Advertentie | |
|
![]() |
|
ANW: 7,8 (gemiddelde van dit en vorig jaar)
Bio12: 6,8 Duits1: 7,8 Engels: 7,8 Frans1: 7,4 Grieks: 8,3 Informatica: 8,7 KCV: 7,7 Letterkunde: 7,1 Nat1: 7,2 Nederlands: 5,0 scheikunde12: 8,0 Wisb1: 9,4 Ik doe inmiddels wisb12 en heb hier voor de 1e deeltoets een 7 gehaald. Nederlands komt doordat onze leraar ver streng is...mijn cijfer zat zo rond het gemiddelde van de klas... Kzit in 5vwo NG met grieks, informatica, scheikunde2 en wisb2
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik nu een rapport zou krijgen (B1 Bedrijfskunde) zou ik 4 x een 7 hebben.. (en ik krijg er vandaag nog 1 terug, das een onvoldoende waarschijnlijk, dus das her) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dr gaan heel veel mensen naar de HAVO, warschijnlijk zit ze dus op het VWO en haalt haar klas zulke slechte cijfers, 'dat is toch niet normaal meer' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder ben ik het voor één keer met Fade of Light eens: "zo kun je bij tig topics hier, en op psych ("is dit een soort van ik-ben-zielig-topic") etc een opmerking maken. Zo'n 10% van het forum kun je dan wel opschorten." Terug ontopic dus ajb. Als je de topic onzin vindt, dan reageer je toch gewoon niet? Lijkt me niet zo heel ingewikkeld. ontopic: ik krijg geen rapport, cijfers zijn te vinden in de topic over de tentamenweek. |
![]() |
|
van goed naar slecht
![]() Economie 9 Biologie 8 Natuurkunde 8 Wiskunde 8 Scheikunde 7 Engels 6 (ben ik erg blij mee!!!!) Note: Ik ben overgestapt van 4 ath. naar 4 havo. Vandaar de redelijk hoge cijfers. Voor sommige vakken hebben we nog geen cijfers gekregen, ik heb dus wel meer vakken dan hierboven staat.
|
Verwijderd
|
Pas m'n rapport gehad:
![]() Nederlands nog geen cijfers (hd:goed) Engels 6,7 Frans1 8,7 Duits1 9,3 ![]() Geschiedenis 7,2 Maatschappijleer 8,4 Aardrijkskunde 8,4 Economie 8,3 Wiskunde 5,2 ![]() Godsdienst hd:voldoende ANW 6,4 Gym hd:voldoende CKV1 hd:voldoende 4VWO E&M Goed, jammer van wiskunde en ANW (want een 6.4 daarvoor is nergens voor nodig) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz..
En: 7.4 Ne: 8,8 ![]() Du1: 7.3 Fa12: 7,6 la: 8 Kcv: 4,8 Na: 8,9 ![]() Sk: 7,4 Bio: 6,9 (wib1: 5,2) ma1: 6,9 oid Ec1: 7,5 zoiets.. Wel aardig. KCV is gebaseerd op 1 toets welke ik herkanst heb en dat wordt denk ik 'n 8 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nederlands pas 1 cijfer gehad -> 5.8
Frans 1 (al afgesloten -> 6.2 duits 1 (al afgesloten) -> 5.5 engels pas 1 cijfer -> 6 geschiedenis -> 5.5 aardrijkskunde 5.6 wiskunde A1,2 --> 6.9 economie 1,2 -> 6.1 gym -> 6.5/7 maatschappijleer (al afgesloten) -> 6.5 ckv (al afgesloten) -> 8 anw (afgesloten) -> 5.9 Tjaaaa niet echt de hoogste cijfers... ![]() |
![]() |
|
6vwo:
Nederlands: 6.4 Engels: 6.3* Frans12: 7.2 Duits12: 8 Literatuur: 7.2 Geschiedenis1: 6.7 (afgesloten = 7) Geschiedenis2: 6.9 Maatschappijleer1: 7.6 (afgesloten = 8) Maatschappijleer2: 7.7 ANW: 7.1 (afgesloten = 7) Wiskunde a1,2: 8.3 Levo: 8.0 (afgesloten = Goed) CKV1: 9.0 (afgesloten = Goed) CKV2,3: 7.3 Gym (afgesloten = Voldoende) *Ik heb één cijfer nog herkanst, aangezien ik van een 7,9 naar een 6.3 ging. Het kan dus zijn dat deze na de vakantie hoger is ![]() Die aardverschuiving van vwo naar havo was bij ons ook het geval in de 4e. Van 65 mensen gingen we naar 40 mensen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar hoe kom je nou in hemelsnaam aan een 9.7 (eco) ..ik bedoel is dat echt een gemiddelde, of gewoon 1 goed gemaakte toets? Trouwens vind ik het het hele systeem rondom toesten maar raar, een leraar kan zijn tentamens immers zo makkelijk of moeilijk maken als hij/zij maar wil ..
