Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm, als ik het me goed herinner(wel moeilijk..):
- 87: Nederland, Center Parcs (dit kan ik me niet meer herinneren, maar weet ik doordat me verteld is dat ik in het water gevallen was ![]() - 89: Normandie/Bretagne (een huisje, niet aan zee) - 90: Duitsland - 91: Duitsland - 92: Nederland (in een huisje met veel te veel spinnen) - 93: Nederland, Zeeland (in een huisje) - 94: Duitsland - 95: Frankrijk, Parijs (appartement)/ Duitsland - 96: Frankrijk, Vogezen/ Duitsland (Appartement) - 97: Nederland, Wijk aan Zee (huisje)/ Duitsland - 98: Frankrijk, Bretagne (week in huisje, week camperen)/ Duitsland - 99: Zuid-Duitsland: Oberstdorf (in appartement) - 00: Noord-Italie, Dolomieten (appartement) - 01: Griekenland, Kreta (appartement)/ Duitsland - 02: Nederland, Schiermonnikoog (huisje)/ Frankrijk, Les deux Alpes (wintersport, appartement) - 03: Griekenland, Rhodos (hotel)/ Duitsland Waar gewoon 'Duitsland' staat wordt Nordrhein - Westfalen, plaats Heggen, bedoeld. Kom (of kwam) er regelmatig omdat er (Nederlandse) familie van me woont.
|
Verwijderd
|
1998 - Één week lang in Egypte.
![]() 1999 - Een paar dagen Parijs en twee en een halve week (sic!) in een plaatsje dat ongeveer 100 kilometer boven Bordeaux ligt. 2000 - Een paar dagen Parijs. 2003 - Vijf dagen lang naar Trier, in het zuiden van Duitsland, het was een excursie van school. ![]() 2003 - Drie dagen met m'n vader naar Nice, ik ben ook nog héél even in het noorden van Italië geweest. ![]() Ik ga in maart naar Perugia (Italië) tijdens een uitwisseling. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
T/m 95: Nederland (Vooral Drenthe en Limburg)
96: België 97: Noord-Frankrijk (ergens in het oosten) 98: Duitsland (Birkenfeld, ergens in het Oosten ter hoogte van Luxemburg) 99: Zuid-Frankrijk (St. Jean sur nogiets oid) 01: Limburg (Wielre) 01: Tsjechië (ergens in het zuiden) 01: Met school naar Italië (Palermo) 02: Met school naar Rome 02: Met familie naar Tsjechië (ergens bij Praag) 02: Met school naar Finland (Oulu) 03: Met school op survival in de Franse Ardennen 03: Met familie naar Luxemburg Geloof ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De jaartallen weet ik niet hoor..
Frankrijk, keer of 10 (oa Vogezen, Jura, Alpen, Paris (4x)) Belgische Ardennen, bij La Roche in de buurt Groot Brittannie, London en rondgetrokken Turkije, Marmaris Zwitserland, keer of 5 in een stadje dat Frauenfeld heet en rondgetrokken En volgend jaar ga ik óf weer naar Turkije (Bodrum of Marmaris waarschijnlijk) óf naar één van de Griekse eilanden
|
Denemarken; ook iets van 12 jaar terug
Oostenrijk, 2 keer, 12 jaar geleden. Duitsland; 10 jaar geleden Duitsland, Berlijn; 3 jaar geleden met school Nederland; (weekendje, 3 dagen) vlak voor mijn eindexamen, ruim 1,5 jaar geleden
|
Verwijderd
|
* Nederland (Noordwijk, Asten, Veluwe, Appelscha + Groningen ook nog ergens daaro)
* Belgie (Oostende, Blankenberge) * Frankrijk (Parijs) * Spanje (Santa Suzanna, Barcelona, Malgrat de Mar) * Portugal (Lissabon, Porto, en het zuiden, dat gebied.. naam kwijt) * Italie (Milaan, Rome, Latina) --> Sicilie 'soort van rondreis' --> Taormina, Catania, Ispica, Siracusa, Noto, piazza Armarina, Caltagirone, Pozzallo.. ) * Griekenland (Kreta, Kokkini Hani) * Canarische Eilanden (San Augustin) * Engeland (London, Hull, York) * Duitsland (Keulen) * Luxemburg..(geen idee waar) dat wast... |
![]() |
|
Italië - Gardameer een aantal keer, Pietra Ligure, Sorrento, Rome
Frankrijk - Parijs, ergens aan de Côte d'Azur Duitsland - Berlijn België - Ardennen Engeland - Londen Nederland - Zeeland twee keer, Friesland
|
hmm...even denken
![]() Nederland (met vriendinnen hier in de buurt) Frankrijk (zuiden) Spanje (halve costa brava, paar eilanden) Italie (venetie, lido di jesolo,rome) Portugal Griekenland denemarken (bij koge (met streepje door de o) in de buurt) noorwegen (rondreis) engeland (londen) turkije (o.a. istanbul) egypte (el gouna) mexico jamaica ![]() aruba curacao florida (tampa) dominicaanse republiek (sosua) |
![]() |
|
Engeland, Spanje. Dat was het. Later ga ik wel veel reizen denk ik
![]() edit: naar Engeland rond 1996 en 2000. Spanje 1994 en 2003
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 16:41. |
![]() |
|
1986 - 1987: Nederland
1988: België 1989 - 1998: Duitsland (overal zo'n beetje ![]() 1993: Frankrijk (parijs) 1997: Tsjechië (praag) 1999: Gran Canaria 2000: Tenerife 2001: Fuerte Ventura 2001: Frankrijk (parijs) 2002: Spanje (Mallorca) 2003: Frankrijk (parijs en lille) 2003: Turkije 2003: Engeland (londen) Nog voor de boeg: ![]() Februari 2004: Oostenrijk ![]() Juli 2004: Curacao ![]()
|
fuerteventura
barcelona frankrijk (bretange, bij de grens met italie en bij de grens met spanje) belgie luxemburg duitsland westendorf(oostenrijk) rome gardameer ardennen terschelling vaals langweer engeland
|
1989 Frankrijk/ Spanje
1990 - 1997 Frankrijk (zomer), Zeewolde(winter) 1998 Malta (zomer), Londen (herfst), Zeewolde(winter) 1999 Italie (zomer), Zeewolde (winter) 2000 Parijs (lente), Turkije (zomer), Zeewolde(winter) 2001 Turkije (lente), Kroatie (zomer), Zeewolde(winter) 2002 Barcelona (lente), Zeewolde(winter) 2003 Turkije (lente), Kroatie (zomer), Zeewolde(winter) 2004 Thailand (zomer).
