Advertentie | |
|
![]() |
|
yep.. ik ga kijken! over 2 uurtjes komt Lebbis en Jansen erop!
is het zo dat alleen de jongere generaties Lebbis en Jansen leuk vinden? mijn ouders en veel andere 'oudere' mensen die ik ken vinden het vreselijk.. te druk en teveel geschreeuw enzo..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Lebbis en Jansen zijn volgevreten, hypocriete, onsympathieke losers. Geef mij maar Hans teeuwen, die ramt zijn politieke denkbeelden tenminste niet door je strot met de subtiliteit van een bulldozer. Cabaret is pas echt leuk als er geen moraal achter zit.
||
Citaat:
hans teeuwen daarentegen ![]() wel jammer dat d'r in geknipt is. de ouders van lisanne van der gun hebben een rechtzaak aangespannen ofzo, zodat het stuk wat over dat meisje ging er uit zou worden geknipt. schijnt nogal grof te zijn geweest.
|
Ik vond het heel erg leuk
![]() Kopspijkers.. de eerste ronde 'gasten' was leuk, met balkenende, jerney kaagman en peter R de Vries. Tweede ronde vond ik iets minder. Ook jammer dat je veel van die filmpjes al had gezien.. |
![]() |
|
Lebbis & Jansen was idd erg leuk. Ook al doen ze elk jaar 'Het komt nooit meer terug', hij blijft leuk
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vond het wel grappig. Maar stiekem vond ik het stukje waar wellicht het minst om te lachen viel - het voor of tegen de oorlog in Irak zijn - het best.
![]() Kopspijkers vond ik niet zo. Het haalde niet het niveau dat door het seizoen heen gehaald werd, geloof ik. Laat staan van 1 of 2 seizoenen geleden. ![]()
|
Lebbis en Jansen vond ik wat mild..wel jammer als ze de grofste stukken er uit moesten knippen...hopelijk staat dat wel op de DVD...daar staat de test nl ook op...
Kopspijkers was wel vermakelijk, maar wel jammer dat alle fragmenten oud waren...volges mij wist Wouter Bos een paar antwoorden al...dingen die je niet verzint.. Nieuwe fragmenten zouden de show een stuk aantrekkelijker maken...(en ze moeten neit doen alsof maar 1 persoon zn wens vervult wordt....al 3 jaar krijgen beide personen hun wens...dus wees eerljk en verras ze gewoon zonder zo'n wedstrijd...en laat de gasten om een soort van prijs spelen...)
||
Citaat:
![]() ![]() lebbis en jansen waren ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond hem gistren een heel stuk beter dan vorig jaar eigelijk. Okey, hij kan beter, maar dat heb ik tegenwoordig eigelijk met meer cabaret. Kheb me kort voor L&J nog ff kapot gelachen met Eddie Murphy. Dies goed ![]() @Juice: Als je hem dan echt per se wilt verbeteren kun je net zo helemaal verbetren, want die vent heet niet Lebbis, maar Sibbel ![]() |
![]() |
|
ik vond hem in vergelijking met voorgaande jaren lichtelijk tegenvallen. Sommige stukken waren goed, maar af en toe iets TE veel politiek geziek
||
Citaat:
Zeggen dat ie Sibbel heet is niet 'helemaal verbeteren', het is gewoon zijn andere naam geven en het zou nergens op slaan want Rhinus schreef Lebbis verkeerd.
|
Verwijderd
|
Lebbis en Jansen waren wel leuk, er waren dingen die lastig te volgen waren, maar over het algemeen heb ik er erg om moeten lachen. Kopspijkers tja, de meeste fragmenten kende ik al, cabaret was leuk. Jammer dat Paul Groot en Owen Schumacher weggaan. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, ik denk dat een eventuele vernieuwing wel zeer welkom is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verschrikkelijk irritant, dat geblèr door elkaar heen. Dat ADHD-gedrag van die marathonlopende grappenmaker met z'n leuke gekleurde haartjes. De grappen waren niet echt top.
Dan zelfs nog liever Youp van 't Hek. Maar mijns inziens blijft er maar èèn -met afstand- de beste, Freek de Jonge natuurlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kan jouw vriendin aftrekken/pijpen? Verwijderd | 38 | 02-06-2002 10:53 |