![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
blistex trekt beter in dan labello en werkt actiever, bovendien zorgt labello ervoor dat je lippen afhankelijk raken van het feit dat je er iets op smeert en blistex doet dat ook wel een beetje, maar in veel mindere mate. Er zijn meerdere soorten van, een tube die bedoelt is voor als je lippen echt pijn doen van droogheid, en kleine potjes die bedoeld zijn voor als je droge maar nog niet pijnlijke lippen hebt, en een stickje dat gewoon voor dagelijkse verzorging is.
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 12:34. |
![]() |
|
die labello wordt altijd zo vies, en zacht, als het warm wordt, dat is ook zo irritant dan gaat ie idd heel snel op ja.
is ook zo vettig bah... maar ik heb er ook heel erge last van altijd vooral s'winters ![]() bij mij is het nog nooit over gegaan
|
Op naar de Etos, naar het hoekje met bodycrèmes ed
voor de gevoelige huid. Daar staat als het goed is ook een klein potje met een zwarte dop, Olive sage almond. Vrij vettig spul, maar werkt wel ![]() te smeren ed, dus je doet er ook vrij lang mee.
|
labello is helemaal niet zo goed voor je lippen. het trekt namelijk veel vocht uit je lippen, waardoor ze erg droog worden en dus sneller scheuren.
purol en blistex (dat potje) schijnen beter te zijn.
|
Het is ook goed om erop te letten dat je niet, wanneer je er even niks op hebt,of als ze droog aanvoelen, dat je ze niet nak maakt met je lippen, als het buiten koud is. Dat schijnt er ook erg slecht voor te zijn. Verder biedt blistex al erg veel goeie oplossingen, zoals boven gezegd.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zal wel eerder iets over mij zeggen dan over die zalf, maar toch, ik raad het je niet aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik kon laatst mijn mond niet eens open doen zo "strak" zat het bij wijze van spreken.. Ik ga ns kijken, geloof dat hier nog wel blistex ligt en anders haal ik het morgen wel.. ff proberen ![]() tnx voor de tips allemaal.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Koop een blauw potje Blistex Medex, smeer dat maximaal 3 keer per dag op je lippen ('s ochtends, 's middags en 's avonds). Niet vaker. 't Werkt echt.
Labello is helemaal niet goed voor je lippen, zoals meer mensen al zeggen, en maak ze ook niet nat met spuug. Gewoon elke dag 3 maal Blistex Medex en je zal 't overleven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
als t niet te erg is, maar wel gewoon harde lippe zeg maar:
2 theelepels honing 4 schepjes suiker samengooien, en op je lippen scrubben, best lang (10 min ofzo) door de suiker gaan die velletjes draf en honing maakt je lippen zacht ![]()
|
Als ik van die hele vervellende lippen heb dan schuur ik ze eerst een beetje met een ruw washandje, een tandenborstel, een harde handdoek of eventueel zachtjes met de ruwe / grijze kant van een schuursponsje. Daarna smeer ik ze lekker in met labello, purol of ander lipspul want dat pakt dan veel beter op je lippen omdat die velletjes er dan af zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kan daar bij jou miss ook sprake van zijn? ![]()
|
Ik had het ook,.. en dan wilde ik ook heel de tijd labello oid. gebruiken, maar mijn moeder (die ervoor geleerd heeft), meldde mij dat het echt heel slecht voor je lippen is. Je kan beter zoveel mogelijk uit de wind blijven, en dan 's avonds voor je gaat slapen een zalf oid. op je lippen smeren. (purol, uierzalf e.d.) Zodat ze dan herstellen. Het is ook heel slecht om langs je lippen te likken met je tong, want daardoor drogen ze nog sneller uit. Dus gwoon oppassen met oostenwind en lage temperaturen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik snap gewoon nog steeds niet wat mensen met labello doen.. vroeger..lang lang geleden.. had ik t ook welis maar meer omdat ik stoer vond dat ik labello had..
![]() T is zo vies spul wat totaal niet werkt omdat t alleen een laagje vet op je lippe is en verder niks me je lippe doet..yak.. Lang leve de blistex daarentegen.. Ik kan niet meer zonder dat witte potje lipconditioner...soms ff dun laagje.. na een kwartiertje is en weggetrokken in je lippe en zijn ze zacht.. verder geloof ik ook niet zo in die purol... don't know why.. zo..dat moest ik ff kwijt ![]()
|
|