Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Dit:
Citaat:
Citaat:
+ bellen (tenzij t een hele goede vriend(in) is) |
![]() |
|
Op een ladder staan, een antwoordapparaat of voicemail inspreken, iemand aanspreken op zijn of haar gedrag terwijl ik me er absoluut aan erger, voor mezelf opkomen en nog wel wat dingetjes waar ik nu ff niet op kan komen.
Ik doe het overigens allemaal wel in meer of mindere mate, maar niet eerder dan dat ik een drempel van minstens een kilometer hoog overwonnen heb.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
naar de kapper gaan (ja weet ik veel waarom)
en autorijden En inderdaad, voor mezelf naar een vreemde bellen vind ik ook wel een beetje eng, dan moet ik mezelf er echt toe zetten en ga ik stotteren enzo ![]() En dat terwijl ik werk als telemarketeer, dan heb ik totaal nergens problemen mee.. vreemd..
|
Mensen bellen die ik eigenlijk wel heel goed ken, maar waarmee ik nooit in mn eentje contact heb, zoals mn tante ofzo.
En als ik een gesprek heb met een volwassene durf ik nooit naar hem of haar te vragen, zodat het gesprek vooral over mij gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar naar bedrijven en scholen enzo bellen vind ik echt verschrikkelijk.. ow en een normaal beschaafd gesprek beginnen met iemand die ik leuk vind (zonder dat ik diegene probeer te versieren oid)--> frustrerend |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bellen met onbekenden, iets in een winkel bestellen, praten met onbekenden: kortom, ben te verlegen
![]() En ik ben echt als de dood voor de tandarts ![]() ![]() Achtbanen ben ik ook geen held in. En dan heb je nog een salto maken met turnen bij gym ![]() ![]() En dan de laatste: leuke jongens aanspreken ![]() |
![]() |
|
Bellen, alleen naar een mobieltje gaat het wel.
Telefoon opnemen, als ik alleen thuis ben doe ik dat ook niet, behalve als er meerdere keren gebeld wordt (vanochtend dus, het was gelukkig mijn broer, maar zelfs dan ben ik niet op mijn gemak) De voordeur open doen (als er aangebeld wordt uiteraard ![]() Met de bus reizen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen veranderen... Luki | 56 | 22-10-2009 08:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Muziek |
linkshandige elektrische gitaar darkkiwi | 35 | 25-03-2005 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |