Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
helemaal met zen eens, als je een roker vertelt dat ie moet stoppen, anders.. dat helpt ook niet. dus je moet er gewoon openlijk over kunnen praten met hem, verbreek het taboe? op die manier kun je hem het meest helpen, doordat het zo in de hand blijft en je em misschien bij kunt praten het beter is als hij stopt (als je dat wilt tenminste)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Stuur je vraag maar na jellinek oid
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het meest waarschijnlijke lijkt mij dat een vlindertje een pil is. Ten minste dat is de straatbenaming voor een pil met een vlindertje erop.
En als ie blowt, dan laat hem lekker. Op een gegeven moment gaat ie zichzelf vervelen en dan gaat het wel weer over. Ik snap best dat je je zorgen maakt. Maar hij moet het toch echt zelf doen. Er is niks zo moeilijk als iemand uit een situatie halen, waar hij zelf niet uit wil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
T werkt sowieso niet.. klaar... je kan iemand tijdelijk dwingen tot iets ..meer niet..
ik denk dat je als je iets wilt wete geen druk zette achter je normale (!) vraag of ie iets gebruikt... subtiel enzo... verder heb ik btw gewoon een poephekel aan mensen die lope zeiken en zich bemoeien met mensen waar niks mee aan de hand is... nja jullie snappe wel wat ik bedoel..
||
Citaat:
Afijn. Het is idd zo dat wie niet geholpen wil worden ook niet geholpen kan worden. Denk dat het meer zin heeft om met je broertje te praten over zijn problemen ipv over zijn wietgebruik >> dat laatste zul je echt niet kunnen beïnvloeden. Het enige wat je ermee bereikt is dat hij je een zeikerd gaat vinden en helemaal niet meer met je wil praten over dit soort zaken.
|
het zou idd logischer zijn dat het pilletjes zou zijn omdat je aan weed niet snel lichamelijk aan verslaafd kan worden
maar dan nog als iemand veel pakt dan merk je het wel er zijn kenmerken genoeg heeft hij vaak grote pupillen? zweten? zeer verstrooid en niet meer weten wat er een paar mins geleden gebeurt is? altijd kauwgom in de mond of toch knarsetanden? dan pakt hij waarschijnlijk als hij zeer rode ogen heeft, een beetje versufd overkomt, hij raar lijkt te ruiken, hij lange blaadjes op zak heeft (kan je zijn zakken ook eens doorzoeken) dan smoort hij waarschijnlijk |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|