Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2007, 14:16
wafwaf
wafwaf is offline
Hallo,

Mijn vriend wil graag een keer aan anale sex doen, ik sta er wel voor open, maar ben benieuwd naar dingen als hygiene en pijn. En ook of het uberhaupt wel lekker, daarom zou ik graag aan jullie willen vragen wat jullie ervaringen zijn en of jullie nog tips hebben?

Groetjes wafwaf
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 14:30
Jones
bij mijn vriendin was het niet pijnlijk, het is niet smerig en het is wel lekker. Ik denk dat als je ontspannen bent de rest ook wel gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 14:41
Changshan
Changshan is offline
Mja, het is een aardige afwisseling, als je al even vaginaal bezig bent geweest en de hele boel daar beneden dus ontspannen genoeg is. Maar of het echt iets extra's brengt..? Heb niet het idee, maar probeer maar uit.
Oud 03-05-2007, 14:49
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Anaal?- aanrader!!!
Zeker voor je vriend - want het spant lekker rond z'n l**- en voor jou is het ook zeer 'spannend'.
Aangeraden toch een glijmiddel te gebruiken
Oud 03-05-2007, 15:51
esprit-chick
esprit-chick is offline
ik vond t nix, t voelt alsof je op t punt staat verschrikkelijk aan de schijt te gaan.. vond ik niet zo erotisch...

maar goed pijnlijk ofzo was t niet, dus als jij t n keertje wil proberen, zal je dr dus ook niets slechts aan overhouden, lijkt me...

zou je mss mij iets kunnen uitleggen, waarom lijkt t je opwindend? want dat kan ik me nooit zo voorstellen

( ja bij mij was t een beetje ongevraagd gegaan, toen ie ermee begon, dacht ik wel, k probeer er gewoon van te genieten, maar dat eh .. lukte dus niet)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 16:48
wafwaf
wafwaf is offline
Het lijkt me leuk omdat het een keer wat anders is, hou wel van een beetje afwisseling. Ben gewoon nieuwschierig, 1 keer half geprobeerd, zonder glijmiddel, was niet te doen, voelde idd alsof je op het punt stond om verschrikkelijk aan de schijt te gaan, maar bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 17:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aanrader, en glijmiddel is wenselijk. En laat hem voorzichtig en rustig aan doen, zeker de 1e paar minuten.
Oud 03-05-2007, 18:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik was er een tijdje wel benieuwd naar, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit gedaan en de nieuwsgierigheid is ook weg dusja dan nog maar lekker even wachten he .
Oud 03-05-2007, 18:20
WolterB
WolterB is offline
Het lijkt me niets
Oud 03-05-2007, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
Keertje doen als je je er helemaal prettig bij voelt. Dus als je enorm geil bent, je al van tevoren naar de wc bent geweest zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, glijmiddel bij de hand hebt, etc.

Daarna is het een kwestie van goed ontspannen, neem daar wel even tijd voor anders doet het enorm veel pijn (ook met glijmiddel). Ik merkte ook dat het me geheel 'overgevoelig' maakt. Niet op een pijnlijke manier maar wel dat elke aanraking ongeveer 10x zoveel voelt. (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) En dat het daardoor het prettigste was om het te doen als ik wel al echt op weg was naar klaarkomen maar nog niet klaargekomen was. Verder vind ik het wel een aanrader voor af en toe, maar ik vind het niet prettiger dan vaginale (of orale) seks.
Oud 03-05-2007, 19:48
Nona
Nona is offline
Geen idee hoe het voelt, het is niets wat ik binnenkort wil proberen. Maar vies hoeft het niet te zijn: jouw lichaam reinigt zichzelf wel van binnen als je gezond bent en zijn lul kan gewoon mee onder de douche.
Oud 03-05-2007, 20:00
jpjp
jpjp is offline
Ondanks alle vooroordelen, en taboe's, vind ik het een leuke manier van afwisseling! Ik denk dat het voor de vrouw anders is en dat per persoon verschilt, of ze er van kan genieten.
Het is voor de jongen wel echt kicken om te doen... vind ik dan...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 20:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
grl schreef op 03-05-2007 @ 20:32 :
Keertje doen als je je er helemaal prettig bij voelt. Dus als je enorm geil bent, je al van tevoren naar de wc bent geweest zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, glijmiddel bij de hand hebt, etc.

Daarna is het een kwestie van goed ontspannen, neem daar wel even tijd voor anders doet het enorm veel pijn (ook met glijmiddel).
Dit zijn wel de belangrijkste punten ja. Als je hier veel aandacht aan besteedt, kan het zeker een fijne ervaring zijn en leuk voor de afwisseling zo nu en dan. Maar veel voorspel en geilheid is wel echt belangrijk, eigenlijk net als bij vaginale penetratie. Daar ben je in het begin ook wat voorzichtiger en bouw je de penetratie daarna op. En ook bij anale seks kan het dus erg lekker zijn om het eerst wat te verkennen met een vinger of tong, want het is een heel gevoelige plek voor aanraking, met veel zenuwuitlopers. Ook stimulatie met een vibrator kan daardoor als erg prettig ervaren worden.

Belangrijk is gewoon dat je er veel tijd voor uittrekt en niet verwacht haar in één keer gelijk hard van achter te kunnen nemen
Oud 03-05-2007, 20:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik persoonlijk vind het niet prettig als de jongen in kwestie anaal 'voorspel' gebruikt. (dus vingers en tong) Ik voel me daar wel ongemakkelijk bij namelijk. Maar als je daar geen last van hebt, is het inderdaad een goeie hulp bij het ontspannen en wennen aan de aanraking.
Oud 03-05-2007, 20:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat is ook voor iedereen persoonlijk natuurlijk, net als alle seksuele handelingen. Ik vond het hele idee van anaal sowieso wel erg wennen hoor, duurde vrij lang voor ik er voor open stond. En ik wil/kan het ook alleen op momenten dat ik echt heel geil ben, anders is er idd toch te veel schaamte/ongemak en lukt het sowieso niet.
Oud 03-05-2007, 21:02
Jones
Citaat:
wafwaf schreef op 03-05-2007 @ 17:48 :
Het lijkt me leuk omdat het een keer wat anders is, hou wel van een beetje afwisseling. Ben gewoon nieuwschierig, 1 keer half geprobeerd, zonder glijmiddel, was niet te doen, voelde idd alsof je op het punt stond om verschrikkelijk aan de schijt te gaan, maar bedankt voor je reactie
Zorg toch maar wel voor glijmiddel. En zoals hierboven al wordt gezegd, wacht ermee totdat je echt geil bent en volledig ontspannen. Vooral de eerste paar keer is het wel wennen. En natuurlijk moet je vriendje voorzichtig zijn etc etc..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 08:45
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Anaal is cker een aanrader!!!
Wel glijmiddel gebruiken mr dan doet het geen pijn (bij mij tenminste niet)
TIP: Bij anaal is slaolie (klinkt raar) het beste glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 11:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
Princesse Suze schreef op 06-05-2007 @ 09:45 :
Maar niet als je het met condoom doet, want dan kan het condoom beschadigen.
Oud 06-05-2007, 11:08
Verwijderd
Slaolie :') hahaha.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 06-05-2007 @ 12:08 :
Slaolie :') hahaha.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 19:18
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
grl schreef op 03-05-2007 @ 21:53 :
Ik persoonlijk vind het niet prettig als de jongen in kwestie anaal 'voorspel' gebruikt. (dus vingers en tong) Ik voel me daar wel ongemakkelijk bij namelijk. Maar als je daar geen last van hebt, is het inderdaad een goeie hulp bij het ontspannen en wennen aan de aanraking.

dat vind ik dus ook!
t idee dat n gozer mij zou rimmen als voorspel en me daarna weer zoent ( op me mond of waar dan ook op me lichaam) doet mij echt walgen
maar ja dat heb ik dus eigelijk ook bij anale penetratie, ik ben er echt te vies van, ervan van genieten zou voor mij dus ook n vreemde perversie zijn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 23:29
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Princesse Suze schreef op 06-05-2007 @ 09:45 :
Anaal is cker een aanrader!!!
Wel glijmiddel gebruiken mr dan doet het geen pijn (bij mij tenminste niet)
14-v
Oud 07-05-2007, 08:46
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 07-05-2007 @ 00:29 :
14-v
Dat dacht ik ook.
Oud 07-05-2007, 09:39
Nona
Nona is offline
Ontopic a.u.b.
Oud 07-05-2007, 11:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Enkele posts verwijderd.
Oud 07-05-2007, 12:58
Verwijderd
Nog nooit gedaan, maar staat wel op mijn verlanglijstje om eens te doen bij een meisje.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:04
Verwijderd
ik snap niet waarom iemand zn lul in een uitgang van schijt zou willen proppen als een vrouw een prima ingang heeft wat precies daarvoor geëvolueerd is door t3h moeder natuur
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:46
Optima
Optima is offline
Ik heb er zelf heeeeeeeel lang mee gewacht, ongeveer 5,5 jaar nadat ik 'gewone' seks had gehad wilde ik het wel eens proberen. Daarvoor was het nieteens in me opgekomen! Bij mijn huidige vriend beviel alles seksueel zo goed dat ik er nieuwsgierig naar werd. Hij heeft me nooit ergens toe gedwongen, en was altijd erg voorzichtig. En uiteindelijk vind ik het erg spannend en ook enigszins aangenaam. Het doet in ieder geval geen pijn, maar is wel 'anders'.

Denk er goed over na voordat je aan anale seks begint. Om met weinig seksuele ervaring al meteen te denken dat je het 'moet' doen is zonde. Probeer eerst nog even te kijken wat voor andere leuke dingen er te doen zijn die je nog niet gedaan hebt, en of je dit met je huidige vriend wilt doen.

Als je het wilt doen: alle tips hierboven opvolgen. En nog een extra tip: heeeeeeeel langzaam en voorzichtig beginnen. Dus echt milimeter voor milimeter zowat. Anders kun je niet wennen en kan het onaangenaam zijn.
Oud 07-05-2007, 14:16
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-05-2007 @ 14:46 :
Ik heb er zelf heeeeeeeel lang mee gewacht, ongeveer 5,5 jaar nadat ik 'gewone' seks had gehad wilde ik het wel eens proberen.

...

En nog een extra tip: heeeeeeeel langzaam en voorzichtig beginnen. Dus echt milimeter voor milimeter zowat. Anders kun je niet wennen en kan het onaangenaam zijn.
Als vrouw heb je gemakkelijk praten ... lang wachten dan na 5 jaar mm per mm erin schuiven ... moeilijk hoor !!
Oud 07-05-2007, 21:52
Optima
Optima is offline
Citaat:
Zotopteentjes schreef op 07-05-2007 @ 15:16 :
Als vrouw heb je gemakkelijk praten ... lang wachten dan na 5 jaar mm per mm erin schuiven ... moeilijk hoor !!
jij mag meepraten als je zelf in één haal een dikke dildo in je reet hebt gestopt oke?
Oud 11-05-2007, 10:14
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Je mag altijd komen proberen
Oud 12-05-2007, 12:21
kaj1905
kaj1905 is offline
Miss is dat wel t beste, nog nooit geprobeerd ( anaal bedoel k dan ) dus....

Maar ja miss wel iets, hea lieffie?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 17:17
Sanctus
Sanctus is offline
Dude, leer eens normaal spellen. Breezah11!!
Oud 12-05-2007, 19:07
Vice
Vice is offline
Anaal is voor wezens zonder vagina. Mannen/jongens dus.
Oud 12-05-2007, 19:18
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-05-2007 @ 20:07 :
Doesniezobekrompen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 19:23
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-05-2007 @ 20:07 :
voor homo's dus???? dan ben ik het helemaal met je eens..
wil je vriend anaal pas op want mischien is hij toch homo!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 19:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
ze is lesbisch.
Oud 14-05-2007, 10:28
Verwijderd
goed voorspel is n must. Net zoals glijmiddel!!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 12-05-2007 @ 20:23 :
voor homo's dus???? dan ben ik het helemaal met je eens..
wil je vriend anaal pas op want mischien is hij toch homo!
Sorry hoor, maar ik vind dit wel heel erg kort door de bocht. Ik ken meer dan genoeg mannen, van wie ik zonder enige twijfel durf te stellen dat zij heteroseksueel zijn, en die een 'voorliefde' hebben voor anale seks. En nee dat heeft werkelijk niets te maken met homoseksuele gevoelens die zij koesteren, dus wat dat betreft.

Omdat jij er zelf geen interesse in hebt, maakt het nog niet dat je waarschuwingen rond kunt gaan spuien over vriendjes die - juist omdat ze nieuwgierig zijn naar anale seks - mogelijk homo zijn. Het verder willen ontdekken van je seksualiteit is niet ongezond hoor, menselijk zelfs.

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 14-05-2007 @ 11:47 :
Sorry hoor, maar ik vind dit wel heel erg kort door de bocht. Ik ken meer dan genoeg mannen, van wie ik zonder enige twijfel durf te stellen dat zij heteroseksueel zijn, en die een 'voorliefde' hebben voor anale seks. En nee dat heeft werkelijk niets te maken met homoseksuele gevoelens die zij koesteren, dus wat dat betreft.

Omdat jij er zelf geen interesse in hebt, maakt het nog niet dat je waarschuwingen rond kunt gaan spuien over vriendjes die - juist omdat ze nieuwgierig zijn naar anale seks - mogelijk homo zijn. Het verder willen ontdekken van je seksualiteit is niet ongezond hoor, menselijk zelfs.
Zij is een troll of etterbak, dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:08
Bt0el__
Bt0el__ is offline
Het is heel erg lekker hoor , toen ik het voor het eerst deed , deed het wel een beetje pijn , maar daarna wen je eraan . en wil je het steeds meer .. en dat is HEERLYK !
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:07
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2007 @ 12:59 :
Zij is een troll of etterbak, dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk
infrasoft was volgens mij sarcastisch, die andere niet...
Oud 14-05-2007, 22:01
Skreature
Skreature is offline
Het lijkt me smerig om daarna alle pinda's achter je voorhuid weg te moeten schrobben
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:06
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
jpjp schreef op 03-05-2007 @ 21:00 :
Ondanks alle vooroordelen, en taboe's, vind ik het een leuke manier van afwisseling!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
wafwaf schreef op 03-05-2007 @ 15:16 :
ik sta er wel voor open,
nou, dat lijkt me het allerbelangrijkste
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:48
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
kaj1905 schreef op 12-05-2007 @ 13:21 :
Miss is dat wel t beste, nog nooit geprobeerd ( anaal bedoel k dan ) dus....

Maar ja miss wel iets, hea lieffie?
Gezien je andere topic van jou en je vriendin dat de sex niet lukt denk ik dat je dat ook niet gaat lukken. Dat gaatje is nog veel kleiner dan de vagina he. Maar sterkte, vooral je vriendin
Oud 15-05-2007, 08:29
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 14-05-2007 @ 23:48 :
Gezien je andere topic van jou en je vriendin dat de sex niet lukt denk ik dat je dat ook niet gaat lukken. Dat gaatje is nog veel kleiner dan de vagina he. Maar sterkte, vooral je vriendin
Ja weet dus niet of ze da wil ja of nee, maar goed doe maar eerst normale sex, daarna zie k wel verder
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:17
sannee
sannee is offline
Anale sex vind ik zelf best lekker. Alleen moet je alles niet te snel willen op je gemak en op de juiste manier. Ik kan er in ieder geval van genieten!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten