Citaat:
aniki schreef op 06-01-2004 @ 17:12:
gefeliciteerd kenjirro
anata no eiga wa ii desu
je hebt een mooie film, dat idee heb ik zover tenminste
wat is de plot van deze epos?? Of mogen we de verhaal nog niet te weten komen?
ik wil hem wel zien, maar ik denk niet dat dat gaat lukken, mijn internet is uitzonderlijk langzaam.
ik heb je eerdere werken niet gezien dus ik weet niet of je vooruit ben gegaan.. maar ben jij degene die zegt 'zij doen alles wat god verboden heeft'?
In dat gedeelte wordt wel onduidelijk gesproken, ik verstond het niet goed
|
Dankjewel
Nou het verhaal gaat over kenjirro en Sinjirro, twee stiefbroers waarvan hun ouders zijn overleden en zelf in armoede leven. Sinjirro is een schande kind en gokker en heeft veel schuld bij de maffia, Kenjiro daarintegen is een fatsoenlijke jongen en kan erg goed vecht hoewel hij geweld verafschuwt. Als Kenjirro de kans krijgt om tegen een beroemde vechtkunstbeoefenaar mag vechten voor veel geld, zien beide broers een kans voor een betere toekomst. Maar Kenjirro haat dus geweld en de training verloopt niet zo soepel. Nu wilt Sinjirro zijn broer helpen, door geld op ary in te zetten, omdat hij zeker weet dat zijn broer verliest en daardoor toch nog een kans hebben voor eeen betere toekomst. Maar Sinjirro leent geld van de maffia met alle problemen van dien...
Maaarre je bent welkom op de premiere