Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tsjah.. ik heb ook een keer zo'n rustpauze gehad op mijn verzoek, en daarna nog wel tijdje geprobeerd maar is uitgegaan.. dan zeg ik helemaal niet dat dat bij jullie owk zo is ofzow hoor.
Neej, ze is idd 17, das best wel jong om al een vaste relatie te hebben enzow waardoor je kunt gaan twijfelen. je ziet ms vriendinnen om je heen lol maken met jongens, flirten, af en toe es met iemand gaan, dan weer die dan weer die leuk vinden. Aangezien zij nu al 17 maanden met jou heeft kan het zijn dat zij dat heeft gemist, en het gevoel ook heeft dat ze iets heeft gemist, dat betekent niet dat ze minder om je geeft en heeft ook niets met vrijheid te maken. Ikzelf heb nu ook al een raltie van bijna 18 maanden en ben 17, maar ben hiervoor al met 2 anderen jongens naar bed geweest etc. waardoor ik op zich die ervaring en tijd wel al heb gehad maar zou me het wel kunnen voorstellen. Ik ken een meisje die het na 3 jaar heeft uitgemaakt met dr vriend, hij was dr eerste vriend geloof ik en ja, zij wou dus weer vrijheid, die periode alsnog meemaken en dat gevoel ging zo overheersen dat ze het heeft uitgemaakt. Ik heb geen idee of dit de dingen zijn die bij jouw vriendin spelen, daar zul je naar moeten vragen denk ik en uitzoeken of er een oplossing voor is of niet. Ik zou mn vriend liever ook een jaartje later hebben ontmoet en daardoor nog wat meer die flirttijd van uitgaan voor het jongens ontmoeten enzow verlengen maar ik heb hem nu nou eenmaal ontmoet en hou heel veel van hem. Dr zijn op zich ook dingen zoals dak af en toe es met een vriendin van me zoen bijv. waardoor je dan toch het idee van die periode een beetje hebt.. Ik zou zeggen heb het erover, vraag haar of dit inderdaad het probleem is. je hebt kans dat zij nu ook bezig is een oplossing te zoeken en daarom die rustpauze wil.. sterkte in ieder geval!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik ook gedaan hoor met mijn vriend. Het is zeg maar omdat je niet helemaal zeker bent over je gevoelens (bij mij was dat dan zo) en zeg maar over alles twijfelt enzo. Ik vind het wel een goed idee zo een pauze. Je merkt vanzelf of je nog van elkaar houdt als je elkaar gaat missen enzo. Bij mij was dat dus al na 1 dag dus had meteen door dat ik niet zonder hem kon (wist ik al maar dit verduidelijkte het ff
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nou het is afgelopen, ik moest van een vriendin van haar horen dat ze alweer verkering heeft met een ander, ik heb haar daarmee geconfronteerd en het bleek waar te zijn. Ze is ook gezoend en al met die jongen dus in mijn ogen is ze gewoon vreemd gegaan. Ik begrijp niet waarom ze het niet uitgemaakt heeft voordaat dit gebeurde. Ze zegt dat ze bang was om het te vertellen, wat een kul. Ik had dat veel liever gehad, nu heeft ze alles geruineerd. En wat mij het meest verbaasde was dat ze ontzettend boos was op degene die mij dat verteld heeft, maar dat heb ik mijn ex nu niet verteld omdat die ander dat niet wilde. Ik voel me nu zo klote. Ik heb haar gezegd dat ik haar niet meer zal bellen en dat alles nu van haar af zal moeten komen. Ik heb ook gevraagd of ze doorgaat met die jonge maar dat wist ze niet en ze wist ook niet of ze van me houdt, ik heb haar verteld dat ze eerst alles op een rijtje moet zetten en dan gaan voor hetgeen ze dan wil. En als ze het goed wil maken dat het van haar af moet komen. Maar das klote ik heb voor mezelf besloten dat ik gewoon zonder haar doorga, maar ik hou nog zoveel van haar, dus das knap moeilijk. Ik heb liever dat ze het probeert goed te maken en dat ze zegt dat het haar spijt, maar wel gemeend natuurlijk. Maar waarom ook eigenlijk, ze heeft me gelogen, vreemd gegaan, gemeen geweest.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn vriend heeft dit ook gehad, en het is klote, hij wist niet meer wat hij wilde, hij wilde vrij zijn en meer van dat... we hadden dit probleem toen we 17 maanden wat hadden, ik heb hem gewoon lekker laten gaan, ik heb gedaan alsof het mij niet boeide (wat heel moeilijk was), na 2 weken kwam hij d´r achter dat hij eigenlijk niet zonder mij kon en wilde...
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten dani444 | 7 | 03-07-2011 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
probeerseltje dromendiefje | 20 | 05-03-2005 21:22 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gaat het wel zo slecht? Unexplained | 14 | 02-10-2002 08:58 | |
Drugs & Alcohol |
Is het normaal ... Blue Eyes | 15 | 29-01-2002 12:08 |