Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 21:40
zenuwpees
zenuwpees is offline
Ik wil graag CD's branden met alles d'r op en d'r an, nu heb k van een vriendje gehoord van ISO, volgens hem brandt een ISO progje alles op een CD, inc. beveiling en de hele ratteplan. Maarja, nu heb ik MagicISO maar daar snap ik geen ene f*ck van. Hellup, plz??
Oud 09-01-2004, 22:26
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Zit er geen FAQ of handleiding bij het programma?

ISO is geen programma maar een manier van informatie bewaren, net zoiets als ZIP of RAR. De hele cd kan bijvoorbeeld door middel van Nero in 1 ISO-bestand worden opgeslagen. Dit kan makkelijk zijn als je alleen een brander in je computer hebt, en niet een cdrom-speler. Dan moet je dus eerst een ISO maken, en dan vervolgens die ISO weer omzetten op cd...

(toch?)

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 08:15
zenuwpees
zenuwpees is offline
ja, maar van die handleiding snap k geen reet van. want volgens die handleiding kan je alleen image files omzetten naar iso (of bin). En als ik dan het troep dat ik wil omzetten selecteer dan neemt ie de mappen niet mee.
Mja, kan ook gwoon een k*t progje zijn en moet k een andere vinden.
Oud 10-01-2004, 08:30
zenuwpees
zenuwpees is offline
dus ik moet alles van de CD veranderen in een ISO bestand en vervolgens weer uitpakken nar de CD brander?
Oud 10-01-2004, 13:06
grensgeval
grensgeval is offline
dus je hebt een kopieer beveiligde cd, en die wil je graag kopieeren

begrijp ik je goed??
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:36
zenuwpees
zenuwpees is offline
mja,k wil the sims en win XP copieen. maar kep nu wel zo'n bietje uitgevogeld hoe t werkt maar nu blijft mijn comp hangen als ie op 2% is....
Oud 10-01-2004, 13:57
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Je kan met Nero gewoon van een cd een iso maken, en een iso weer op een cd branden. Met Nero kan je ook heel makkelijk een cd overbranden.

Mocht je een iso hebben maar je wilt um niet op cd branden, dan moet je ISObuster gebruiken om toch in de iso te kunnen 'kijken'.
Oud 10-01-2004, 14:36
zenuwpees
zenuwpees is offline
ja, ISObuster heb k ook, en het is ook gelukt met MagicISO. maar nu als ik een toepassing wil starten dan staat er dat 't geen geldige WIN32 toepassing is, wat is het probleem??
Oud 10-01-2004, 17:30
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
zenuwpees schreef op 10-01-2004 @ 14:36:
mja,k wil the sims en win XP copieen. maar kep nu wel zo'n bietje uitgevogeld hoe t werkt maar nu blijft mijn comp hangen als ie op 2% is....
heb je de originele cd's??
anders mag ik je (hier) niet helpen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:33
zenuwpees
zenuwpees is offline
ja, anders zou k het hier ook niet neerplanten, kwil een back-up hebben voor als 1 van de 2 beschadigt raken. maar bij die 2 zit er zo'n k*t beveiling op. bij andere CD's werkt het wel gewoon met Easy CD Creator..
Oud 10-01-2004, 17:36
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
zenuwpees schreef op 10-01-2004 @ 18:33:
ja, anders zou k het hier ook niet neerplanten, kwil een back-up hebben voor als 1 van de 2 beschadigt raken. maar bij die 2 zit er zo'n k*t beveiling op. bij andere CD's werkt het wel gewoon met Easy CD Creator..
de originele winXP, kun je 'normaal' kopieeren dacht ik (de beveiliging zit um in de activatie)

de sims heb ik zelf ook (mijn broertje is niet zo goed met cd's )

ik heb daar ook een 'normale' kopie bij gebruikt, maar dan gewoon een noCD patch gebruikt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:46
zenuwpees
zenuwpees is offline
ja maar kep niet de gewone xp cd, een update cd van w98 naar xp

ennuh.. zou je mij dan die noCD patch voor The Sims kunnen geven dan?? en werkt ie ook bij uitbr. pakketten?
Oud 10-01-2004, 17:49
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
zenuwpees schreef op 10-01-2004 @ 18:46:
ja maar kep niet de gewone xp cd, een update cd van w98 naar xp

ennuh.. zou je mij dan die noCD patch voor The Sims kunnen geven dan?? en werkt ie ook bij uitbr. pakketten?
daar kunne we niet aan beginnen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:01
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 10-01-2004 @ 18:49:
daar kunne we niet aan beginnen
hhehe, je gebruikt het wel zelf, maar je geeft het neit aan andere, how sad . Alsof jij die dingen zelf hebt gemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:04
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 10-01-2004 @ 19:01:
hhehe, je gebruikt het wel zelf, maar je geeft het neit aan andere, how sad . Alsof jij die dingen zelf hebt gemaakt
neej, maar het kan door sommige mensen misbruikt worden, en zoals in het beleid vermeld staat, mag je geen links naar warez posten

trouwens, ff zoeken kan altijd
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:11
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 10-01-2004 @ 19:04:
zoals in het beleid vermeld staat, mag je geen links naar warez posten
daarom bestaat msn/icq/pm en dat soort andere 1 to 1 contact
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:14
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 10-01-2004 @ 19:11:
daarom bestaat msn/icq/pm en dat soort andere 1 to 1 contact
juist, en daar heb ik dus ook gebruik van gemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 06:53
zenuwpees
zenuwpees is offline
maar kep nu gecopieerd via magicISO maar nu heb dat als k en toepassing wil starten op de gebrande CD ik een popup krijg met dit is geen geldige win32 bestand.....
wat is het probleem??

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 12:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten