Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak Mja. Ik kan niet met computers overweg. ![]() Op het emotionele vlak ben ik normaal, op het motorische ook, op het sociale ook. Blijft over dat ik 'graag leer'. Tja, dat is genoeg om als 'nerd' bestempelt te worden in dit land. Mja, dan ben ik maar een nerd, mij best. Enne, fuck you. (niet tegen FoL of iemand specifiek) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom ergens op neerkijken waar je zelf veel te stom voor bent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel het idd verschrikkelijk dom is van die kinderen, aangezien 'veel willen leren' iets heel gezonds is en je er later erg ver mee kunt komen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sorry, maar een nerd is niet alleen een nerd omdat hij/zij goed leert enz.
Ik ben in het algemeen erg sociaal enz.. maar ik erger me toch aan één iemand op school... We hebben een lerares voor aardrijkskunde die erg "geliefd" is in de klas en die vreselijk "goed" kan uitleggen.. De eerste schoolonderzoek periode had IEDEREEN een onvoldoende voor haar vak. Tweede schoolonderzoekperiode: Dat meisje,klasgenoot, klasgenoot, klasgenoot en ik bleven als laatsten in de klas omdat we nog vragen hadden over het stof enz. Dus zij vroeg om de antwoorden van het werkboekje (we werken in ons werkboekje maar kijken nooit na, de juf "heeft" voor iedereen een exemplaartje). Maar wat denk je, de juf had er maar één complete, en eentje waar der 4 pagina's van ontbreken. Dus klasgenoot van mij zei: ik neem die halve wel mee, scan alles vanavond en stuur alles via mail naar jullie. Dat vonden we goed, maar er ontbrak er dus nog wat aan. Ik vroeg beleefd aan die nerd (sorry kan gewoon niet meer normaal over haar praten) van ga jij vanavond al leren? "Nee, k moet vanavond werken, begin morgen avond (morgen=vrijdag) pas met leren" Geef ons bladzijde 16 t/m 20 dan kan Semra het scannen, krijg je het morgen terug. "Nee, dat wil ik niet" Doe niet egoistisch, er zijn meerdere mensen hier, en Semra is nog zo lief om alles te scannen en te sturen naar de hele klas. WIJ willen ook een goed punt halen!! (werd toen beetje boos) "Ja, maar ik wil geen risico nemen, ik ga leren" Ga je vanavond leren dan?? "Nee" Wat is het probleem dan?? "Ja maar ho even, ik kwam er mee, ik vroeg eerst" (ok hier had ze wel gelijk, maar this toch weer niet onze fout. de juffrouw had voor "iedereen" een exemplaar..en niemand had nog de antwoorden van het werkboekje gekregen) JE KRIJGT ZE MORGEN TE-RU-UGGG!! "Ok.." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ons was het juist 'stoer' als je niks deed en vooral riep dat je een hekel aan school hebt.
||
Citaat:
"nerds" (uitgaand van de definitie "iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak") zijn vaak alleen of groeperen met een paar samen en zijn dus sowiso makkelijke prooien voor pesterijen. Maar om dan ook te gaan pesten is gewoon heel laag. Een bewijs dat anderen iets beter kunnen en mensen daar jaloers op worden.
|
2. en het zijn gewoon mensen, maar de manier waarop ze doen enz.
altijd vooraan zitten, nooit praten, goede punten, huiswerk braaf af, klederdracht... een daarvan is echt zo'n extreempje. brilletje, en van die strakke neppe skatebroeken, met zo'n zielig touwtje van bovenbeen naar knie. en dan van die lompe skoen eronder ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
edit: sorry als ik fel overkom, maar ben vroeger gepest, omdat ze mij niet in hetzelfde hokje stopten als hun. Daarom ben ik erg tegen het hokjes gedrag, hoewel zelfs ik er soms niet aan ontkom.
Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 18:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je gewoon graag leert ben je alleen maar een streber. das weer iets anders. ontopic: ja, in mijn klas zaten er 2 echte (en 3 aanhangsels die te verlegen waren om er iets uit op te maken.) anyway, vreselijk asociale types die zich te goed voelden voor de rest van de klas. te verwend door hun mamma (die hun kleertjes kocht) en uiteindelijk niet in staat tot 1 enkele originele gedachte. te veel die van schoolboeken geleerd waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 10:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||