Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat zie je er mooi uit vandaag.
Wat ben jij toch intelligent. Wat zit je haar leuk. Wat een leuke trui heb je aan. Wat een leuke nieuwe schoenen! Wat heb jij een aardige familie zeg. Wat een lieve moeder heb jij zeg! Je zus is als bijna net zo lief als jij, maar jij bent nog veel liever! Je bent zo goud als de zon. Je ogen zijn zo blauw als een prachtige waterval. Wat heb je een heerlijke, zwarte huid. Ik verzink in je prachtige zwarte ogen. Lekker kutje! Als ik bij jou ben, is het alsof ik zweef. Als ik bij jou ben, ben ik volmaakt gelukkig. Éen blik van je prachtige, mooie ogen zegt me duizend keer meer dan honderd woorden. Jij hebt echt bizarre humor! Wat kun jij goed voetballen zeg! Lekkere lippen heb je. Oei, wat tong jij lekker. Jij kunt vreselijk goed pijpen zeg! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
een vriend van me zei pas tegen me "jij weet echt ontzettend veel leuke dingen waar je helemaal niets aan hebt"
en een uur later "jij kan echt veel leuke dingen die volslagen nutteloos zijn"
|
Hmm. De complimentjes die ik via een briefje/kaartje heb
gegeven worden het meest op prijs gesteld. Maar dat durf ik niet zo snel, en doe ik ook niet zo vaak. ![]() En complimentjes als 'wat zit je haar leuk ed', mja, die geef ik als daar ook een reden toe is, hangt van m'n omgeving af of dat vaak gebeurt. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je om met complimentjes? Fleur | 41 | 09-02-2004 05:56 | |
Psychologie |
en een complimentje voor... snarl | 29 | 01-06-2003 22:30 | |
Lifestyle |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk... Indo4ever | 96 | 10-04-2003 10:39 | |
De Kantine |
complimentje BELLEKE | 54 | 09-08-2002 16:30 | |
Liefde & Relatie |
complimentjes apart persoontje | 15 | 21-03-2002 21:25 |