Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kijk, jullie edit: hier stond iets heel flauws *grinnikt* over kleding enzow ![]() *en daar ga ik verder niet op in ![]() zo, en nu weer ontopic ![]() |
![]() |
|
mijn vriend zit wel bij me op school, andere opleiding en we hebben nou beide stage waardoor we nog maar 1 dag tegelijk op school zitten vd 2.
we zoenen eigenlijk nooit op school .. alleen bij de kerstviering ![]() maar als ik 'm elke dag op school zou zien zou ik er echt niet elke dag bij gaan zitten dan gewoon af en toe. maar mensen hebben wel door dat we een stel zijn denk ik op de manier van hoe we met elkaar omgaan maar niet te kwijlerig ofzo, gewoon tegen elkaar aan hangen enzo
|
Ik heb nooit een vriendje gehad die bij mij op school zat... Dus daar kan ik ook niet over mee praten.
Mijn vriend zitten wel bij dezelfde trainingsgroep (zwemmen). We gaan dan 'gewoon' met elkaar om, wat opmerkingen tegen elkaar, gewoon net als goede vrienden, zeker niet klef ofzo, omdat we daar beiden geen behoefte aan hebben met anderen in de buurt. We hoeven niet zo nodig de naam 'klef stelletje' te krijgen (no offence to others!). Ik hoorde laatst via-via zelfs dat een paar mensen onze relatie niet begrepen, omdat we schijnbaar zo 'gewoon' doen... (nou ja, is in ieder geval ons 'doel' bereikt ![]() |
![]() |
|
Toen ik een vriend had die bij mij op school zat. Kwamen we in de pauzes naar elkaar toe. Ik zat dan gewoon bij hem op schoot en hij zat dan gewoon in het groepje waar ik zat. Zaten we gewoon samen met z'n 2-en te kletsen en lol te maken
![]() Als de pauze voorbij was gaven we elkaar een kus en dan gingen we ieder weer naar onze eigen les ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ex zat bij mij op school, en dat ging dus helemaal fout... waar zij onbewust mij dus regelrecht in de armen van een ander jaagde.
Huidige zit niet op mijn school, echter wel waar mijn zusje zit, en aantal vrienden van mij.. , is ook maar 10 minuutjes fietsen, helaas passen pauze's nooit ![]() |
![]() |
|
![]() |
kheb sinds een aantal weekjes wel een vriend bij mij op school (en in mn klas, maar kheb nie zo heel veel lessen met hem..) meestal staan we in pauzes eerst ff apart (we gaan wel met zelfde mensen om, maar kheb nie altijd zin om bij zijn vrienden te staan en hij heeft nie altijd zin om bij mijn vriendinnen te staan) en aant einde van de pauze zoeken we elkaar op en lopen we naar lokaal.. bij weggaan kusje ofzo.. mja iedereen weet er toch van.. ik vond het int begin helemaal niks dat iedereen t kon zien, maar kvind t nou ook wel leuk..!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Psychologie |
Wat houdt dat voor jou in:psychische en/of psychiatrische problemen/stoornis hebben? Dreamerfly | 8 | 02-02-2004 08:38 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete normen en waarden Mindfields | 46 | 22-03-2003 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |