![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat je je door Atkins beter/gezonder/fitter gaat voelen. [Edit] Bovendien vind ik dit soort voorschrijvende regel-dieëten ('in de eerste week mag je dit niet, en dit moet je in X hoeveelheden etc.) vrij sneu, voor mensen die zelf niet weten hoe ze gezond moeten eten of dat niet kunnen zonder steun van een of andere malloot die zelf véél te zwaar was en stierf aan een hartziekte (als ik het goed heb). Het is geen dieet wat je je leven lang kunt volhouden en daarom in mijn ogen slecht. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt dit niet je hele leven blijven doen namelijk, je mist zoveel belangrijke stoffen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, dat klopt wat je zegt plus dat het mij niet gezond lijkt dat Atkins zo lang vol te houden. Iemand adviseerde mij ook om dit maar een maand te doen, anders mis je teveel stoffen, waardoor je spijsvertering juist weer langzamer gaat wat weer leidt tot het minder afvallen na een tijdje inderdaad |
![]() |
||
Citaat:
Die foto's in haar fotoboek zijn niet van haar, dat is holly valance ja, oke, beetje beschamend dat ik holly valance herken ![]() http://forum.scholieren.com/fotoboek...Sk0q8QEMaz.jpg en ontopic: Een van de bijwerkingen van het atkins dieet is dat je adem naar aceton gaat ruiken. Lijkt me niet echt een prettige bijkomstigheid..
Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 15:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 | |
Eten & Drinken |
atkins, goed??? noewkie | 5 | 02-05-2005 16:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings En Gezondheidstopic #46 D-sire | 500 | 21-04-2005 12:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 25! Miracle | 489 | 28-09-2004 17:14 | |
ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 06-06-2004 23:23 |