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Beter lezen de volgende keer, ![]()
|
![]() |
- 86: niet weg, denk ik
- 87: italie - 88: frankrijk - 89: ardennen? - 90: frankrijk? en formentera (spanje) - 91: frankrijk? - 92: nederland en formentera (spanje) - 93: frankrijk - 94: frankrijk - 95: nederland en frankrijk - 96: belgie, luxemburg en italie - 97: zwitserland, duitsland? (kan ook een ander jaar zijn geweest) - 98: spanje en frankrijk - 99: zweden, engeland - 00: frankrijk - 01: italie, frankrijk en duitsland - 02: frankrijk, engeland - 03: italie, zuid-afrika, zambia, botswana en namibie ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 17:53. |
![]() |
|
ik weer er geen jaartallen bij hoor
![]() maar 11x oostenrijk 1x duitsland 1x zwitserland 1x frankijk 4x italie 1x turkije 1x spanje en een half x joegoslavie, we waren eerder weggegaan uit oostenrijk vanwege het klote weer.
|
![]() |
- Nederland
- Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italie - Amerika - Tenerife - Lanzarote - Gran Canaria - Turkije - Spanje - Belgie - Griekenland (weet ik niet zeker) Amerika iets van 25 a 30 keer, Turkije 5x, en de rest allemaal enkele keertjes (tussen de 1 en de 5).
|
- 88: Zuid Frankrijk
- 89: Zuid Frankrijk - 90: Zuid Frankrijk - 91: Nederland - Zeeland - 92: Nederland - Zeeland - 93: Nederland - Zeeland + België - Ardennen - 94: Nederland - Zeeland + Friesland - 95: Nederland - Aan het Veluwemeer - 96: Nederland - Aan het Veluwemeer - 97: Nederland - ? - 98: Nederland - ? + Disneyland Parijs - 99: Midden Frankrijk - Dordogne - 00: Midden Frankrijk - Dordogne - 01: Zuid Frankrijk - Ardèche - 02: Zuid Frankrijk - Ardèche - 03: Oostenrijk + Dinsneyland Parijs + Parijs - 04: Turkije ![]() Euhm... volgens mij zoiets ![]()
|
![]() |
1986 na de zomervakantie geboren dus niet op vakantie geweest
1987 zwitserland of oostenrijk 1988 t/m 2000 nederland (groningen, friesland, drenthe, overijssel, limburg, brabant, zeeland, noord-holland) 2001 italie (bij venetie in de buurt) 2002 italie (bij florence in de buurt) 2003 italie (bij sienna in de buurt) 2004 Canada!! |
![]() |
|
uhh jaartallen weet ik ff niet meer
frankrijk belgie duitsland zwitserland oostenrijk italie spanje portugal engeland luxemburg amerika (new york) japan(tokyo, kyoto) mm ja dit was het wel ga dit jaar zomer naar Bali en misschien naar hawaii in mei. maar moet ff kijken hoe ik met mn school zit!! |
![]() |
|
ameland al heel me leven en ik ga er nu nog steeds heen dat is gewoon COOL ameland 'rules'geen idee waar ik dit woord nou weer in 1x vandaan haal want ik zeg dat nooit
![]() ik weet niet van alles de jaartallen maar oke in 95-96-97-97 en volgensmij ook 99 naar Noorwegen 96 - Denemarken verder vanaf 1999 zijn we in de mei vak alleen naar ameland geweest.. wanneer we naar noorwegen ging was dat altijd in de mei vakantie.. nog een x een midweek naar frankrijk polen 5 dagen maar dat was om een judowedstrijd 2002 naar duitsland en verder niet echt veel.. kvind Ameland wel genoeg ![]() maar dit jaar gaan we waarschijnlijk naar Noorwegen teminste dat wil ik graag want ik vind het lang gewoon heel mooi |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie met je lief TOMMYHILFIGERRR | 30 | 22-04-2012 15:00 | |
Liefde & Relatie |
onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen? devilcat | 66 | 06-04-2004 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
De Kantine |
waar ben jij allemaal geweest op vakantie? vrijgezel16d | 62 | 14-02-2003 20:17 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |