iets minder krachtig) - of je stuurt hen via de banman een meeuw, zodat ze een dikke, vette notitie aan hun kontzak hebben hangen. Gewoon meer gebruik maken van je mogelijkheden, in plaats van die slotjes. Zo. En nu maar reageren met veel begrip en volgens de 'ikgeefeenreactieopgezeik-regels' van admin.
|
![]() |
|
met andere woorden ik zal hier niet veel meer komen posten.
vroeger had ik toch niks te doen en zat ik heel de dag bij m'n ouders op internet te surfen maar nu met die smack heb ik wel andere dingen te doen.
||
Citaat:
|
|