Advertentie | |
|
![]() |
|
lang niet alle hiphop is zo, en daarnaast ken ik niemand die zich gedraagt naar die teksten, ik zie nog niet echt reden om me ongerust te maken.
besides: Missy Elliott!! ![]() helaas moet ze compenseren voor Lil' Kim ![]()
|
ach, wat doe je dr tegen. Ik vind de clips, de muziek, de lyrics en de rappers zelf niks. Die vrouwen die zin hebben om daar in die clips mee te spelen moeten het zelf weten, en de meisjes die het willen luisteren ook.
ik vind het eerlijk gezegd nogal triest, maar dat is mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, de mensen die beinvloed worden door dat soort muziek die zijn gewoon zo dom als een rund en wat zullen die nou bereiken in de wereld? Nou in ieder geval niet genoeg om de vrouwen emancipatie om zeep te helpen hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ah leuk
![]() ten eerste is dat alleen zo bij commerciele hiphop. underground eerder het tegenovergestelde. en het komt denk ik omdat de mensen die die hiphop maken [bijvoorbeeld 50 cent] een heel verrotte jeugd hebben gehad, ze willen gewoon alles hebben, en hebben nooit geleerd om echt respect voor anderen te hebben, en al helemaal niet voor vrouwen. als in een keer alles zo bij ze aan komt waaien slaan ze door.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
daar heb je gelijk in ja.
ach het is ook gewoon zo gegroeid. het begon met de clip van i got 5 on it en nog wat anderen. oude public enemy, krs-one, run dmc en beastie boys video's zijn ook niet zo...het is gewoon cool nu en dat gaat ook wel weer over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja op een moment groeit men daar wel weer over heen. Tot die tijd kunnen we ten minste "genieten" van deze zooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, die jongeren die door die clips in negatieve zin beďnvloed worden, zouden anders wel op een andere manier beďnvloed worden door iets anders, dus dat is op zich niet zo bijzonder. Je moet gewoon niet te snel de hype believen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mij gaat het niet zo zeer over wat de juiste begrippen ervoor zijn, of wat de geschiedenis erachter is. Het gaat mij wat ik dagelijks op tv zie, dat schokt mij echt
![]() En de hiphop/rap invloed is voor mij merkbaar op straat (ik woon in Rotterdam). En het lijkt me erg stug dat ik de enigste ben ![]() En dan heeft Balkenende het over normen en waarden. Daar merk ik ook niet veel van, kan het beter wormen en maden noemen ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 14:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik bedoel het niet in vergelijking met een man, maar ik zijn geheel. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, *pakt even Jay Z - The Black Album erbij* , een hele ode geschreven aan zijn moeder, toch wel bij de meeste mannen vrouw #1, en als je CD's van Tupac pakt.. verschilt het ongeveer wel per nummer hoe hij vrouwen beschrijft. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het enige wat zij willen in hun clips is etaleren hoe succesvol ze uit de ghettos gekomen zijn. daar gaat het om, verder hebben ze absoluut geen boodschap aan de mensheid! vergeet trouwens niet dat die dames er wel rijkelijk voor betaald worden en dat het hun eigen keuze is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Nou moet ik wel zeggen dat er een groot verschil zit tussen tupac en bv 50cent. Vooral als je naar de video clips kijkt. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Als erg een glimmende bling bling gekleurde medemens op mij afstapt en zegt: "Waar is die tap tap doekoe pin machine", misschien wel naar de bakken sturen. [ja, wijs maar ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar als je zegt dat je iemand er lekker vindt uitzien, is nog iets heel anders dan dat geheel respectloos duidelijk te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De meeste mensen zien hiphoppers als rappers die je op tv ziet ,maar dat is helemaal niet wat hiphop inhoudt. Rap is slechts een element van de hiphop. En hiphop bestaat uit 4 elementen . Pas als al die 4 elementen 'samenzijn', kun je spreken van hiphop. Ik ben het er wel mee eens dat veel commerciele rap vrouw-onvriendelijk is. Je ziet er vrnml schaarsgeklede vrouwen, alsof vrouwen niet meer kunnen zijn dan slechts een lustobject.
|
Ik heb alle uitgekauwde replies niet gelezen dus als ik nu iets herhaal spijt het me zeer.
![]() ![]() ![]() "De Maatschappij dat ben jij." Bedoelende, je bent er toch zelf bij wat er gebeurt in deze maatschappij? De normale mensen kunnen dat allemaal wel beetje relativeren en diegenen die dat niet kunnen hebben niet zoveel invloed op deze maatschappij(omdat ze kansloos en/of dom zijn).
||
Citaat:
each one of us becomes a freak blablabla" en dan een clip met bmx-ers en boarders en een dame in een string onder de douche en een gekke dokter en maden en een hoerige verpleegster die *stoer!* haar lippenstift uitsmeert ![]()
|
![]() |
|
|