Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2004, 13:38
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Ik zoek een kot voor dit jaar, maar voor amper 3 maanden, in Gent... weet iemand ook of dit eigenlijk mogelijk is om voor zo'n korte tijd een kot te huren?
Oud 01-01-2004, 14:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij is een huurcontract meestal per maand dus als je maar op tijd weer opzegt dan lijkt het me wel mogelijk om voor drie maanden iets te huren. Al zullen de meeste verhuurders liever een kot voor langere termijn verhuren. Misschien kan je eventueel iets onderhuren van iemand die op stage gaat ofzo?
Oud 03-01-2004, 15:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik woon in Gent en ik denk dat je wel een tijdelijk kot vindt...alleen zul je dan wel inderdaad moeten onderhuren, aangezien contracten doorgaans pas vanaf een half jaar rekenen.
Oud 04-01-2004, 16:13
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
wat is een kot? Een ander woord voor appartemtent?
Oud 04-01-2004, 16:35
Xabzof
Xabzof is offline
Ik ben van Gent. Is best wel mogelijk hoor denkk. Waar ga je studeren of... dan helpk ff.
Oud 05-01-2004, 13:23
Verwijderd
<3

Ik wou dat ik van Gent was
Oud 08-01-2004, 19:52
sui
sui is offline
wat heel makkelijk is om een kot te zoeken is de huisvestingsdienst www.kotatgent.be
daar vind je de beschikbare koten/studio's , alles heel duidelijk en met uitgebreide zoekcriteria. er staat mss wel wat tussen voor je, ook al is het buiten het seizoen (de meeste vind je natuurlijk in de zomer)
Oud 08-01-2004, 19:54
sui
sui is offline
http://www.student.be/nl/kotcentral/

hier kun je ook wel zulke zaken vinden, dikwijls vind je hier mensen die hun kot doorverhuren of zo voor een korte periode als ze op stage zijn of zo of als hun contract doorloopt en ze gestopt zijn met studies.... just try
Advertentie

Regels voor berichten