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Het is alleen nogal moeilijk om te regelen dat iedereen in Nederland dezelfde toetsen krijgt... |
![]() |
|
Nouw..ik heb dus zoveel vakken gekozen omdat ik het zo leuk vind... Ik wil eigenlijk ook nog geschiedenis 2 erbij nemen, en dat gaat waarschijnlijk ook wel door...
Dat cijfer van economie, tja...het is maar 1 goed gemaakte toets..haha..maar toch ben ik er blij mee... ![]()
Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 12:36. |
![]() |
|
![]() |
geschiedenis 2, dat vind ik toch zo'n klote vak
4 uur in de week teveel huiswerk, dat ik derhalve nooit maak ![]() te veel (4 in totaal ofzo) en te moeilijke po's mijn cijfers worden steeds lager het gemiddelde van de twee v6 klassen ligt rond de 6.5 maar bovenal: die leraar maar voor mij is het dan ook geen keuzevak en natuurlijk moet je blij zijn met je economiecijfer ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn suffe rapprotcijfertjes:
ik heb mijn rapport in de auto laten liggen ![]() - Latijn 7,5 - Wiskunde 5 - Muziek 9 - Techniek 8 - Biologie 7 - Nederlands 6,5 - Engels 9 - Handvaardigheid 7,5 - Lichamelijk Opvoeding 7,5 - en vast nog veel meer ![]() ow ja frans en aardrijkskunde een 6 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb eigenlijk nog geen idee.. Maar ik weet wel hoe ik er ongeveer voor sta:
Japans -> rond de 8 gemiddeld. Engels -> rond de 8 gemiddeld Nederlands -> om het af te ronden moet ik in januari minimaal een 3,5 halen voor m'n tentamen... dat lukt wel ![]() ICT -> afgerond met een 9 (en ik moet dus gewoon studiepunten scoren, die krijg ik wanneer ik alle opdrachten inlever (en wanneer die dan worden goedgekeurd).) Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 17:24. |
![]() |
|
Nederlands: 8,1
Engels: 7,7 Duits: 7,7 Frans: 7,6 Geschiedenis: 8,5 Economie 1: 5,8 Maatschappijleer 1: 7,0 Maatschappijleer 2: 9,0 Tekenen: 7,6 Wiskunde (A): 6,3 ANW: 7,4 LO: 7,6 Dit waren mijn rapportcijfers na de eerste proefwerkweek, dus dit waren ook mijn enigste proefwerkcijfers. Ik denk dat de cijfers na de tweede proefwerkweek toch wel iets zullen zakken...
||
Citaat:
![]() Goed, mijn cijfers zijn niet zo denderend, ik sta op Duits zelfs een 2,3 gemiddeld!! ![]() ![]() Misschien is het omdat ik havo gewend ben dat ik niet zo erg schrik van onvoldoendes en dat het normaal is dat iedereen zo gemiddeld minstens een onvoldoende haalt.. Op de havo in mijn klas iig..
|
![]() |
Alles is maar gebaseerd op een toets, maar het telt toch allemaal 25% voor je overgang, en ook voor examen voor sommige vakken, dus ik ben wel blij.
![]() Nederlands: nog geen toets gehad. Latijn: 6,8 Engels: 5,8 Frans1: 9,7 Duits12: 8.1 Geschiedenis1: 8.9 Wiskunde A1: 5.5 Biologie1: 7.7 ANW: 8.4 Gym: 7,5 CKV muziek: 8.0 Economie: 7.8 Ik zit trouwens in 4gym.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Algemene schoolzaken |
Die aap van wiskunde!!! *maai* | 10 | 19-03-2006 18:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
20 vragen over Schiphol Foxy_oud | 9 | 14-11-2005 15:36 | |
Studeren |
Commerciële economie. freakinaround | 20 | 02-03-2005 15:49 | |
Algemene schoolzaken |
hoe rond je af? Ruppert | 34 | 30-06-2003 21:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Post je cijferlijst Sikamikanico | 33 | 04-07-2001 18:41 |