![]() |
|
Verwijderd
|
softcup
Dit is dus een vervanging van maandverband of een tampon. Ze zijn vrij prijzig, zoals in de link staat. Ze lijken me wel handig en veel schoner maar hoe zou je zo'n ding uit je vagina moeten krijgen? Zouden jullie ze gebruiken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Met dat spul dus.. (mijn vriendje vond het bovenstaande vond het ook leuk om te weten)
|
![]() |
oja ik heb net iets heel engs uitgerekend
![]() Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: nou kijk Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: je bent ongeveer van je 10 tot je 50ste ongesteld Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: ik ben nu 15 Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: dus ik moet nog 35 jaar Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: je bent 5 dagen per 4 weken/maand ongesteld Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: dus 5 X 12 = 60 Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: ik moet nog 35 jaar Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: 60 x 35 = 2100 Ik ben nog 5,8 jaar ongesteld.. says: 2100 : 365 = ong 5,8 5,8 jaar ongesteld ![]() ![]()
||
Ik heb ze wel eens gebruikt. Ik vind het erg handig, omdat je er niks van voelt en je ze veel minder vaak hoeft te verwisselen dan tampons. Maar helaas zijn ze inderdaad nogal duur om altijd tijdens de menstruatie te gebruiken.
Door je vinger onder de rand te haken, kun je de softcup uit je vagina halen. Maar in de verpakking zit altijd een gebruiksaanwijzing waarin duidelijk vermeld staat hoe je dit moet doen. Er is ook een softcup-site: http://www.softcup.nl Citaat:
Ik zou zeggen, probeer het eens, dan kom je er allemaal vanzelf achter. |
![]() |
|
Je hebt nog wel meer van die dingen, softcup is niet het enige... op www.menstruatie.net staat een hele opsomming...
|
![]() |
|
hmmm...het lijkt mij nie echt fijn en ik zou dan echt de hele dag et gevoel hebben da da ding dalijk losgaat ofzow en dan zit je daar op school met een heel slachtveld in je broek
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij wordt die hele ring samengeknepen als je hem eruit trekt.. Trek je iets te hard, lanceer je al je mentruatie bloed tegen de muur.. *great*
|
![]() |
Ik heb ze ook wel eens geprobeerd. Destijds had je proefverpakkingen, dus ik had er twee. Heb er nu nog steeds 1 liggen. Mijn eerste gedachte toen ik over dit ding hoorde was: great, je kan er ook mee sexen! Aangezien ik altijd zin heb, leek me dit wel een groot voordeel. Ik heb het dus geprobeerd, maar vond het inbrengen nogal moeilijk gaan. Nou is het zo dat ik met tampons ook niet zo goed kan omgaan, hoewel ik ze wel altijd gebruik. Ik voelde het ding dus waarschijnlijk zitten omdat ik hem niet goed genoeg had ingebracht. Toen ik hem eruit haalde...vond ik dat nogal ranzig. Het is de bedoeling dat je je volle softcup tegen het spoelwater van het toilet moet houden, of er wc papier in moet stoppen zodat hij al het vocht absorbeert. Je mag het ding niet doorspoelen. Dat kan natuurlijk ook voor genante momenten zorgen, aangezien er niet op elk toilet een prullebak staat.
Softcup lijkt en werkt eigenlijk precies als een pessarium...dus ik vroeg me ook af: als je nou niet ongesteld bent, kan je dit ding dan ook niet als voorbehoedsmiddel gebruiken? Het sluit ook je hele toegang naar de baarmoeder af, dus waarom niet? Trouwens, ik heb niet meer gesext met die Softcup...haalde hem een half uurtje later er weer uit omdat ie zo klote zat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een een een Keeper gebruikt, dat lijkt er wel een beetje op alleen kan je hem 10 jaar gebruiken door hem telkens uit te spoelen etc.. Maar de vloeistof is eigenlijk een stuk schoner dat met maandverband/tampons. Veel helderder en daardoor minder eng. Ik vond het echt meevallen; ik verwachtte een hele smeerboel, maar 'k stond er echt van te kijken. De Keeper gebruik ik niet meer omdat ik het niet lekker vond zitten; hij zuigt zich een beetje vacuüm.. volgens veel gebruikers voel je dat niet, maar ik dus zeker wel. De soft cup doet dat niet, maar ik vond de Keeper niet fijn omdat hij er al moeilijk uitging (er zit een steeltje aan waar je aan kan trekken om hem eruit te halen) dus zal ik de soft cup allemaal maar enger vinden (zit níets aan). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker als er ondertussen een nieuwe is. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=711651 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vaginale ring Muchacha | 52 | 11-05-2015 19:06 | |
De Kantine |
My Little Turret: Friendsaai is Science #1841 Verwijderd | 500 | 18-06-2013 18:10 | |
Seksualiteit |
sex tijdens menstruatie hetisgoedmetjou | 80 | 29-10-2005 13:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maandverband of tampons? D-sire | 116 | 24-08-2004 12:05 | |
Lifestyle |
Waarom niet naakt?! blueeyes_jochie | 69 | 04-11-2003 12:28 | |
De Kantine |
Googlism. kaleidoscope | 71 | 05-02-2003 15:20 |