![]() |
|
![]() |
eej hallo en goeienmiddag
ik heb weer es iets gevonden waarmee je je liefje eens goed kan verrassen uit een hoek waar ze/hij je nooit verwachtte goed in te zijn. een gedichtengenerator voor valentijd en een gedichten generator voor fun en vooral die laatste je zou hem eigenlijk moeten proberen. elke zin kun je nog verranderen door erop te klikken en je krijgt de meest romantische en onzinnigste gedichten hier een voorbeeldje van een gedicht die je dus niet met valentijd moet geven Snoezepoes, honnepon, lekkere del Samen zijn we het slechtste stel Ja dit gedicht heb ik speciaal voor jou geschreven oja link zou handig zijn Was je maar bij je achterlijke moeder gebleven Dat het leven door gaat spijt me zeer Liever met een ander dan met jou in de weer De spiegel verandert bij jouw aanblik in scherven Want jij weet alle lucht te bederven Nooit zal ik die eerst dag vergeten Al sla je me dood ik zou het niet meer weten. Ons fotoboek zit vol herinneringen Maar wat mij betreft allemaal rottige dingen Soms zit ik nog wel te denken Hoe je bier uit een kannetje kunt schenken. Dit gedicht is wel duidelijk genoeg Ik zit niet liever bij jou, maar in de kroeg kijken of jullie er ook leuke van kunnen maken veel plezier http://home.zonnet.nl/maartje66/vale...ngenerator.htm |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar als ik dit niet gepost had dan had ik ook niet deze reacties gehad en hadden jullie ook nie mijn "domme" posts gelezen tja beetje subjectief maar goed want gedaan is kan worden beboet en begroet en da andere gedichtje van bloo geniaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat jij wil
kijk ik wil jullie best vermaken hoor doe ik echt met plezier vind het altijd wel leuk als mensen vrolijk zijn en niet de hele dag lopen te chagerijnen van aah da is echt nie leuk of bah bah tsss doe toch es normaal man je bent echt nie leuk en dat beeld van mij kun je je echt niet voorstellen geloof me je weet echt niks van me en als je dat dan toch denkt dan zit je er nog ver naast dus ja ik hoop dat ik jullie vermaak en als ik jullie verveel dan doe ik toch nog iets en als je me irritand vind dan hoop ik dat je je aan me blijft ergeren mischien als je hierna tv gaat kijken dat je dan wat vrolijker word van al het zooi dat da ding te bieden heeft (volgens mij ben ik een dikke lulkick aan het ontwikkelen op dit forum) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn definitie van romantisch is nou niet bepaald: een gedichten generator, ik schrijf zelf, want het gaat om de gedachte niet om het kado.
btw ben je hier en reclame aan het maken, en nutteloos aan het spammen, abfuhren
|
![]() |
haha ja post ook een link is het gelijk spam nou da is het dus nie want wa heb ik er nou aan of er nou 1 of 1000 mensen nar die site gaan
en op de vraag of het nou romantisch is ofniet tis minder romantisch maar er zijn vast mensen zijn die net zo als ik kunnen dichten als 10 mensen die het helemaal niet kunnen en voor die retarded groep is het best handig |
![]() |
||
Citaat:
het gaat om het idee niet om de gift
|
|