Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 17:47
ZeZ
ZeZ is offline
Hoe ga je om met je vriend(in) in relatievorm op school? in de pauzes enzo? Doen jullie meer dan alleen praten?

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 17:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2004, 17:50
Verwijderd
doen jullie meer dan..

maar mijn vriend zit niet bij mij op school, dus ik heb ook geen contact met hem in de pauzes of klas (hoogstens via sms)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend zit niet bij mij op school en daar ben ik blij mee. Ik werd er altijd een beetje zenuwachtig van als ik mijn vriend continu tegenkwam. Zo vind ik het veel beter.

edit: Ik heb je topic-titel iets aangepast. Zo is ie een stuk duidelijker voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 17:51
742639
742639 is offline
Toen ik nog een vriend had, gingen we meestal in de pauze even naar buiten beetje prate, knuffelen en zoenen. En als we geen zin hadden om naar buiten te gaan, stonden we een beetje te knuffelen in de aula en soms een kusje. God, ik mis hem
Oud 06-01-2004, 17:54
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
mijn vriend zit bij me op school, we zitten in de pauze meestal eventjes bij elkaar, ff praten..als ik naar huis ga smiddags geef ik hem wel een kus en een knuffel maar ik vind het echt onzin om hem in school vaak te gaan zoenen/knuffelen ofzo..zie hem thuis toch ook..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:19
Slettelina *
Slettelina * is offline
Hij zit niet bij me op school. Maar we zien elkaar vaak genoeg buiten school
Maar op momenten zoals nu wou ik dat ik bij hem op school zat.

Stomme toetsweek
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:27
Verwijderd
Mhoahh da's inderdaad vervelend. Je kan niet de dingen doen die je alleen bent, maar af toe vergeet ik dat nog wel eens :\
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:29
Verwijderd
nou, ik praat eigenlijk niet zo veel met mn vriend op school, ik wil ook niet dat iedereen het weet, er wordt toch al genoeg geroddeld..maar vandaag, ik had met hem eventjes gepraat op school..
Hij wil ook wel dat ik bij hem in de pauze's zit enzo, maar ik zit liever bij mn vriendinnen..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:39
Wawl
Wawl is offline
Ik heb dat in ieder geval nooit gedaan, vroeger.
Oud 06-01-2004, 20:12
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men vriend zit niet bij me op school...

ik en me ex zater wel bij elkaar op school en we hadden de zelfde vrienden inmiddels dus zaten elke pauze bij elkaar enzo.. maar deden niet echt iets omdat er veeeeeel geroddelt werd (ik 4de klasser hij 1e) soms wel stukkie lopen en dan zoenen deden we wel als we daar zin in hadden maar dat kwam zelde voor
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:32
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ehm me vriend zit bij me in de klas, maar ik loop altijd overal en nergens, dus heel vaak zie ik hem nie, maar in de pauzes zijn we altijd wel bijelkaar, en dan blijf het meestal bij een kuzzie af en toe enz, want we staan meestal bij nog wat mense uit de klas enz
Oud 06-01-2004, 21:09
jet
jet is offline
hij staat in de pauze buiten te roken en ik boycot dat , ik zit binnen met vriendinnen.. maar anders knuffelen we altijd wel even ofzo... en een klein kusje op de mond.. of we sneaken het hok in
Oud 06-01-2004, 21:28
CryptapiX
CryptapiX is offline
neej.. dat viel eigenlijk wel tegen..
tot mijn spijt.. maarja.. ook door mn eigen fout..
pauzes liepen ook wel bijna nooit gelijk.. maar das geen excuus om dr neit te spreke..

nu is het uit....
en nu geef ik dr wel kusjes op school enzow
en spreek dr nou wel veel mee op school
Oud 06-01-2004, 22:17
Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Mijn ex-vriendje zat bij mij op school, dat ging op zich gewoon normaal, we waren bij de rest van onze vrienden, beetje knuffelen soms een kusje
Oud 07-01-2004, 05:44
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-01-2004 @ 22:09:
hij staat in de pauze buiten te roken en ik boycot dat , ik zit binnen met vriendinnen..
hahah bij mij precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 06:23
Verwijderd
Citaat:
Forumbazin + schreef op 06-01-2004 @ 18:50:
maar mijn vriend zit niet bij mij op school, dus ik heb ook geen contact met hem in de pauzes of klas (hoogstens via sms)
Of we bellen ff.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 07:52
leucomelas
leucomelas is offline
mijn vriend leerde ik kennen bij mij op school... alleen nog maar gesproken op msn in het begin, maar op een gegeven moment zoende ie me ineens midden opt schoolplein....
de tijd dat ie bij mij op school zat was geweldig, in de pauze bij elkaar staan met vriendenclub, wel zoenen en onschuldige dingetjes...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:15
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb een keer een vriend gehad die bij me op school zat en voor zover ik het me herinner waren we veel te klef op school

Ik zat dit jaar bij een meisje in de klas en die belde echt elke pauze en elk tussenuur met haar vriendje. God wat was dat irritant zeg.
Oud 07-01-2004, 12:41
Verwijderd
Mijn vriend zat bij mij op school, en in de pauzes deden we ook eten, drinken, lachen, met anderen praten, stil zijn, en als dat kon zonder belachelijkheid vaak een klein beetje tegen elkaar aanhangen (maar niet op een overdreven manier ofzo, 't blijft school he)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 12:44
snoopy
snoopy is offline
Nou, over het algemeen vinden we t een beetje irritant voor anderen als we uitgebreid elkaar lopen af te lebberen, dus dat doen we niet echt (laatst wel een keer ). We houden het bij een kus op de mond als we elkaar zien, en als we elkaar net voorbij lopen, dan blijven we bij elkaar zitten, maar ook niet bij elkaar op schoot enzo. Soms hand in hand, maar meestal dat ook niet.
Oud 07-01-2004, 13:34
Verwijderd
Ik heb nooit een vriendje gehad die bij me op school zat. Ik heb wel bij een meisje in de klas gezeten die de laatste paar jaar een vriendje uit een andere klas had.

Iedere pauze stonden ze onafscheidelijk bij elkaar te kleffen en als ze elkaar niet zagen gingen ze elkaar zoeken enzo. Ook bij de wisseling van lokalen gingen ze meteen kleffen als ze elkaar tegenkwamen.

Nou ben ik niet zo moeilijk dat ik me daar ontzettend aan ga ergeren ofzo, maar er zaten echt een aantal mensen in m'n klas die er erg vervelend over gingen doen. Misschien waren ze ook wel jaloers ofzo... en verder was m'n klas sowieso vervelend.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 14:54
Verwijderd
Ik ga niet veel naar school, maar als ik ga dan brengen we samen met zijn vrienden door... ik doe namelijk niet echt de moeite om "vrienden" te maken als ik daar maar 1 jaar zit.... waste of time! In ieder geval zijn we wel bij elkaar, praten we wel, maar hij laat me vaak een beetje links liggen maar daar heb ik geen last van.... tenminste niet echt. Zo wel, dan zeg ik het en dan bied hij z'n excuses aan en dan is het voor mij al goed.

Dus; praten beetje kroelen, maar meer niet. Geen tijd en puf voor ook als 'k op school ben..... is al zo vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:21
Verwijderd
t is bij ons wel overduidelijk dat we een stel zijn, maar k kan me daar niet druk om maken. zie em in de pauze, en dan geven we elkaar ook gerust een zoen, en we houden elkaar wel vast. maar de tong gaat er dus niet in. dat hoeft dan weer niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 07-01-2004 @ 16:21:
t is bij ons wel overduidelijk dat we een stel zijn, maar k kan me daar niet druk om maken. zie em in de pauze, en dan geven we elkaar ook gerust een zoen, en we houden elkaar wel vast. maar de tong gaat er dus niet in. dat hoeft dan weer niet.
*grinnikt*
goh, zijn jullie een stel? dat wist ik niet hoor..
mjahgoed, leuk

uuhm.. Ik sneak niet tussen lessen door naar hem toe ofzo, maar in tussenuren en pauze staan we wel altijd bij elkaar, hebben ook dezelfde vrienden allemaal dus dat is dan wel logisch.
Ja, bij onze verwarming in de pauze is het een klef gedoe met dat andere stel er ook nog naast *steekt tong uit naar WooF*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 07-01-2004 @ 17:31:
*grinnikt*
goh, zijn jullie een stel? dat wist ik niet hoor..
mjahgoed, leuk

*steekt tong uit naar WooF*
ja, steek die tong maar ergens anders in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 07-01-2004 @ 17:32:
ja, steek die tong maar ergens anders in
JOUW vriend stond gisteren bovenop ons te kijken hoe wij stonden te zoenen hoor, dat je het maar even weet. *was uitdaging van hem *
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 07-01-2004 @ 17:33:
JOUW vriend stond gisteren bovenop ons te kijken hoe wij stonden te zoenen hoor, dat je het maar even weet. *was uitdaging van hem *
Wat is t ook een smeerlap...maar wel MIJN smeerlap...en jullie zijn ook smeerlappen bij elkaar. t verbaast me dat de verwarming nog geen vochtvreters bevat
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 07-01-2004 @ 17:35:
Wat is t ook een smeerlap...maar wel MIJN smeerlap...en jullie zijn ook smeerlappen bij elkaar. t verbaast me dat de verwarming nog geen vochtvreters bevat
alsof die vochtvreters zouden helpen

kijk, jullie
edit: hier stond iets heel flauws *grinnikt* over kleding enzow
*en daar ga ik verder niet op in *

zo, en nu weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:20
bassgirl
bassgirl is offline
mijn vriend zit wel bij me op school, andere opleiding en we hebben nou beide stage waardoor we nog maar 1 dag tegelijk op school zitten vd 2.

we zoenen eigenlijk nooit op school .. alleen bij de kerstviering , en als we elkaar tegenkomen gaan we wel bij elkaar staan.
maar als ik 'm elke dag op school zou zien zou ik er echt niet elke dag bij gaan zitten dan gewoon af en toe.
maar mensen hebben wel door dat we een stel zijn denk ik op de manier van hoe we met elkaar omgaan maar niet te kwijlerig ofzo, gewoon tegen elkaar aan hangen enzo
Oud 07-01-2004, 17:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb nooit een vriendje gehad die bij mij op school zat... Dus daar kan ik ook niet over mee praten.
Mijn vriend zitten wel bij dezelfde trainingsgroep (zwemmen). We gaan dan 'gewoon' met elkaar om, wat opmerkingen tegen elkaar, gewoon net als goede vrienden, zeker niet klef ofzo, omdat we daar beiden geen behoefte aan hebben met anderen in de buurt. We hoeven niet zo nodig de naam 'klef stelletje' te krijgen (no offence to others!). Ik hoorde laatst via-via zelfs dat een paar mensen onze relatie niet begrepen, omdat we schijnbaar zo 'gewoon' doen... (nou ja, is in ieder geval ons 'doel' bereikt )
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:35
Verwijderd
zat ie maar bij me op school *zucht*
dat zou alles makkelijker maken...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:53
Noir
Noir is offline
mn ex zat bij me op school in het begin waren we best wel klef maar op een gegeven moment werd dat veel minder maar jah...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 10:28
TranceGirl
TranceGirl is offline
Toen ik een vriend had die bij mij op school zat. Kwamen we in de pauzes naar elkaar toe. Ik zat dan gewoon bij hem op schoot en hij zat dan gewoon in het groepje waar ik zat. Zaten we gewoon samen met z'n 2-en te kletsen en lol te maken
Als de pauze voorbij was gaven we elkaar een kus en dan gingen we ieder weer naar onze eigen les
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:09
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb het weleens gehad, maar dat was net voor de vakantie, toen we eigenlijk bijna geen les hadden, dus was het niet zo'n probleem. Gewoon lief doen wel natuurlijk geen geklef *zover ik me herinner*.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:11
Gwinnie
Gwinnie is offline
Hij zit niet bij me op school, zou hij dat wel zitten zou ik niet zo klef zijn.
kusje bij het zien van elkaar en kusje bij het weggaan misschien, veel meer niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:17
Verwijderd
Ex zat bij mij op school, en dat ging dus helemaal fout... waar zij onbewust mij dus regelrecht in de armen van een ander jaagde.

Huidige zit niet op mijn school, echter wel waar mijn zusje zit, en aantal vrienden van mij.. , is ook maar 10 minuutjes fietsen, helaas passen pauze's nooit
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:57
luus16
luus16 is offline
kheb sinds een aantal weekjes wel een vriend bij mij op school (en in mn klas, maar kheb nie zo heel veel lessen met hem..) meestal staan we in pauzes eerst ff apart (we gaan wel met zelfde mensen om, maar kheb nie altijd zin om bij zijn vrienden te staan en hij heeft nie altijd zin om bij mijn vriendinnen te staan) en aant einde van de pauze zoeken we elkaar op en lopen we naar lokaal.. bij weggaan kusje ofzo.. mja iedereen weet er toch van.. ik vond het int begin helemaal niks dat iedereen t kon zien, maar kvind t nou ook wel leuk..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten