Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet wat je bedoelt, wanneer je de scroll-button induwt en je muis iets naar beneden beweegt "schuift" de pagina automatisch naar beneden zeg maar,
Echt stilstaan doet je beeld dan niet, maar het vervaagd helemaal waardoor je b.v tekst niet meer kunt lezen. Bij mij op school hebben ze dat soort monitoren ook 15" tft van philips, en ik erger me echt dood aan die dingen. ![]() omdat ik die functie nogal vaak gebruik wanneer ik tekst lees, dit geldt trouwens ook voor als je gewoon naar beneden scrollt.
||
Citaat:
Ik denk dat het toch de responsetime is. Als je heel smooth scrollt dan vervaagt de tekst hierdoor, kun je alleen goed lezen als je browser uitgescrollt is. 40ms response zou genoeg moeten zijn, maar soms is het nog een stuk hoger. Die zou echter niet mogen bij een goed scherm. Wat staat er in de specificaties?
||
Maar als ik dit zo lees dan bedoelt ze wat anders:
Citaat:
In dat geval vraag ik je om de versie van je besturingssysteem te posten, evenals de versie van de browser die je gebruikt.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Normaal als je scrollt dan vervagen de regels een heel klein beetje (tenminste dat had ik bij het laatste beeldscherm dat wij hadden)
Als ik nu scroll (met de muis of met het balkje aan de zijkant) dan verspringt het beeld echt. Ik vind het nogal moeilijk om uit te leggen, maar het lijkt net of je steeds op F5 drukt als er wordt gescrolled. Citaat:
Citaat:
Helaas weet ik niks van responsetijd af dus kan ik ook niet beoordelen of het daar aan ligt. Kan iemand mij daar een uitleg over geven?? Kun je je responsetijd ergens meten misschien?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het weldegelijk aan je videocontroller ligt, weet je wat voor videokaart je hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhmm, ik weer het niet, maar ik kan het vast wel ergens op de computer vinden, ik weet alleen niet waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ns kijken, hoe heet dat, ieder TFT scherm dat ik ken heeft 'n menuknopje, daarin staat vast wel de optie 'auto adjust'. Lost veel problemen op en je beeld wordt scherper (als dat vaag mocht zijn)
LittleStar3: Ik zou daar ns kijken ![]() Ohja: Als je het scherm nu op een andere PC aansluit, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Videokaart is nu dus ook ![]() ![]() |